eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłońskDostawa ciągnika rolniczego do prac komunalnych II



Ogłoszenie z dnia 2022-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego do prac komunalnych II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁOŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SIKORSKIEGO 15

1.5.2.) Miejscowość: Słońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-436

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 2271

1.5.8.) Numer faksu: 95 757 2268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugslonsk/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego do prac komunalnych II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28e0f6d2-e46e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038992/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup nowego ciągnika rolniczego do prac komunalnych z beczką asenizacyjną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197374/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do prac komunalnych, o następujących
parametrach:
- Silnik minimum 4 – cylindrowy, pojemność minimum 3300 cm³,
- Moc homologowana w zakresie 120-130 KM,
- Układ napędowy: napęd na 4 koła (4x4),
- Sprzęgło suche,
- Skrzynia biegów minimum 30x30 z rewersem mechanicznym,
- Min dwa półbiegi załączane pod obciążeniem,
- Tylny WOM: niezależny, o prędkości minimum 540/540E min.,
- Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie,
- Klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- „Kogut” sygnalizacyjny,
- Zaczep tylny typu Pitonfix,
- Okres gwarancji min. 12 m-cy,
- Okres gwarancji na silnik min. 36 m-cy.
2. Obowiązkiem wykonawcy będzie nabycie, w ramach rozliczenia za dostarczany nowy ciągnik, używanego ciągnika m-ki Zetor Major 80 stanowiącego własność Zamawiającego, o następujących parametrach (wg wyceny Wykonawcy):
- rok produkcji 2015,
- masa własna 3 225 kg,
- największy dopuszczalny nacisk osi 22,6 kN,
- dopuszczalna masa całkowita pojazdu 4 300 kg,
- dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów 16 800 kg,
- maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem 12 500 kg,
- typ silnika: TCD 2.9 L4,
- wykonanie silnika: szeregowy, pionowy, chłodzony wodą,
- rodzaj silnika: wysokoprężny, czterosuwowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, doładowywany turbosprężarką,
- oczyszczanie spalin: katalizator utleniania (DOC),
- liczba cylindrów: 4,
- pojemność skokowa: 2925 cm3,
- znamionowa prędkość obrotowa: 2200 obr/min,
- maksymalna prędkość obrotowa: 2300 obr/min,
- prędkość obrotowa biegu jałowego: 900 obr/min,
- Maksymalna moc: 55,4 kW,
- maks. moment obrotowy / obr/min: 300/1600 Nm/obr/min,
- klimatyzacja,
- liczba miejsc siedzących: 1,
- przebieg 8000 motogodzin.
- dokumentacja fotograficzna dostępna na stronie postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220170 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220170 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korbanek Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771001113,

7.3.3) Ulica: Poznańska 159

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220170 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.