Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00582575/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Odwiert studni głębinowej
w miejscowości Giebułtów w celu rozbudowy istniejącego ujęcia wody podziemnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1
1.5.2.) Miejscowość: Szyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odwiert studni głębinowej
w miejscowości Giebułtów w celu rozbudowy istniejącego ujęcia wody podziemnej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aecb2305-4cdd-4176-9c29-d9d75a78920a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028770/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Odwiert studni głębinowej w m. Giebułtów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aecb2305-4cdd-4176-9c29-d9d75a78920a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna
pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem
że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio
do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporządzania przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020r, poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1,tel.12 419-17-01 e-mail: ug.@wielka-wies.pl
2.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Michał Skowron, e-mail: skarbnik.audyt@onet.pl.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5.Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów, w szczególności z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
Więcej w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu robót geologicznych związanych z Odwiertem studni głębinowej w miejscowości Giebułtów.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Prace geologiczne – Odwiert studni
- Wytyczenie lokalizacji projektowanego otworu S-2 w terenie przez uprawnionego geodetę.
- Organizacja placu budowy oraz wykonanie robót montażowych i ziemnych (dół urobkowy).
- Wiercenie otworu S-2 do głębokości 60,0 m ppt.
- Sprawdzenie dopływu wody do otworu – kilkugodzinne odpompowanie i pomiary stabilizacji zwierciadła wody.
- Ewentualne pogłębienie otworu do głębokości 70,0 m
- Zabudowanie kolumny filtrowej PVC o średnicy 225 mm i długości części czynnej 12,0 m
i wykonanie obsypki żwirowej.
- Próbne pompowanie oczyszczające i pomiarowe otworu S-2, w tym pomiary wydajności
i depresji oraz pobór prób wody do badań laboratoryjnych.
- Pompowanie zespołowe wykonanego otworu S-2 i studni S-1.
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
- Wykonanie badań prób wody w akredytowanym laboratorium.
- Opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej zasobowej
- Zabezpieczenie wykonanego otworu przed dostępem osób nieupoważnionych (np. poprzez zaspawanie lub inne trwałe zamknięcie wylotu otworu)
Prace geologiczne – Likwidacja otworu wiertniczego oraz rekultywacja gruntów
- W przypadku uznania otworu za nie nadający się do eksploatacji, likwidację należy wykonać przez „iłowanie” z zastosowaniem ubijanych kul iłowych, na całym przelocie otworu niezarurowanego. Następnie po ewentualnym wyciągnięciu postawionych rur stalowych, pozostała część otworu wypełniona zostanie również ubijanymi kulami iłowymi. Z likwidacji otworu należy sporządzić protokół likwidacji i opracować inną dokumentację geologiczną.
Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działek
Wykonawca po zakończonych pracach doprowadzi teren działki nr 540 do stanu pierwotnego. Teren należy wyrównać i uporządkować z pozostałości po pracach. W przypadku wejścia
na teren innej działki należy przedłożyć do odbioru Zamawiającemu oświadczenie właściciela działki o uporządkowaniu terenu po wykonywanych pracach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Projekt robót geologicznych, Decyzja zatwierdzająca projekt robót geologicznych
2) Przedmiar robót
4.2.6.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP do równowartości 20 % zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:1) zdolności technicznej i zawodowej:
a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę studni wierconej o głębokości min. 50mb.
oraz
b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum:
1 osobą, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót geologicznych w kategorii minimum V zgodnie z ustawą z dnia z dnia 9 czerwca 2011 r. -Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. Nr 163 poz.981)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a). oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Zał. Nr 6 do SWZ.
b). odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Zał. Nr 4 do SWZ.
b). Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane - Zał. Nr 5 do SWZ
c). Dowody określające, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa
pod lit. a, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
i/lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zał. Nr 8
do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Więcej w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umownych, które zostaną wprowadzone do umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: : https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-15
INNE PRZETARGI SZYCE
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2025 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2025 usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego,
- Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wielka Wieś w roku 2025 na trasie Czajowice-Bębło - Wierzchowie - Wielka Wieś - Szyce - Giebułtów
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2025 usług pocztowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Wielka Wieś "
więcej: przetargi SZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Rem. hydrof. w miejsc. Komaszewo, Białogarda i Wrześcienko poprzez wsparcie techn. uzdatniania wody oraz wykonanie urządz. umożl. pobór wody - w zakr. rem.obud.studn. wr. z wym. pompy i infras. towarz
- Likwidacja ujęcia wody oraz budowa studni głębinowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb wodociągu miejskiego w Kolnie
- Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego studni nr 11, otworu obserwacyjnego P-1 oraz przebudowa studni nr 4 na otwór obserwacyjny P-2 w Ostrowi Maz.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Likwidacja oraz zabezpieczenie wyrobisk górniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.