Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461576/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów i gadżetów promujących Szlak Kopernikowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-562
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@warmia.mazury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/warmia.mazury1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów i gadżetów promujących Szlak Kopernikowski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32ac60e6-f78a-487d-9ee4-1babb0e45705
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018931/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.48 Zakup materiałów i gadżetów promujących Szlak Kopernikowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.86.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51287,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i gadżetów promujących Szlak Kopernikowski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty. Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński. Wybrany Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy. Zamawiający dokonał ponownej oceny i badania ofert. Cena najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert wynosi 85 408 zł i przewyższa środki na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 63 083,75 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54786,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129360 PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- dostawa artykułów spożywczych, pieczywa, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa, wędlin, drobiu oraz produktów garmażeryjnych do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie
- Ochrona fizyczna mienia na bazie ZPUH LP Olsztyn
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Kardiomonitory. Defibrylatory AED.
- Ochrona fizyczna osób, dozór mienia, obsługa portierni biura RDLP w Olsztynie w 2025 r.
- SZP.221-20.2024 Dostawa urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i dostawę materiałów edukacyjno-promocyjnych na potrzeby projektu: "Profilaktyka Świętokrzyskich Pracowników"
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa materiałów promocyjnych.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.