eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RewalZARZ¡DZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL W 2024 r



Og³oszenie z dnia 2023-12-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZARZ¡DZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL W 2024 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA REWAL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684410

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rewal

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-344

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rewal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://rewal.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZARZ¡DZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL W 2024 r

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e626c9a1-9027-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00527027

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00003700/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Konserwacja o¶wietlenia ulic w latach 2023-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w uPzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.: na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rewal (zwan± dalej jako Platforma Zakupowa, Platforma lub System) i pod nazw± niniejszego postêpowania.
2. Oferta, za³. 1 oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Sk³adanie ofert, wniosków, zapytañ mo¿liwe jest tylko i wy³±cznie za po¶rednictwem w/w platformy.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl (w stopce strony pod linkiem Regulamin) oraz uznaje go za wi±¿±cy. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, ¿e posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w przetargu jest mo¿liwe bez posiadania konta. Nale¿y tak¿e zapoznaæ siê i stosowaæ siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na Platformie.
8. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy w szczególno¶ci:
z za³o¿eniem konta, zalogowaniem siê na konto, z³o¿enia ofert, komunikacj± z zamawiaj±cym za po¶rednictwem konta, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Open Nexus tel: 22 101 02 02 (pon-pt w godz.: 8:00 – 17:00), e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023.TB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie czynno¶ci polegaj±cych na zarz±dzaniu, konserwacji i eksploatacji o¶wietlenia ulicznego we wszystkich miejscowo¶ciach po³o¿onych na terenie Gminy Rewal, tj. w Pogorzelicy, Niechorzu, Rewalu, ¦liwinie, Trzêsaczu, Pustkowiu i Pobierowie. Przedmiot umowy obejmuje: 4565 sztuk opraw wraz z przynale¿nymi s³upami o¶wietleniowymi i sieci± zasilaj±c± nN 0,4 kV.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50232100-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia (w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp) polegaj±cego na zleceniu wykonywania to¿samej us³ugi, do przedmiotu zamówienia, w roku 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jeden dodatkowy objazd

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe mycie kloszy opraw o¶wietleniowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ /dwie¶cie tysiêcy z³otych/ Ubezpieczenie wa¿ne przez ca³y okres zamówienia. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej je¿eli wyka¿e ¿e:
a) Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile Wykonawca wyka¿e, i¿ zrealizowa³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê odpowiadaj±c± rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia, obejmuj±c± konserwacjê co najmniej 1000 szt. punktów ¶wietlnych realizowan± przez okres co najmniej 1 roku w ramach jednego zamówienia; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wymagane do¶wiadczenie w zakresie wykonawstwa musi wykazaæ samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców. Je¿eli w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu warto¶ci podane bêd± w walutach obcych, przeliczone zostan± na z³otówki wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia wszczêcia postêpowania.
b) w posiadaniu Wykonawcy znajduj± siê sprzêt specjalistyczny spe³niaj±ce wymagania techniczne okre¶lone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi w ilo¶ci:
a) podno¶nik koszowy min 8m na podwoziu samochodowym – min. 1 szt.,
b) mikrokoparka – min. 1 szt.,
c) samochód dostawczo-osobowy do 3,5 T – min. 1 szt.,
e) urz±dzenie do zagêszczania gruntu – min. 1 szt.,
g) sprzêt i narzêdzia do wykonywania prac pod napiêciem do 1kV – min. 1 kpl,
h) sprzêt kontrolno-pomiarowy w tym: miernik do pomiaru skuteczno¶ci izolacji – min. 1 szt., miernik do pomiaru skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej – min. 1 szt., wska¼nik napiêcia – min. 1 szt.
c) Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia:
- min. 2 osoby posiadaj±ce wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacji uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV oraz uprawnienia pomiarowe.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem
stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Zgodnie z SWZ rozdzia³ X

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych
i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7
do SWZ;
Wykaz sprzêtu zgodnie ze stawianymi warunkami w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami - sporz±dzony wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³. Zgodnie z SWZ rozdzia³ X.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mog± dokonywaæ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie
2. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy a w szczególno¶ci:
1) terminu wykonania umowy je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na:
a) si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego, których Wykonawca lub Zamawiaj±cy przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ w tym dotycz±ce niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, jak równie¿ inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie.
b) wykonanie nieprzewidzianych zamówieñ dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym lub robót dodatkowych, niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia Zamawiaj±cy wyd³u¿y termin
o czas niezbêdny do ich wykonania je¿eli z uwagi na konieczno¶æ ich wykonania niemo¿liwe jest dotrzymanie okre¶lonego w terminu na roboty podstawowe.
2) z uwagi na niezale¿ne od stron okoliczno¶ci, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby dotycz±ce osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana ta mo¿e dotyczyæ kierownika budowy, Inspektora Nadzoru, osób reprezentuj±cych Strony. Zmiana kierownika budowy musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê i zaakceptowana przez Zamawiaj±cego przy czym kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanej osoby, musz± byæ co najmniej takie same jakie by³y wymagane w SWZ.
3) zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materia³ów, je¿eli nowe rozwi±zania bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jako¶ciowych
4) zmiany ceny ofertowej mo¿e nast±piæ:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
b) w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami,
c) je¿eli w toku realizacji zamówienia nast±pi konieczno¶æ wykonania niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia robót dodatkowych, nie objêtych zamówieniem podstawowym, a z przyczyn technicznych czy gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymaga³oby niewspó³miernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzale¿nione od wykonania zamówieñ dodatkowych, wówczas Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ te roboty w oparciu o protokó³ konieczno¶ci zatwierdzony przez Zamawiaj±cego. Dodatkowe wynagrodzenie bêdzie wyliczone na podstawie zatwierdzonego przez zamawiaj±cego obmiaru robót i no¶ników cenotwórczych zawartych w ofercie. Zamówienia dodatkowe ³±cznie nie mog± przekroczyæ 50% warto¶ci realizowanego zamówienia.
5) Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿±dania przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcê i w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane ze zmian± ponosi Wykonawca.
3. Zmiany te z wyj±tkiem ust.2 pkt. 4c mog± nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Strony mog± dokonywaæ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie. Zamawiaj±cy dopuszcza – je¿eli uzna za uzasadnione – mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp,
i inne wskazane w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.