eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice GórneModernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice Górne



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice Górne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WADOWICE GÓRNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 116

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-308

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 146669751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wadowicegorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wadowicegorne.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice Górne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6de618-6f6f-4dba-8fed-bda2b0aaef22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070177/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice Górne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.IR.271.1.2024.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego poprzez dostawę lamp typu LED, demontaż lamp nieenergooszczędnych, montaż lamp typu LED poprzez realizację zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice Górne” w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład Edycja IX: Rozświetlamy Polskę w zakresie wykonania, w szczególności następujących czynności:
1) demontaż zbędnych opraw oświetleniowych, podwieszenie nowych opraw oświetleniowych LED w następujących ilościach (według podziału mocowego):
a) 43 opraw drogowych typu LED o mocy 30 W,
b) 21 opraw drogowych typu LED o mocy 40 W,
c) 92 opraw drogowych typu LED o mocy 50 W,
d) 297 opraw drogowych typu LED o mocy 60 W,
e) 11 opraw drogowych typu LED o mocy 70 W,
f) 32 opraw stylowych typu LED o mocy 30 W,
g) Naświetlacz LED o mocy 100W

2) wymianę / montaż przewodów do opraw oświetleniowych instalowanych na słupach betonowych – 432 szt.;
3) wymianę kompletnej skrzynki bezpiecznikowej na słupach betonowych – 432 szt.;
4) pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 465 szt.;
5) wymianę / montaż wysięgników rurowych o ciężarze 15-30 kg
mocowanych na słupie – 150 szt.;
6) Modernizacja SON implementacja kompensacji mocy
biernej – 54 szt.;
7) dostawa dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej wraz z modułem sterującym zegarami;
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący poziomu zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami
dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm
i przepisów;
9) zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 9 - Rozświetlamy Polskę), instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji opraw
i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i oraz deklarację CE,
10) Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej;
11) szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), zamieszczony w Załączniku nr 1 do SWZ i będzie integralną częścią umowy.
2.1. Wykonać modernizację oświetlenia polegającą na wykonaniu czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi wymiany oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp. Wymiana musi być przeprowadzona na podstawie Warunków technicznych określonych przez Zamawiającego i Tauron Dystrybucja S.A
2.2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:
 opis przedmiotu zamówienia z zestawieniem lamp do wymiany,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),
 przedmiar zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71355200-3 - Wykonywanie badań

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Konieczność zmiany zakresu zamówienia w związku z modernizacją sieci własnej TAURON.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.