Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456055/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00467702/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d76d4a72-0f85-4c85-9bde-269bda07f8c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76d4a72-0f85-4c85-9bde-269bda07f8c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104722/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Przygotowanie i dostarczenie materiałów okolicznościowo-promocyjnych z logotypem FinTech
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159230,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie materiałów okolicznościowo-promocyjnych z logotypami:
Długopisy aluminiowe z logotypem FinTech KNF 700
Długopisy ekologiczne – papierowe z logotypem FinTech KNF 700
Zaślepki na kamerę (camera cover) z logotypem FinTech KNF 100
Smycze z logotypem FinTech KNF 400
Plecaki-worki czarne zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
Plecaki-worki granatowe zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
Kubek ceramiczny z logotypem FinTech KNF 50
Torba na zakupy z drelichu z logotypem Fintech KNF 150
Biuwar na biurko z logotypem FinTech KNF 30
Notesy konferencyjne białe z okładką wraz z nadrukiem A4 Fintech KNF 300
Notesy konferencyjne białe z okładką z logotypem FinTech KNF B5 25 kartek 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 19276,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie materiałów okolicznościowo-promocyjnych z logotypami.
Podkładka pod mysz z ładowarką indukcyjną z logotypem FinTech KNF 40
Głośniki bluetooth z logotypem FinTech KNF 40
Bidony dwuściankowe z logotypem FinTech KNF 150
Kubek termiczny z logotypem Fintech KNF + kartonik z nadrukiem FinTech KNF 150
Termos 0,5l z termometrem FinTech KNF + Kartonik z nadrukiem FinTech KNF 150
Plecaki na komputery przenośne z logotypem FinTech KNF 30
Zestawy piśmiennicze pióro wieczne i długopis z logotypem FinTech KNF 30
Powerbank z opcją ładowania indukcyjnego z logotypem Fintech KNF 50
Parasol krótki z logotypem FinTech KNF 40
Kosmetyczki damskie z logotypem FinTech KNF 60
Bluza/kurtka baseball jednolita typu unisex z naszywkami na rzep z logo FinTech KNF 100
Ładowarka indukcyjna z logotypem FinTech KNF 70
Notesy premium skóropodobne B5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczoną okładką z eleganckim logotypem FinTech KNF 60
Torba - walizka na kółkach z logotypem FinTech KNF 25
Poszetki z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF wzór 1 30
Poszetki z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF wzór 2 30
Apaszki damskie z logotypem FinTech KNF 60
Krawaty czerwone/bordowe z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 20
Krawaty granatowe z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 20
Kabel USB Uniwersalny 6w1 z logotypem FinTech KNF 60
Koszulka polo z logotypem FinTech KNF 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 176576,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19276,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19276,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19276,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176576,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176576,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176576,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.