eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowicePełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach" w ramach tytułu w budżecie miasta "Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach” w ramach tytułu w budżecie miasta "Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9463884-cbed-4e06-8078-dcb6d68f71d0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach” w ramach tytułu w budżecie miasta "Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9463884-cbed-4e06-8078-dcb6d68f71d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037335/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach – Inspektor nadzoru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2024.SD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14284,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Główny zakres zamówienia obejmuje: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach”.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi za wady i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków zespołu inspektorów nadzoru zawarty jest w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
budowę drogi o łącznej długości 446 m i szerokości 5 m, zjazdów, chodników szer. od 1,5 m do 2,00 m z betonowej kostki brukowej wraz z budową kanału technologicznego, oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej. Zaplanowano budowę mini ronda, odwodnienie, plac do zawracania oraz odtworzenie zieleni w pasie drogowym.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Rozwiązania projektowe ułatwiają poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opublikowane na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17dd6597-3935-11ef-b37c-4e696a6d8c25
Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych 84 miesiące.
W załączeniu projekt umowy, w której określono m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności, a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.
Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawcę przed złożeniem oferty. Zasady przeprowadzenia i udokumentowania wizji lokalnej:
Z uwagi, iż zamówienie obejmuje nadzór robót na terenie ogólnodostępnym, wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Termin wykonania zamówienia – wymagany: do dnia odbioru końcowego robót budowlanych i przedstawienia przez Wykonawcę rozliczenia robót tj. ok. 10 miesięcy od dnia podpisania umowy (obejmuje także rozliczenie końcowe nadzorowanych robót budowlanych i w razie potrzeby uzyskanie pozwolenia na użytkowanie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPA Adam Łakomiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380576234

7.3.3) Ulica: Sylwestra Kowalczewskiego 5 lokal 16

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-635

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23247,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.