eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek ŁukowskiRemont drogi gminnej ul. Krótka Nr 102 587L w m Stoczek Łuk



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Krótka Nr 102 587L w m Stoczek Łuk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stoczek Łukowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257970001

1.5.8.) Numer faksu: 257970073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@stoczek-lukowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek-lukowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stoczek-lukowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul. Krótka Nr 102 587L w m Stoczek Łuk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9236d591-7302-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033915/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi gminnej ul. Krótka Nr 102587L w m Stoczek Łuk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.4.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej ul. Krótka Nr 102 587L w m Stoczek Łuk”.
Zadanie obejmuje remont drogi gminnej ulicy Krótkiej w m. Stoczek Łukowski o dł. 148,2 m dz. nr 1589. Droga
jednokierunkowa z wyjazdem na drogę wojewódzka. Zakres remontu obejmuje; rozbiórkę elementów drogowych, wykonanie
nowej nawierzchni asfaltowej z ewent. frezowaniem, wymianę * wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej, wymiana
nawierzchni na kostkę brukową na chodnikach i zjazdach z wykonaniem uzupełnień podbudowy pod chodnik i zjazdy,
wymiana krawężników i obrzeży z ławami, regulacje istniejących studzienek i innych urządzeń, wymiana z uzupełnieniem
oznakowania drogowego, uporządkowanie pasa drogowego.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
4.2.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – 1 kpl.
4.2.2. Roboty ziemne – 86,736m3
4.2.3. Odwodnienie: regulacja studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, telefonicznych i gazowych – 1 kpl
4.2.4. Podbudowa: z betonu chudego pod zjazdy - 82,5m2; mieszanka z piasku stabliz. cem . na chodniku– 382,5m2
4.2.5. Nawierzchnia: jezdnia z betonu asfaltowego - 910,10m2
4.2.6. Elementy ulic: krawężniki betonowe na posypce cem. – piask. 284,00m; obrzeża betonowe na podsypce cem. piask.-
103mb: chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm – 382,2 m2; zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm – 82,50m2.
4.2.7. Oznakowanie pionowe i poziome- 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273237,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273237,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH DROGBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252171857

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Franciszka Kleeberga 63

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273237,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.