Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437824/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski przy wykonaniu remontu SUW w Starym Łajszczewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski przy wykonaniu remontu SUW w Starym Łajszczewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea494bf-680b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025922/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z remontem Stacji Uzdatniania wody w Starym Łajszczewie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie branży sanitarnej oraz pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, nad realizacją robót budowlanych związanych z remontem Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Stary Łajszczew na działce nr ewid. 40.
1) Zakres robót sanitarnych podlegających nadzorowi inspektora nadzoru sanitarnego obejmuje:
a) demontaż istniejących filtrów;
b) wykonanie prowizorycznego podłączenia odmanganiacza z rur PE-HD DZ 100mm;
c) wymiana instalacji odpływowej z rur PCV DZ 160mm;
d) rozbudowa technologii o montaż areatora dn100mm i filtra I stopnia dn 1600mm w SUW;
e) montaż rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej w remontowanej części SUW.
2) Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inspektora nadzoru budowlanego obej-mują:
a) demontaż ponowny montaż drzwi;
b) rozkucie istniejącej posadzki ½ budynku i ponowne wykonanie;
c) wykonanie fundamentów żelbetonowych z betonu B-15.
Rodzaj i zakres robót podstawowych, nad których realizacją mają być pełnione nadzory określają:
- przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), stanowiące
załącznik nr 11 do SWZ;
- projekty remontu stanowiące załączniki nr 12a i 12b do SWZ.
Pełny zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określony został projekcie umo-wy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Prace inspektorów nadzoru będą wykonywane przy czynnej pracy SUW.
2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały odpowiednio w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71748,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6642,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy „KANIA” Andrzej Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630009407
7.3.3) Ulica: Antonin 9
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "KANIA" ANDRZEJ KANIA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "KANIA" ANDRZEJ KANIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6642,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbiórki istniejącego budynku oraz budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego na terenie działki nr 671 w obrębie ewidencyjnym 0006 w Białogardzie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Przebudowa, rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Tarnogrodzie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.