eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinDostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla OSP Garwolin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego
dla OSP Garwolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego
dla OSP Garwolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42311df4-15ab-4665-8f63-2c21093a9acf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048436/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla OSP Garwolin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/miastogarwolin/demand/176843/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.2. wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
● administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Garwolin ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin;
● administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email umg@garwolin.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych*;
● Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
● odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa;
● Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa;
● obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
● w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
● posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych **,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
● nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPN.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla OSP Garwolin.”
2. Wymagane parametry techniczne lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego:
2.1. Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie przekracza 3500 kg;
2.2.Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z odrębnymi przepisami.
2.3. Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2024 r.;
2.4. Wymiary pojazdu:
- długość całkowita: minimum 5800 mm, maksymalnie: 6200 mm (bez haka holowniczego i wyciągarki),
- szerokość całkowita bez lusterek co najmniej 2000 mm, licząc z przodu pojazdu,
- wysokość całkowita bez obciążenia (bez bagażnika i urządzeń sygnalizacyjnych na dachu) co najmniej 2400 mm, maksymalnie 2600 mm,
- rozstaw osi maksimum 3700 mm;
2.5.Pojazd wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, spełniającym wymogi odnośnie czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, o pojemności nie mniej niż 1900 cm3 i mocy min. 130 kW wyposażony w turbosprężarkę;
2.6. Skrzynia biegów automatyczna min. 8-biegowa;
2.7. Samochód wyposażony w napęd 4x4 z fabryczną mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego;
2.8. Uchwyt holowniczy z przodu pojazdu;
2.9. Układ kierowniczy – ze wspomaganiem;
2.10. Pojazd musi posiadać system:
- asystent wspomagania ruszania pod górę,
- elektroniczny układ stabilności toru jazdy,
- immobiliser;
2.11. Przednia oraz tylna oś z ogumieniem pojedynczym. Pojazd wyposażony w komplet kół minimum 16 cali wyposażonych w ogumienie letnie o podwyższonym bieżniku o terenowej charakterystyce typu all-terrain dostosowane do różnych warunków panujących na drodze. Dodatkowo komplet kół zimowych o takich samych parametrach jak powyższe. (rozmiar, rodzaj bieżnika);
2.12. Kolorystyka i oznaczenia pojazdu zgodnie z SWZ.
2.13. Pojazd wyposażony w automatyczną ładowarkę 230V do ładowania akumulatora z instalacji zewnętrznej. Ładowarka zainstalowana na stałe w pojeździe, musi być wyposażona w zabezpieczenie przeciążeniowe. Instalacja musi być tak zaprogramowana, żeby nie dopuścić do uruchomienia silnika z podpiętym systemem ładowania;
2.14. Dodatkowe wyposażenie samochodu zgodnie z SWZ.
2.15. Zabudowa pożarnicza:
2.15.1. zabudowa pożarnicza wykonana w sposób zapewniający izolację termiczną i akustyczną pokryta materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zabudowy w formie kontenerowej lub innej osadzonej na ramie pojazdu jako odrębna część od kabiny. Oznacza to że zabudowa pojazdu musi zostać wykonana w przestrzeni bagażowej fabrycznego nadwozia pojazdu,
2.15.2. przestrzeń zabudowy pożarniczej pojazdu wyposażona w oświetlenie LED,
2.15.3. w pełni obudowana zabudowa pożarnicza (w tym także m.in. wnęki okienne, nadkola pojazdu, drzwi przesuwne) przy użyciu sklejki i paneli plastikowych w kolorze szarym, łatwo zmywalna,
2.15.4. zabudowa pożarnicza dodatkowo wygłuszona na podłodze i ścianach,
2.15.5. podłoga w części sprzętowej pokryta sklejką wodoodporną min. 10 mm oraz wykładziną zmywalną,
2.15.6. szyby przyciemniane w drzwiach przesuwnych i naprzeciwko drzwi,
2.15.7. drzwi tylne pokryte sklejką szarą, zmywalną, laminowaną o grubości min. 6 mm,
2.15.8. stopień wejściowy z tyłu,
2.15.9. gniazdo USB oraz gniazdo 12V w przestrzeni zabudowy pożarniczej,
2.15.10. aluminiowe regały na ścianie lewej i prawej w części sprzętowej, obudowane blachą z otworami kwadratowymi do montażu sprzętu pożarniczego. Regały zamontowane po lewej i prawej stronie części sprzętowej z możliwością przewozu skrzyń plastikowych ze sprzętem pożarniczym. Regały muszą posiadać możliwość regulacji wysokości półek,
2.15.11. na środku przedziału, w tylnej części zamontowana elektryczna wciągarka o uciągu min. 1000 kg. z pilotem bezprzewodowym,
2.15.12. środek przedziału sprzętowego o szerokości min. 80 cm. i głębokości 220 cm, przystosowany do przewozu wózka sprzętowego o wymiarach wewnętrznych ok. 180x60x100 cm (długość, szerokość, wysokość).
2.15.13. na tylnych drzwiach zamontowany trap/najazd do ładowania wózków sprzętowych o wymiarach podanych powyżej. Wytrzymałość trapu/najazdu min. 500 kg.
2.15.14. oświetlenie robocze wokół pojazdu włączane z kabiny pojazdu:
- 2 lampy LED z prawej strony pojazdu,
- 2 lampy LED z lewej strony pojazdu,
- 2 lampy LED z tyłu pojazdu;
2.15.15. oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego w ruchu zgodnie z SWZ.
2.15.16. generator sygnałów dźwiękowych o mocy wzmacniacza min. 100 W umożliwiający emitowanie modulowanych sygnałów dźwiękowych (min. 3 modulacje) i nadawanie komunikatów głosowych na zewnątrz pojazdu, zamontowany w przestrzeni ukrytej, np. pod deską rozdzielczą.
2.15.17. głośnik do sygnalizacji dźwiękowej min.100W – 1 szt. zamontowany z przodu pojazdu np. w zderzaku lub atrapie grilla. Wymiary min. 190x110x145 mm;
2.15.18. całość sygnalizacji świetlno-dźwiękowej, wyłączając falę świetlną, musi być wykonana przez tego samego producenta. Całość oświetlenia spełniająca normy R65/R10 z dokumentacją potwierdzającą ich spełnienie;
2.15.19. w kabinie pojazdu musi się znajdować przycisk do odłączenia tylnej lampy sygnalizacji świetlnej pojazdu uprzywilejowanego na wypadek jazdy w kolumnie;
2.15.20. w kabinie kierowcy zamontowany kompletny radiotelefon przewoźny spełniający minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 2 do instrukcji stanowiącej załącznik do Rozkazu Nr 4 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej oraz zgodny z zapisami w SWZ;
2.15.21. wyciągarka zamontowana w przednim pasie pojazdu o uciągu min. 4T z pilotem przewodowym i bezprzewodowym. Wyciągarka zamontowana pod zderzakiem;
2.15.22.dach pojazdu wyposażony w dwa bagażniki dachowe/systemy do przewozu i opuszczania sprzętu pożarniczego: zbiornika wodnego o pojemności 5 m3 oraz drabiny aluminiowej. Bagażniki z systemem opuszczania ręcznego za tylną część pojazdu. Zdjęcie sprzętu z bagażników nie może wymagać wejścia na dach pojazdu;
2.15.23. oklejenie i oznakowanie pojazdu według projektu zamawiającego folią mikro pryzmatyczną w kolorze Lime/Red (pasy naprzemienne);
2.15.24. na drzwiach przednich oraz tylnych oznakowanie w postaci herbu jednostki;
2.15.25.z pojazdem należy dostarczyć i zamontować w nim sprzęt określony w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:
1. w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
3. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4. w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga by na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca wykazał że:
w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: minimum jedno zamówienie polegające na dostawie co najmniej jednego pojazdu rozpoznawczo-ratowniczego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
Wykonawca winien jest wykazać, że ww. zamówienie zostało wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w postaci:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w postaci wykazu dostaw - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 2.4 SWZ - wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy– wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia wymaganych parametrów techniczno – użytkowych dla pojazdu oferowanego przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do SWZ – obligatoryjny),
2. Karty katalogowe, opisy, specyfikacje, dokumentację techniczną itp., opisujące wszystkie elementy wraz z ich nazwami technicznymi oferowanego pojazdu, potwierdzające spełnienie opisanych w SWZ minimalnych parametrów oferowanego urządzenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
2.1 w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia samochodu odpowiadającego wymogom zawartym w SWZ do umowy z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia pojazdu, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego;
2.2 w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zawartych rozwiązań konstrukcyjnych,
2.3 w przypadku zmian korzystnych dla zmawiającego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub wymogów zawartych w SWZ dotyczących wyposażenia,
2.4 w przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez Zmawiających o – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy, miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiającego,
2.5 w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalne jest tak zmiana umowa, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa,
2.6 w przypadku wprowadzenia zmian umowy niedopuszczalna jest zmiana umowy, której konsekwencja będzie zwiększenie ceny przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie współfinansowane z Programu Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027 oraz Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.