eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc"Remont i przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont i przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 57 01

1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d3d992b-5dff-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont i przebudowa dróg na terenie gminy Sierpc"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3d992b-5dff-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045378/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej w m. Podwierzbie

1.1.7 Remonty dróg na terenie Gminy Sierpc

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Susk Nowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 928073,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Studzieniec”.
1) Miejsce wykonania części 1: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0030 Studzieniec
Działki nr ewidencyjny: 195/16 i 195/24
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej po istniejącej nawierzchni
na odcinku o długości 215 mb: w tym na odcinku drogi o nawierzchni bitumicznej o długość
134 mb i na odcinku drogi z kruszywa o długości 81 mb.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne) sztuk 3;
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową (na odcinku drogi o nawierzchni bitumicznej wykonanie
warstwy ścieralnej o szerokości 5 m natomiast na odcinku drogi o nawierzchni z kruszywa
wykonanie warstwy ścieralnej o szerokości 3 m);
- na odcinku drogi z kruszywa o długości 81 m wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5
mm gr. 5 cm. (2 x 1m)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 60006,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrówki”.
1) Miejsce wykonania części 2: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0009 Dąbrówki
Działka nr ewidencyjny: 25
2) Długość remontowanego odcinka drogi 535 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 120910,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Borkowo Wielkie,
ul. Kasztanowa”.
1) Miejsce wykonania części 3: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0008 Borkowo Wielkie
Działka nr ewidencyjny: 162/12
2) Długość remontowanego odcinka drogi 194 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- zdjęcie warstwy humusu i zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru
(dla odcinka drogi 30 mb);
- wykonanie wykopów z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie
(dla odcinka drogi 30 mb głębokość 15 cm)
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy odsączającej zagęszczanie mechaniczne o gr. 10 cm (dla odcinka
drogi 30 mb);
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm (dla odcinka drogi
30 mb);
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70,
grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami
samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu
i skropieniu emulsją asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 0,5 m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 46712,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi gminnej nr 370503W w miejscowości Wilczogóra”.
1) Miejsce wykonania części 4: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0040 Wilczogóra
Działka nr ewidencyjny: 139
2) Długość remontowanego odcinka drogi 227 m.
3) W ramach zadania należy wykonać budowę pobocza jednostronnego szerokości 0,75 m z kostki
betonowej gr. 6 cm w obrzeżach długości 227 mb od strony zabudowań.
4) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- zdjęcie warstwy humusu i zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru;
- wykonanie koryta z warstwą podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego
0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – grubość warstwy 10 cm oraz warstwą
odsączającą grubości 10 cm;
- pobocza utwardzone z kostki betonowej gr. 6 cm (szarej) na podsypce cementowo
- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem długości 227 mb;
- obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej (obramowanie poboczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 31122,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Borkowo Kościelne”.
1) Miejsce wykonania części 5: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0007 Borkowo Kościelne
Działka nr ewidencyjny: 383/5
2) Długość remontowanego odcinka drogi 62 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy z nadaniem spadków, wykonywane
mechanicznie przy użyciu równiarki i walca z przemieszczeniem podbudowy
w nowoprojektowaną jezdnię oraz jej nadmiaru w pobocze;
- przebrukowanie zjazdu (rozebranie istniejącej kostki betonowej gr. 8 cm szarej z odtworzeniem
w tej samej lokalizacji);
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 4 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 19482 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Goleszyn, ul. Krótka”.
1) Miejsce wykonania części 6: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0012 Goleszyn
Działka nr ewidencyjny: 214
2) Długość remontowanego odcinka drogi 167 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 5 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 55110 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzewo”.
1) Miejsce wykonania części 7: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0013 Gorzewo
Działka nr ewidencyjny: 131
2) Długość remontowanego odcinka drogi 215 m i szerokość 3 m
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 45150 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi gminnej nr 370513W w miejscowości Nowe Piastowo”.
1) Miejsce wykonania części 8: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0027 Piastowo Nowe
Działka nr ewidencyjny: 70
2) Długość remontowanego odcinka drogi 685 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 0,5 m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 133575 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Grodkowo-Zawisze”
1) Miejsce wykonania części 9: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0027 Grodkowo - Zawisze
Działka nr ewidencyjny: 30
2) Długość remontowanego odcinka drogi 536 m i szerokość 3 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 0,5 m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 113096 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej nr 370511W w miejscowości
Susk Nowy”
1) Miejsce wykonania części 10: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0035 Susk Nowy
Działka nr ewidencyjny: 26
2) Długość remontowanego odcinka drogi 318 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 73140 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej NR 370520W w miejscowości
Podwierzbie”
1) Miejsce wykonania części 11: Gmina Sierpc (gmina wiejska)
Obręb ewidencyjny 0042 Żurawieniec
Działka nr ewidencyjny: 44
2) Długość remontowanego odcinka drogi 999 m.
3) W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi
wykonywane mechanicznie;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową (szerokość warstwy ścieralnej 3 m);
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 5 cm. (2 x 1m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 229770 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96311,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96311,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96311,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96311,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192150,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192150,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192150,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192150,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72893,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72893,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72893,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72893,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93606,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93606,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93606,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93606,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30180,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30180,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30180,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30180,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90380,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90380,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90380,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90380,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74046,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74046,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74046,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74046,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219063 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219063 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219063 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219063 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179324,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179324,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179324,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179324,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115386,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115386,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115386,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115386,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362487,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362487,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362487,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Inwestycji "PROBUD" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761619691

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 33

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362487,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.