eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskROZSZERZENIE INFRASTRUKTURY IT DO ŚWIADCZENIA USŁUG W ZAKRESIE BAZY DANYCH ZREDUKOWANYCH OBSERWACJI OBIEKTÓW KOSMICZNYCH DLA POTRZEB UŻYTKOWNIKA NARODOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROZSZERZENIE INFRASTRUKTURY IT DO ŚWIADCZENIA USŁUG W ZAKRESIE BAZY DANYCH ZREDUKOWANYCH OBSERWACJI OBIEKTÓW KOSMICZNYCH
DLA POTRZEB UŻYTKOWNIKA NARODOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360992221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trzy Lipy 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-172

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@polsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsa.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wspieranie polskiego przemysłu kosmicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZSZERZENIE INFRASTRUKTURY IT DO ŚWIADCZENIA USŁUG W ZAKRESIE BAZY DANYCH ZREDUKOWANYCH OBSERWACJI OBIEKTÓW KOSMICZNYCH
DLA POTRZEB UŻYTKOWNIKA NARODOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4db729-82be-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115642/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 ROZSZERZENIE INFRASTRUKTURY IT DO ŚWIADCZENIA USŁUG W ZAKRESIE BAZY DANYCH ZREDUKOWANYCH OBSERWACJI OBIEKTÓW KOSMICZNYCH DLA POTRZEB UŻYTKOWNIKA NARODOWEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BO/13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rozbudowie bazy danych (ang. Data Base – DB) przechowującej dane zredukowanych obserwacji obiektów kosmicznych (w standardach CCSDS TDM 1.0 i 2.0 oraz CCSDS CRD) oraz rozbudowy powiązanych z nią mechanizmów odczytu i zapisu, w tym webowych interfejsów użytkownika. Omawiana DB zbudowana jest w oparciu o relacyjny model danych z wykorzystaniem TimescaleDB. Status DB należy uznać za operacyjny. Mechanizmy przetwarzania danych współpracujące z DB wspomagane są przez mechanizmy RabbitMQ i są przygotowane do monitorowania z wykorzystaniem oprogramowania Prometheus. Zarówno baza danych jak i usługi związane z przesyłaniem i przetwarzaniem danych uruchomione są w postaci kontenerów (większość implementacji jest wykonana w Python, natomiast GUI w PHP). Zamawiający dysponuje kodami źródłowymi i udostępni je Wykonawcy.
W zakresie DB celem usługi jest rozszerzenie architektury o dodatkowe tabele, relacje pomiędzy nimi oraz związki zapewniające możliwość przechowywanych danych zgodnie ze standardem NORAD B3 (pliki OBS) oraz z wykorzystywanym u zamawiającego mechanizmem przepływu informacji i danych. Dodatkowym elementem jest utworzenie interfejsów użytkownika do monitorowania i obsługi usług przesyłania danych oraz utworzenia interfejsów do przeglądania zawartości bazy. Oprócz niezbędnych korekt związanych z planowaną rozbudową struktury bazy danych w wyniku kontraktu nastąpi również rozbudowa funkcjonalności istniejących skryptów automatyzujących mechanizmy odczytu i zapisu danych oraz wyposażenia ich w mechanizmy ułatwiające obsługę. Oczekuje się również przygotowania mechanizmu zapewniającego możliwość ręcznej weryfikacji części przesyłanych danych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK NOWICKI Noma Solutions, SPINHOUSE s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8341703391

7.3.3) Ulica: ul. Zduńska 50a

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy zawiera w sobie wartość zamówienia podstawowego w wysokości 163360,00 PLN + wartość zamówienia opcjonalnego w wysokości 81180,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.