eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania "Remont budynku Przedszkola nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4" w Warszawie - numer postępowania: 42/ZP/24



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania „Remont budynku Przedszkola nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4” w Warszawie – numer postępowania: 42/ZP/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania „Remont budynku Przedszkola nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4” w Warszawie – numer postępowania: 42/ZP/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa99fd48-7d0f-4fa2-8bd2-c371eb495d62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575135/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont budynku Przedszkola nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/ZP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 360000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254736,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania „Remont budynku Przedszkola
nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4” w Warszawie.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót zabezpieczających,
b) wyczyszczenie i odtłuszczenie oraz naprawa pokrycia z papy,
c) miejscowe przyklejenie dodatkowych warstw papy, celem wyeliminowania zagłębień, widocznych uszkodzeń (około 50 m2),
d) demontaż i ponowny montaż obudów kanałów wentylacyjnych (około 85 mb ) - Zamawiający informuje, że na połaci głównego dachu jest zamontowana instalacja wentylacji mechanicznej,
e) zagruntowanie (wykonanie warstwy sczepnej) powierzchni papy odpowiednim środkiem dedykowanym do systemu uszczelnień,
f) wykonanie hydroizolacji całego dachu budynku przedszkola polimocznikową membraną – 2 warstwy:
- I warstwa kolor biały,
- II warstwa kolor szaro popielaty odcień o niebieskim wrażeniu,
g) usunięcie i utylizacja odpadów budowlanych.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
a) dokumentacja, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ:
- rzuty dachu i przekroje,
- zdjęcia rurociągów wentylacyjnych na remontowanym dachu,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiar robót, służący do celów informacyjnych.
b) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
4) Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiający informuje, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu przedszkola nr 426. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy przedszkola. Szczególną dbałość należy zachować na ciągach komunikacyjnych, placach zabaw dla dzieci oraz obszarze przyległym do prowadzonych robót, które muszą być zachowane w czystości. Należy przed rozpoczęciem prac przedstawić do akceptacji Zamawiającemu oraz Użytkownikowi (Dyrektorowi Przedszkola) plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość prowadzenia prac.
5) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia dotyczącego wykonania robót budowlanych w budynku Przedszkola nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4 w Warszawie na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
6) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
7) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 313.325,34 zł.
8) Gwarancja. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
9) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
10) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350247,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398005,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350247,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-INŻ Tomasz Olkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7571282923

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350247,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.