eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owiceSukcesywna dostawa materia³ów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2024-10-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materia³ów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materia³ów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-961456b8-789f-4bcb-a07a-e74a28d0b0d5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00527177

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-961456b8-789f-4bcb-a07a-e74a28d0b0d5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego:
zamowienia@mpglswietochlowice.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzu oferty lub w innych dokumentach przekazanych Zamawiaj±cemu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (w zakresie niepodlegania wykluczeniu) nale¿y z³o¿yæ pod
rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w pkt XIII i XVI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych w rozumieniu Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem.
2. Kontakt z Administratorem jest mo¿liwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41-600 ¦wiêtoch³owice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
3. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
4. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez Administratora w
interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa
lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.
6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ
wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych
przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê
przedsiêbiorstwa.
7. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mog± byæ tak¿e przekazywane do
pañstw trzecich.
8. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami Ustawy Pzp do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
9. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
10. Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
• ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z PZP;
• z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
11. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
12. Podane przez Pani±/a dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 24/DZP/ZR/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 326309,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Czê¶æ 1 – Sukcesywna dostawa materia³ów budowlanych i pomocniczych (p³yty, profile, p³ytki, stolarka drzwiowa,
wyk³adziny i inne).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (ilo¶ci, rodzaj, parametry techniczne, cechy u¿ytkowe i jako¶ciowe) zawiera
za³±cznik nr 1A do SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia okre¶lonych materia³ów (zgodnie z zamówieniem z³o¿onym przez
Zamawiaj±cego) do punktów Zamawiaj±cego, wspó³udzia³u w roz³adunku oraz w ich z³o¿eniu w miejscu wskazanym przez
Zamawiaj±cego, w³asnym transportem i na w³asny koszt.
4. Zamówione materia³y powinny zostaæ dostarczone do punktów Zamawiaj±cego, w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od chwili z³o¿enia zamówienia.
5. Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagañ w zakresie dostaw zawiera za³±cznik nr 2
do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Informacje dodatkowe dla Czê¶ci 1 zawiera pkt III.4 SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 159863,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44111000-1 - Materia³y budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materia³y konstrukcyjne i elementy podobne

44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)

44170000-2 - P³yty, arkusze, pasek i folia zwi±zana z materia³ami budowlanymi

44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

44221200-7 - Drzwi

44111100-2 - Ceg³y

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do czê¶ci 1 zamówienia Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu
o kryterium oceny ofert:
Cena (A) – waga 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Czê¶æ 2 – Sukcesywna dostawa materia³ów malarskich (farby, kleje, rozpuszczalniki i inne).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (ilo¶ci, rodzaj, parametry techniczne, cechy u¿ytkowe i jako¶ciowe) zawiera
za³±cznik nr 1B do SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia okre¶lonych materia³ów (zgodnie z zamówieniem z³o¿onym przez
Zamawiaj±cego) do punktów Zamawiaj±cego, wspó³udzia³u w roz³adunku oraz w ich z³o¿eniu w miejscu wskazanym przez
Zamawiaj±cego, w³asnym transportem i na w³asny koszt.
4. Zamówione materia³y powinny zostaæ dostarczone do punktów Zamawiaj±cego, w maksymalnym terminie do 3 dni
roboczych od chwili z³o¿enia zamówienia.
5. Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagañ w zakresie dostaw zawiera za³±cznik nr 2
do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Informacje dodatkowe dla Czê¶ci 2 zawiera pkt III.4 SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37235,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44810000-1 - Farby

44832000-1 - Rozpuszczalniki

44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do czê¶ci 2 zamówienia Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu
o kryterium oceny ofert:
Cena (A) – waga 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Czê¶æ 3 – Sukcesywna dostawa materia³ów dekarskich i podobnych (papa, rynny i inne).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (ilo¶ci, rodzaj, parametry techniczne, cechy u¿ytkowe i jako¶ciowe) zawiera
za³±cznik nr 1C do SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia okre¶lonych materia³ów (zgodnie z zamówieniem z³o¿onym przez
Zamawiaj±cego) do punktów Zamawiaj±cego, wspó³udzia³u w roz³adunku oraz w ich z³o¿eniu w miejscu wskazanym przez
Zamawiaj±cego, w³asnym transportem i na w³asny koszt.
4. Zamówione materia³y powinny zostaæ dostarczone do punktów Zamawiaj±cego, w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od chwili z³o¿enia zamówienia.
5. Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagañ w zakresie dostaw zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Informacje dodatkowe dla Czê¶ci 3 zawiera pkt III.4 SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 129211,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do czê¶ci 3 zamówienia Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu
o kryterium oceny ofert:
Cena (A) – waga 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pod rygorem niewa¿no¶ci oferta musi byæ:
1) z³o¿ona w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym;
2) z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z Szczegó³owym formularzem
cenowym - Za³±czniki nr 1A, 1B i 1C, w zakresie czê¶ci, na któr± sk³adana jest oferta.
3. Do wype³nionego formularza oferty (Za³±cznik nr 1 do SWZ) nale¿y do³±czyæ:
1) szczegó³owy formularz cenowy (Za³±cznik nr 1A, 1B i 1C), który stanowi integraln± czê¶æ formularza oferty – wype³niony
dla danej czê¶ci zamówienia, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie
wskazanym w rozdziale IX SWZ – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
O¶wiadczenie, sk³adaj± odrêbnie Wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie
zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy
wykluczenia.
Ww. o¶wiadczenie bêdzie stanowiæ dowód brany pod uwagê podczas weryfikacji sytuacji podmiotowej Wykonawcy i w
zwi±zku z tym Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w danej czê¶ci
zamówienia, przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania;
4) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonymi projektowanymi postanowieniami
umowy, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym
za³±cznik nr 1 do SWZ;
5) o¶wiadczenia o spe³nianiu wymogów wynikaj±cych z RODO zgodnie z tre¶ci± zawart± we wzorze formularza oferty,
stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
6) o¶wiadczenie o obowi±zku podatkowym - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do
SWZ - je¿eli dotyczy;
7) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu
oferty (zalecane, nie wymagane) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
8) informacjê o podwykonawcach, w tym o procentowym lub warto¶ciowym udziale w realizacji zamówienia, zgodnie z
tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ – je¶li dotyczy,
oraz je¿eli dotyczy:
9) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie
osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt XVI.11.3) SWZ;
10) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego;
11) wykaz pozycji równowa¿nych wraz z ich opisem (producent/wytwórca, parametry techniczne i jako¶ciowe) lub normami.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w XVI.11.3) SWZ, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e
je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp
do tych dokumentów.
5. Zapisy XVI.11.9) SWZ stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz ofert± stosowne
pe³nomocnictwo – zgodne z pkt XVI.11.10) SWZ. UWAGA: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z
dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art.
125 Ustawy (pkt XVI.11.2) SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie
mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿
o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik/lider
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której
dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian podane s± w projektowanych
postanowieniach umowy (PPU) - Za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y sk³adaæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
Dla Czê¶ci 1:
Zamówienie bêdzie realizowane sukcesywnie od dnia 02.12.2024 r. do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania ca³kowitej kwoty wynagrodzenia umownego.
Dla Czê¶ci 2:
Zamówienie bêdzie realizowane sukcesywnie od dnia 02.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania ca³kowitej kwoty wynagrodzenia umownego.
Dla Czê¶ci 3:
Zamówienie bêdzie realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy (jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 04.11.2024 r.) do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania ca³kowitej kwoty wynagrodzenia umownego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.