Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534286/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00559375/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miej. w zakresie hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. in. Bud. Stadionu Miej. w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Katowickie Inwestycje S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240612757
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Porcelanowa 21
1.11.4.) Miejscowość: Katowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 40-246
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.katowickieinwestycje.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miej. w zakresie hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. in. Bud. Stadionu Miej. w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85e6da44-6425-4f2d-bf42-72e51d3d9673
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Wykończenie i wyposażenie stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakresie hotelowym, gastronomicznym i handlowym w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa Stadionu Miejskiego w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem - Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na ww. Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl
3) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
i. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
ii. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
b) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
i. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
ii. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
iii. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2
iv. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
c) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
d) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
i. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
ii. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
4) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
5) Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami: Paweł Cebula.
6) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
7) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
8) Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w rozdziale III podrozdziale 1 pkt 7 SWZ, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa j.w. zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
9) Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 8, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Katowickie Inwestycje S.A. z siedzibą w Katowicach (40-246) przy ul. Porcelanowa 21;
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się wykonawca skontaktować w sprawach związanych z ochrona danych osobowych, w następujący sposób:
· pod adresem poczty elektronicznej: iod@kisa.katowice.pl,
· pisemnie na adres siedziby Administratora;
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykończeniem i wyposażeniem stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakresie hotelowym, gastronomicznym i handlowym w ramach zadania inwestycyjnego Budowa Stadionu Miejskiego w Katowicach numer sprawy: KISA/DZP/TP/39/2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych¹;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO² ;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
¹ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
² Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/39/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykończeniem i wyposażeniem stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakresie hotelowym, gastronomicznym i handlowym w ramach zadania inwestycyjnego Budowa Stadionu Miejskiego w Katowicach”
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot Umowy będzie realizowany w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym umową, w szczególności w zakresie:
1)Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych dla zakresu robót wymaganego Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r.
2) Wykonania projektu oraz robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż, oraz dostawy i montażu urządzeń, elementów wyposażenia niezbędnych dla funkcjonowania pomieszczeń oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie (o ile zajdzie taka konieczność).
3) Wykonania projektu oraz robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż oraz dostawy i montażu urządzeń i elementów wyposażenia niezbędnych dla funkcjonowania płatnego parkingu zlokalizowanego przy kompleksie sportowym oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile znajdzie taka konieczność).
4) Zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji (m. in. udział w naradach koordynacyjnych na budowie, weryfikacja zgodności realizacji z dokumentacją projektową).
2.Wykonawca opracowując projekty budowlane i wykonawcze zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich niezbędnych elementów wraz z ich wykończeniem, a także prac mających na celu wykonanie obiektu kompletnego, służącego celowi jego przeznaczenia i umożliwiającym jego użytkowanie. Zamawiający wskazuje, że zadanie realizowane będzie
w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dlatego elementy nie opisane w PFU, a konieczne z uwagi na funkcję obiektu, warunki techniczne, przepisy prawa, w tym w zakresie bezpieczeństwa i ppoż. itp. muszą być uwzględnione zarówno przez projektanta na etapie projektowania, jak i Wykonawcę na etapie wykonawstwa. Dokumentację projektową oraz roboty budowlane i instalacyjne należy wykonać zgodnie z zapisami PFU. W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości lub niezgodności w wyżej wymienionych dokumentach Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia i uzgodnienia właściwych rozwiązań projektowych. Poszczególne prace projektowe należy wykonać po przeprowadzeniu inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Zamówienia.
3.Zakres obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia obejmuje także:
1) zarządzanie i koordynację prac i robót w każdej fazie realizacji przedmiotu zamówienia;
2) zapewnienie sobie na własny koszt i ryzyko zaplecza budowy (w tym przyłączy mediów), począwszy od daty przekazania Wykonawcy terenu budowy, aż do dnia zwrotu Zamawiającemu terenu budowy (dokumentem potwierdzającym zwrot terenu budowy jest protokół odbioru końcowego robót i przekazania do użytku);
3) zapewnienie objęcia i stałego sprawowania funkcji Kierownika Budowy;
4) zapewnienie wykwalifikowanego personelu;
5) zapewnienie bezwzględnego przestrzegania przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w trakcie prowadzenia robót budowlanych;
6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu dla potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiadającego wymaganiom jakościowym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
7) uczestniczenie w spotkaniach z Zamawiającym.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności, chociażby niewymienionych wyraźnie powyżej lub w innych miejscach umowy, bezpośrednio lub pośrednio związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, wymaganych do prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy zakres prac określa:
- program funkcjonalno-użytkowy,
- projektowane postanowienia umowne.
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane prace projektowe, roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
92312000-1 - Usługi artystyczne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podst. art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w post. dot.:1)zdoln. do występowania w obrocie gosp.:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2)uprawnień do prow. określonej dział. gosp. lub zawodowej:
Zam. nie stawia war. w tym zakresie.
3)sytuacji ekon. lub finansowej:
Zam. nie stawia war. w tym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdoln. technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługę w zakresie opracowania:
a)co najmniej jednej dokumentacji projektowej w skład której wchodziła przestrzeń o charakterze gastronomicznym o łącznej powierzchni min. 900 m2, uwzględniającej co najmniej jedno zaplecze kuchenne dla restauracji o powierzchni min. 250 m2 wraz z przestrzenią magazynową
ORAZ
b)co najmniej jednej dokumentacji projektowej przestrzeni przewidzianej na funkcję hotelową o standardzie co najmniej 3 gwiazdek i powierzchni min. 300 m2.
Uwaga 1
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał wymienione wyżej dokumentacje projektowe opisane w ppkt a) oraz ppkt b) w ramach jednej umowy/inwestycji lub oddzielne dokumentacje projektowe – osobno dla ppkt a) i osobno dla ppkt b).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubieg. się o udzielenie zamówienia Zam. dopuszcza, że powyższy warunek opisany w ppkt a) spełni jeden z Wykonawców, warunek opisany w ppkt b) drugi z Wykonawców.
ORAZ
a)w okresie ost. 5 lat przed upływem terminu skł. ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) przestrzeni gastronomicznej lub hotelarskiej o standardzie co najmniej 3 gwiazdek, będącą samodzielnym obiektem lub częścią całości funkcjonalno - technicznej innej budowli, o wartości robót min. 3 000 000,00 zł (brutto)
Uwaga 1
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał wymienioną wyżej robotę budowlaną w ramach jednej umowy/inwestycji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubieg. się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi zostać spełniony minimum przez jednego z Wykonawców.
Uwaga 2
Warunek opisany w ppkt a) i b) powyżej zostanie spełniony również, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą wykonanie zakresów określ. zarówno w ppkt a) i c) lub b) i c) lub a), b) i c powyżej.
WIĘCEJ UWAG W SWZ.
2.dysponuje bądź będzie dysponować osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publ. posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub odpow. im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów tj.:
dla usług projektowych:
a) Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawn. równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów, która posiada min. 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z uzyskanymi uprawn. do projekt. w specj. architekt. bez ograniczeń.
Wymóg posiadania „3-letniego” doświadczenia dla osoby, która będzie wykonywać funkcję projektanta w specj. architektonicznej bez ograniczeń weryfikowany będzie na etapie oceny spełn. warunków udziału w post. w stosunku do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
Poprzez „3-letnie dośw.” Zam. rozumie okres faktycznie pełn. funkcji projektanta w specj. architektonicznej bez ogr. przy inwestycji, w trakcie której osoba ta posługiwała się posiadanymi uprawn. w specj. architekt. bez ograniczeń. Na „wykazie osób” (zał. nr 7 do SWZ) okres ten musi być podany w formacie DD/MM/RRRR-DD/MM/RRRR.
Do wymaganego okresu dośw. osoby Zam. zaliczy okresy, których czas trwania oblicz. zostanie zgodnie z zasadami licz. terminów, wynikającymi z przepisów Kodeksu Cyw., z uwzgl. zapisu poniżej. Zam. nie będzie podwójnie wliczać do okresu wymaganego dośw., w odniesieniu do w/w osoby, w przypadku nabycia dośw. na dwóch (lub więcej) inw. w tym samym czasie.
b) Osobą wskazaną do pełnienia funkcji projektanta technologii gastronomicznej/technologa gastronomicznego posiadającego doświadczenie polegające na wykonaniu minimum 5 projektów technologii gastronomicznej dla restauracji lub kawiarni, które zostały pozytywnie zaopiniowane przez rzeczoznawcę ds. sanitarno-epidemiologicznych i BHP. Wymóg posiadania dośw. dla osoby, która będzie pełnić funkcję projektanta technologii gastronomicznej/technologa gastr. weryfikowany będzie na etapie oceny spełn. warunków udziału w post. w stosunku do Wyk., który złożył ofertę najkorzystniejszą.
c)Projektantem w specj. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawn. równoważne, a wydane na podst. wcześniej obow. przepisów prawa. W przypadku, gdy wsk. osoba będzie posiadała uprawn. wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów to winna wykazać, że posiada uprawn. budowlane w specj. instalacyjno–inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych.
d)Projektantem w specj. telekomunikacyjnej bez ograniczeń posiadającym uprawn. bud. do proj. w specj. telekomunikacyjnej bez ogr. lub uprawn. równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów prawa. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawn. wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów to winna wykazać, że posiada uprawn. budowlane w telek. przewodowej, bez ogr.
e)Projektantem w specj. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obow. Przep. prawa. W przypadku, gdy wsk. osoba będzie posiadała uprawn. wydane podstawie wcześniej obow. przepisów to winna wykazać, że posiada uprawn. budowlane w specj. instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ogr.
dla robót budowlanych:
f)Kierownikiem budowy posiadającym uprawn. budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów prawa, która posiada min. 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z uzyskanymi uprawn. budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specj. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Osoba ta winna wykazać się co najmniej 3-letnim dośw. podczas pełn. funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specj. konstrukcyjno – budowlanej bez ogr. przy realizacji inwestycji, w trakcie której osoba ta posługiwała się posiadanymi uprawn. w specj. konstrukcyjno – budowlanej bez ogr.
Wymóg posiadania „3-letniego” dośw. dla osoby, która będzie wykonywać funkcję kierownika budowy weryf. będzie na etapie oceny spełn. warunków udziału w post. w stosunku do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorz. W ofercie wyk. oświadcza, że osoba, którą deleguje do pełnienia funkcji kier. budowy posiada 3-letnie dośw. Poprzez „3-letnie dośw.” Zam. rozumie okres faktycznie pełnionej funkcji kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych bez ogr. przy realizacji inwestycji, w trakcie której osoba ta posługiwała się posiadanymi uprawn. w specj. konstrukcyjno – budowlanej bez ogr. W wykazie osób (zał. nr 7 do SWZ) wymagane okresy dośw. muszą być podane w formacie DD/MM/RRRR – DD/MM/RRRR. Do wymag. okresu dośw. osoby Zam. zaliczy okresy, których czas trwania obl. zostanie zgodnie z zasadami licz. terminów, wynikającymi z przepisów Kodeksu Cyw., z uwzg. zapisu poniżej. Zam. nie będzie podwójnie wliczać do okresu wymaganego dośw., w odniesieniu do w/w osoby, w przypadku nabycia tego dośw. na dwóch (lub więcej) inwestycjach w tym samym czasie.
g)kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawn. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie obow. przepisów prawa lub uprawn. równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów pr.,
h)Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawn. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawn. równoważne, a wydane na podst. wcześniej obow. przepisów prawa. W przypadku, gdy osoba wskazana do kierowania robotami sanitarnymi będzie posiadała uprawn. wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów to winna wykazać, że posiada uprawn. budowlane w specj. instalacyjno–inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych bez ogr.
i)Kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawn. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub uprawn. równoważne, a wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów prawa. W przypadku, gdy wsk. osoba będzie posiadała uprawn. wydane na podst. wcześniej obow. przepisów to winna wykazać, że posiada uprawn. budowlane w telekomunikacji przewodowej bez ogr.
j)Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawn. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawn. równoważne. W przypadku, gdy osoba wsk. do kierowania robotami elektrycznymi będzie posiadała uprawn. wydane na podstawie wcześniej obow. przepisów to winna wykazać, że posiada uprawn. budowlane w specj. instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ogr.
Uwaga 1
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji i doświadczenia.
WIĘCEJ UWAG W SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale II pkt 10.1 SWZ dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale II pkt 10.1 SWZ przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymagane od wykonawcy obejmują:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6a do SWZ;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 150 000,00 zł.2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział w Katowicach Nr rachunku: 54 1540 1128 2112 7002 5217 0002 z dopiskiem "Wadium dla zamówienia KISA/DZP/TP/39/2024”
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Katowickie Inwestycje S.A.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
· W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 3 powyżej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ).
· Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym, w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.2. Wykonawca dołącza do oferty dokumenty określone w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców wobec, których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, opisane w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia przez Wykonawcę ustala się do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że Wykonawca dochowa pozostałych terminów wykonania poszczególnych części umowy określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Za termin wykonania umowy uważa się dzień zakończenia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzony podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru.
Terminy wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę ustala się następująco:
1) Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o wydanie właściwej decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli takowa decyzja będzie niezbędna) – do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) Termin zakończenia robót budowlanych i pisemnego zgłoszenia do Zamawiającego gotowości do odbioru końcowego - do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym przy ul. Wandy 6 w Katowicach"
- "Dostawa napojów gorących dla RCKiK w Katowicach i Terenowych Oddziałach przy użyciu automatów do wydawania napojów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz stołówek przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 w Katowicach, na 2025 rok
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
- Przebudowa ul. Wieżowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Szarych Szeregów w kierunku ul. Bażantów "Budowa drogi łączącej ul. Bażantów z ul. Szarych Szeregów w Katowicach".
- Zakup i dostawa łodzi motorowej kategorii R-2 wraz z przyczepą podłodziową z przeznaczeniem dla SPPP w Częstochowie
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa mebli
- Zakup instalacji fotowoltaicznej dla szpitala MSWiA w Łodzi
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.