Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422858/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont i przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 57 01
1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w. 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d3d992b-5dff-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont i przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3d992b-5dff-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045378/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej w m. Podwierzbie
1.1.7 Remonty dróg na terenie Gminy Sierpc
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Susk Nowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 928073,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Studzieniec”.1) Miejsce wykonania części 1: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0030 Studzieniec
Działki nr ewidencyjny: 195/16 i 195/24
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej po istniejącej nawierzchni
na odcinku o długości 215 mb: w tym na odcinku drogi o nawierzchni bitumicznej o długość
134 mb i na odcinku drogi z kruszywa o długości 81 mb.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne) sztuk 3;
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową (na odcinku drogi o nawierzchni bitumicznej wykonanie
warstwy ścieralnej o szerokości 5 m natomiast na odcinku drogi o nawierzchni z kruszywa
wykonanie warstwy ścieralnej o szerokości 3 m);
- na odcinku drogi z kruszywa o długości 81 m wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5
mm gr. 5 cm. (2 x 1m)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 60006,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrówki”.1) Miejsce wykonania części 2: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0009 Dąbrówki
Działka nr ewidencyjny: 25
2) Długość remontowanego odcinka drogi 535 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 120910,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Borkowo Wielkie,ul. Kasztanowa”.
1) Miejsce wykonania części 3: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0008 Borkowo Wielkie
Działka nr ewidencyjny: 162/12
2) Długość remontowanego odcinka drogi 194 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- zdjęcie warstwy humusu i zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru
(dla odcinka drogi 30 mb);
- wykonanie wykopów z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie
(dla odcinka drogi 30 mb głębokość 15 cm)
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy odsączającej zagęszczanie mechaniczne o gr. 10 cm (dla odcinka
drogi 30 mb);
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm (dla odcinka drogi
30 mb);
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 0,5 m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 46712,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi gminnej nr 370503W w miejscowości Wilczogóra”.1) Miejsce wykonania części 4: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0040 Wilczogóra
Działka nr ewidencyjny: 139
2) Długość remontowanego odcinka drogi 227 m.
3) W ramach zadania należy wykonać budowę pobocza jednostronnego szerokości 0,75 m z kostki
betonowej gr. 6 cm w obrzeżach długości 227 mb od strony zabudowań.
4) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- zdjęcie warstwy humusu i zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru;
- wykonanie koryta z warstwą podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego
0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – grubość warstwy 10 cm oraz warstwą
odsączającą grubości 10 cm;
- pobocza utwardzone z kostki betonowej gr. 6 cm (szarej) na podsypce cementowo
- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem długości 227 mb;
- obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej (obramowanie poboczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 31122,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Borkowo Kościelne”.1) Miejsce wykonania części 5: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0007 Borkowo Kościelne
Działka nr ewidencyjny: 383/5
2) Długość remontowanego odcinka drogi 62 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy z nadaniem spadków, wykonywane
mechanicznie przy użyciu równiarki i walca z przemieszczeniem podbudowy
w nowoprojektowaną jezdnię oraz jej nadmiaru w pobocze;
- przebrukowanie zjazdu (rozebranie istniejącej kostki betonowej gr. 8 cm szarej z odtworzeniem
w tej samej lokalizacji);
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 4 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 19482 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Goleszyn, ul. Krótka”.1) Miejsce wykonania części 6: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0012 Goleszyn
Działka nr ewidencyjny: 214
2) Długość remontowanego odcinka drogi 167 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 5 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 55110 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzewo”.1) Miejsce wykonania części 7: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0013 Gorzewo
Działka nr ewidencyjny: 131
2) Długość remontowanego odcinka drogi 215 m i szerokość 3 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 45150 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi gminnej nr 370513W w miejscowości Nowe Piastowo”.1) Miejsce wykonania części 8: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0027 Piastowo Nowe
Działka nr ewidencyjny: 70
2) Długość remontowanego odcinka drogi 685 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 0,5 m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 133575 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Grodkowo-Zawisze”1) Miejsce wykonania części 9: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0027 Grodkowo - Zawisze
Działka nr ewidencyjny: 30
2) Długość remontowanego odcinka drogi 536 m i szerokość 3 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 0,5 m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 113096 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej nr 370511W w miejscowościSusk Nowy”
1) Miejsce wykonania części 10: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0035 Susk Nowy
Działka nr ewidencyjny: 26
2) Długość remontowanego odcinka drogi 318 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 73140 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej NR 370520W w miejscowościPodwierzbie”
1) Miejsce wykonania części 11: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0042 Żurawieniec
Działka nr ewidencyjny: 44
2) Długość remontowanego odcinka drogi 999 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 229770 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96311,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96311,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96311,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96311,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192150,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192150,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192150,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192150,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72893,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72893,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72893,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72893,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93606,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93606,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93606,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93606,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30180,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30180,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30180,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30180,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90380,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90380,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90380,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90380,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74046,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74046,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74046,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74046,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219063 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219063 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219063 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219063 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179324,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179324,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179324,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179324,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115386,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115386,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115386,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115386,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362487,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362487,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362487,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I INWESTYCJI "PROBUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362487,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA POTRZEB ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU.
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- "Budowa oczyszczalni ścieków na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu" - zakup zbiornika oraz pomp.
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.