Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566739/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Konserwacja techniczna i estetyczna monumentalnych obiektów budowlanych mających znaczenie dla lokalnej społeczności na terenie Gminy Dobczyce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@dobczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja techniczna i estetyczna monumentalnych obiektów budowlanych mających znaczenie dla lokalnej społeczności na terenie Gminy Dobczyce.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f49a43-7a95-471c-badc-ca934acfd327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038016/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Konserwacja techniczna i estetyczna monumentalnych obiektów budowlanych mających znaczenie dla lokalnej społeczności na terenie Gminy Dobczyc
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06f49a43-7a95-471c-badc-ca934acfd3273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz we wskazanych w SWZ przypadkach
przy użyciu poczty elektronicznej: przetargi@dobczyce.pl Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu
komunikacji znajdują się w rozdziale 13 IDW.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania te zostały ogólnie
wskazane w pkt 13 IDW (część I SWZ) a szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępne są na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26; kontakt - inspektor
ochrony danych osobowych w Gminie Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26 - e-mail iod@dobczyce.pl, telefon (12) 37 21
700;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Obiorcami Pani/Pana danych osobowych będą będzie nieograniczony krąg osób lub
podmiotów, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 i nast. ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.36.2024.ANGI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zadanie pn. „Konserwacja techniczna i estetyczna monumentalnych obiektów budowlanych mających znaczenie dla lokalnej społeczności na terenie Gminy Dobczyce” obejmującego roboty budowlane obejmujące następujący zakres:
Zgodnie z programem prac konserwatorskich roboty przy obiekcie zostały podzielone na następujące elementy :
ELEMENTY SCHODÓW - ODCINKI - ZDEGRADOWANE I ZNISZCZONE obejmujący:
1) Demontaż - przeżyłowanie spoin, wyjęcie kamieni weryfikacja pod kątem wymiany (pozostawienia, inwentaryzacja kamieni z piaskowca - stopnie, murek - usunięcie elementów zdegradowanych)
2) Naprawa konstrukcji podłoża schodów.
3) Ponowny montaż wg inwentaryzacji
ciosy/okładziny kamienne, które dobrze się zachowały ułożyć na zaprawach murarskich z trasem, a także wymienić zniszczone uzupełnić i zrekonstruować brakujące. Dostosować materiał, gatunek kamienia, jego barwę i obróbkę kamieniarską do historycznego/ otoczenia.
w przypadku kamieni rzecznych dostosować /zachować sposób układania do wyglądu elementów historycznych.
4) Spoinowanie ciosów/okładzin oraz „zalewanie”, zaprawami spajającymi stopnic z kamieni rzecznych.
KONSERWACJA TECHNICZNA I ESTETYCZNA DLA CAŁOŚCI OBIEKTU obejmująca:
W I etapie prac i podczas początkowych zabiegów dokonywać weryfikacji klasyfikując poszczególne elementy do pełnej konserwacji lub wymiany, mając na uwadze pozostawienie elementów historycznych, których konserwacja jest możliwa - konsultować z osobami nadzorującymi w tym: inżynier konstruktor, konserwator dzieł sztuki.
1) Usunięcie wtórnych nawarstwień i wadliwych uzupełnień, głównie metodą mechaniczną.
2) Oczyszczenie powierzchni metodą dostosowaną do stanu zachowania kamienia i gatunku.
3) Dezynfekcja, usunięcie powrastanych traw i roślin niskich, koloni mchów i porostów. Przy dezynfekcji dobrać preparaty o szerokim spektrum działania dedykowane do kamieni naturalnych.
4) Impregnacja głównie elementów z piaskowca.
5) Uzupełnienie ubytków i rekonstrukcja brakujących lub zupełnie zniszczonych elementów składowych. Duże ubytki i braki – wymienić zniszczony element na kamienny. Dostosować wielkość, wygląd materiał, gatunek kamienia, jego barwę i obróbkę kamieniarską do historycznego otoczenia. W przypadku kamieni rzecznych dostosować sposób układania do wyglądu elementów historycznych..
6) Kamieniarska obróbka wytypowanych elementów kamiennych stopni i murków - poprawa zachowanej faktury lub wykonanie w przypadku braku.
7) Wymienić wadliwe technologicznie, estetycznie lub niesprawne spoiny- spoinowanie poprzez delikatne wykucie. Uzupełnić spoinowanie zaprawami mineralnymi.
8) W przypadku znacznych różnic kolorystycznych elementów i kitów - gł. dot. murków wykonać scalenie medokami konserwatorskimi z zastosowaniem farb.
9) Hydrofobizacja kamieniarki.
10) Zastosowanie środków i metod wspomagających antypoślizgowość schodów.
METALOWA BALUSTRADA SCHODÓW – roboty obejmujące - Usunięcie warstw przemalowań, łuszczących się farb. Naprawy ślusarskie - usunięcie zupełnie zardzewiałych i zniszczonych elementów, pomalowanie farbą podkładową i farbą nawierzchniową.
KAMIENNE FIGURY :
Wykonanie kompleksowej konserwacji technicznej i estetycznej kapliczek polegającej na odczyszczeniu powierzchni obiektów, likwidacji mchów i porostów. Wykucie spękanej i rozluźnionej zaprawy w spoinach oraz odspojonych kitów. Zakłada się wzmocnienie strukturalne osłabionych partii kamienia, uzupełnienie ubytków masą sztucznego kamienia i korektę kolorystyczną pozostawionych kitów, które mają właściwą, zbliżoną do oryginału powierzchnie i nie uległy odspojeniu od kamienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniająokreślone warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ustawy Pzp:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zgodnie z pkt 9.2.3) IDW;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – zgodnie z pkt 9.2.1) i 9.2.2) IDW;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik
nr 2 do IDW;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr
2A do IDW jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotu/podmiotów udostępniającego/udostępniających zasoby;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów.,
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3 do IDW;
5) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania– zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 7 do IDW;
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania - wzór niniejszego zobowiązania stanowi Złącznik nr 7A do IDW.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz
osób - dotyczący osoby skierowanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy – w toku realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -
sporządzony w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 5 do IDW.
2) wykaz robót budowlanych obejmujący wykonane roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem rodzaju robót, ich wartości (tam gdzie jest to wymagane zgodnie z ustanowionymi warunkami), daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, - sporządzony w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 4 do IDW;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz zastosowanych materiałów, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do IDW.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz zastosowanych materiałów, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do IDW.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, wnieść wadium w kwocie: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składaniaofert).
Forma wadium.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
BS Dobczyce
Nr rachunku 87 8602 0000 0000 0000 0752 0015
z dopiskiem: Wadium – zamówienie znak RI.271.1.36.2024.ANGI „Konserwacja techniczna i estetyczna monumentalnych obiektów budowlanych mających znaczenie dla lokalnej społeczności na terenie Gminy Dobczyce”
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące wspólnego złożenia oferty, pełnomocnictwa a także sposób oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz składania środków dowodowych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zawierają zapisy części I SWZ w szczególności pkt 9.2, 9.3, 10.1,10.2, 10.3, 10.6, 11.2, 27.7 części I SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy są dokonywane na zasadach wskazanych w przepisach ustawy Pzp, w tym na zasadach i w trybiewskazanych w Części II SWZ (§ 22 projektowanych postanowień umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający podkreśla, iż niniejsze ogłoszenia ma charakter informacyjny, a dla poprawnego złożenia oferty wymagane jest zapoznanie się ze specyfikacją warunków zamówienia (SWZ) opracowaną i upublicznioną przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia procedury udzielenie niniejszego zamówienia.INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Modernizacja budynku OSP Kornatka
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3
- Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Kijowskiej 3 w Białymstoku.
- Wykonanie ogrodzenia terenu centrum targowo-wystawienniczego - Część 1: niwelacja terenu.
- Zadaszenie trybun na stadionie miejskim w Ścinawie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- "Fundusz sołecki - Bronów - Odmulenie stawu w sołectwie Bronów i zagospodarowanie terenu wokół niego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.