Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463068/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd, konserwacja, atestacja, naprawy podręcznego sprzętu gaśniczego w jednostkach Policji województwa pomorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd, konserwacja, atestacja, naprawy podręcznego sprzętu gaśniczego w jednostkach Policji województwa pomorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df5c18c-73cc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117552/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego (hydranty, gaśnice)woj. pomorskie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201974,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.
Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.
Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:
- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).
Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 30133,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.
Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.
Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:
- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).
Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 31017,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.
Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.
Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:
- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).
Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 91216,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.
Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.
Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:
- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).
Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 49607,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24085,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37056,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24085,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPOŻ-SERWIS Michał Dymowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351488190
7.3.3) Ulica: Konopnica
7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24085,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24933,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38118,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24933,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPOŻ-SERWIS Michał Dymowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351488190
7.3.3) Ulica: Konopnica
7.3.4) Miejscowość: Rewa Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24933,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76943,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112173,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76943,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPOŻ-SERWIS Michał Dymowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351488190
7.3.3) Ulica: Konopnica
7.3.4) Miejscowość: Rewa Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76943,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RINAR Rafał Krakowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 973079531
7.3.3) Ulica: Koźla
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 66-008
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "POLANKI" w Gdańsku
- Modernizacja systemu do naliczania punktów
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wirówek laboratoryjnych oraz analizatora gazów (4 pakiety)
- Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.