Og³oszenie z dnia 2024-10-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00562918/01 - Wynik z dnia 2024-10-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236611091 w.41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1d6428b-4e3f-4fcb-9f2b-38d8b2c31ad6
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00526998
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052956/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/176805/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja elektroniczna pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.), za po¶rednictwem platformy zakupowej, pod adresem: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/176805/notice/public/details
Dopuszczalna jest równie¿ komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami poczt± elektroniczn± pod adresem e-mail: zp@gminababoszewo.pl podaj±c numer sprawy ZP.271.1.17.2024. W przypadku komunikowania siê za pomoc± poczty elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
Komunikacja poczt± elektroniczn± jest dopuszczalna przy korespondencji niewymagaj±cej z³o¿enia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet : min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
3) zainstalowanie oprogramowania Java które mo¿na pobraæ z oficjalnej strony Oracle: https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase8-archive-downloads.html
Alternatyw± dla oprogramowania Java od firmy Oracle jest JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowan± wersj± jest AdoptOpenJDK, jest ona dostêpna na stronie: https://adoptopenjdk.net.
Po instalacji oprogramowania Java nale¿y uruchomiæ ponownie przegl±darkê.
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
2. W niniejszym postêpowaniu ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwa oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 37).
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w wyznaczonym terminie, je¿eli ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu informacji, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na platformie zakupowej eZamawiaj±cy.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzenia i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
Ofertê oraz o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcê lub pe³nomocnika kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcê lub pe³nomocnika kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dotycz±ca przetwarzaniem danych osobowych.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Baboszewo (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo.
Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo lub drog± e-mailow± pod adresem: urzad@gminababoszewo.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gminababoszewo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (zwana dalej uPzp).
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO - ograniczenia stosowania:
1) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych szkó³ na terenie gminy Baboszewo w szacunkowej ilo¶ci 45 000 dm3, w tym:
1) Szko³a Podstawowa im. Ks. MK. Sarbiewskiego w Sarbiewie, Sarbiewo 17, 09-130 Baboszewo – w szacunkowej ilo¶ci 20 000 dm3
2) Szko³a Podstawowa im. Jana Brodeckiego w Polesiu Polesie 9, 09-130 Baboszewo w szacunkowej ilo¶ci 25 000 dm3
2. Ilo¶ci oleju opa³owego s± okre¶lone szacunkowo (na podstawie zakupu z ostatnich 12 miesiêcy) i s³u¿± jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne zapotrzebowanie na olej opa³owy mo¿e siê ró¿niæ od prognozowanego. Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ilo¶æ zakupionego oleju opa³owego bêdzie nie mniejsza ni¿ 40 500 dm3. Zamawiaj±cy prognozuje, ¿e maksymalna ilo¶æ zakupionego oleju opa³owego nie powinna przekroczyæ 49 500 dm3
Minimalna wielko¶æ jednorazowej dostawy 5 000 dm3
Zamawiaj±cy dokona zap³aty za faktycznie dostarczone ilo¶ci oleju opa³owego.
3. Dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania normy PN-C-96024:2020- 12 i charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
- gêsto¶æ w temperaturze 150 C max. 860 kg/m3
- warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
- temperatura zap³onu, nie ni¿sza ni¿ 560C
- lepko¶æ kinetyczna temperaturze 20OC nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
- sk³ad frakcyjny:
• do 250O C destyluje nie wiêcej ni¿ 65 %/V/V
• do 350 O C destyluje nie mniej ni¿ 85 %/V/V
- zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,100 %/m/m
- pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, nie
wiêksza ni¿ 0,3 %/m/m
- pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,0100 %
- zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
- ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24,0 mg/kg
- temperatura p³yniêcia max. - 20 O C
- barwa czerwona.
4. Ka¿da dostawa powinna byæ udokumentowana atestem, ¶wiadectwem jako¶ci dla dowodu wydania, orzeczeniem laboratoryjnym b±d¼ innym dokumentem potwierdzaj±cym spe³nianie przez olej opa³owy parametrów jako¶ciowych okre¶lonych norm± PN-C-96024:2020-12.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena” w PLN:
1) znaczenie kryterium - 100% ;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = Cmin/Cb x 100
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin – cena brutto w ofercie z najni¿sz± cen±
Cb - cena brutto w ofercie ocenianej (badanej).
100 - maksymalna ilo¶æ punktów do zdobycia dla kryterium cena
Zamawiaj±cy zastosowa³ cenê jako jedyne kryterium oceny ofert poniewa¿ paliwo gazowe bêd±ce przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jako¶ciowe. Standardy jako¶ciowe odnosz±ce siê do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone przepisami tj. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych.
Parametry jako¶ciowe paliw p³ynnych zosta³y okre¶lone w rozporz±dzenie Ministra Gospodarki z dnia 09 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1314 )
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U.2024 r. poz.1320 t.j.)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 7 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, a w przypadku dostaw okresowych lub ci±g³ych wykonuje w sposób nale¿yty dostawy oleju opa³owego, o warto¶ci nie mniejszej jak 150 000,00 z³ brutto lub ilo¶ci nie mniejszej jak 40 000 dm3.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 poz. 594 ze zm. ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 8.1.1. ppkt 2) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o których mowa w pkt 8.1.1. ppkt 2), powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenie spe³nienia warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
2) w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wykazu dostaw oleju opa³owego, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie /wg wzoru za³. 5 do SWZ/, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
W zakresie nieuregulowanym niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy mog± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, (wg wzoru wykonawcy) z którego wynika, które us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy .
3) Warunek dotycz±cy uprawnieñ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi i zrealizuje czynno¶ci, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - wzór za³. nr 2 do SWZ oraz o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dot. podstaw wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany Umowy w zakresie:1) zmiany warto¶ci umowy okre¶lonej w §3 ust.1
2) zmiany zakresu umowy okre¶lonego w § 1 ust.1
2. Zmiana warto¶ci umowy mo¿e nast±piæ w przypadku:
1) zmiany urzêdowej stawki podatku VAT lub/i zmiana stawki podatku akcyzowego,
2) zmiany hurtowej ceny paliw okre¶lonych przez producenta powoduj±cej przekroczenie
maksymalnej warto¶ci wynagrodzenie okre¶lonego § 3 ust.1 w okresie realizacji umowy.
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3 pkt 1 ceny jednostkowe oleju opa³owego zostaj± powiêkszone lub pomniejszone o kwotê podatku VAT/podatku akcyzowego wynikaj±c± z obowi±zuj±cych przepisów, od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. Nowe ceny mog± mieæ zastosowanie do oleju opa³owego dostarczonego od dnia wej¶cia w ¿ycie w³a¶ciwych przepisów, bez konieczno¶ci sporz±dzenia aneksu do umowy.
4. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3 pkt 2, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ tj. znaczny wzrost lub spadek cen oleju opa³owego, zmiana warto¶ci umowy, okre¶lonej w § 3 ust.1 nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonego pierwotnie w umowie.
5. Zmianê zakresu rzeczowego umowy dopuszcza siê w okoliczno¶ciach zwi±zanych z:
1) z rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z zakupu ilo¶ci oleju opa³owego okre¶lonej w §1 ust.1 w przypadku zmniejszonego zu¿ycia wynikaj±cego z warunków atmosferycznych. Rozliczenie zmniejszonej ilo¶ci paliw p³ynnych bêdzie siê odbywaæ odpowiednio wed³ug sta³ego upustu/mar¿y okre¶lonej w § 3 ust. 6 umowy.
2) ze zwiêkszeniem przez Zamawiaj±cego ilo¶ci oleju opa³owego okre¶lonej w §1 ust.1 w przypadku zwiêkszonego zu¿ycia wynikaj±cego z potrzeb Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych silnymi i d³ugotrwa³ymi mrozami. Rozliczenie zwiêkszonej ilo¶ci paliw p³ynnych bêdzie siê odbywaæ odpowiednio wed³ug sta³ego upustu/mar¿y okre¶lonej w § 3 ust. 6 umowy.
6.£±czna warto¶æ zmian wynikaj±cych ze zmiany zakresu rzeczowego umowy nie mo¿e przekraczaæ 10% warto¶ci netto zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
7. Zmiany szacunkowej ilo¶ci zu¿ycia oleju napêdowego zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego nie wymagaj± aneksu do umowy.
8. Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia mo¿e zast±piæ nowy Wykonawca powsta³y w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
9. Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane jako zmiany umowy wywo³ane przyczynami zewnêtrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniaj± potrzebê tych zmian, niepowoduj±ce zachwiania równowagi ekonomicznej pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym, które nie prowadz± równie¿ do zachwiania pozycji konkurencyjnej Wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu, jak te¿ nie prowadz± do zmiany krêgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udzia³em w postêpowaniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/176805/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica i jej jednostek
- Dostawa oleju opa³owego do Gminy Gorzków w roku 2025
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. LOTNIKÓW POLSKICH W MARCINOWICACH
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego do g³ównego budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 im. Stanis³awa Staszica w Szczytnie
- Sukcesywna dostawa 35 000 litrów lekkiego oleju opa³owego do magazynów opalu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Samsiecznie w 2025 roku
- Dostawy oleju opa³owego do obiektów podleg³ych gminie Zawidz i oleju napêdowego dla pojazdów gminnych w roku 2025.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.