eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolinModernizacja oświetlenia na terenie Gminy Wolin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Wolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 512 186 788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Wolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11dc5acb-15c6-4c33-ab28-99bd13dc9b9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496542

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024.HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na modernizacji infrastruktury oświetlenia drogowego na terenie Gminy Wolin. Modernizacja będzie polegała na wymianie istniejących opraw oświetleniowych w ilości 84 szt. na oprawy ze źródłami światła w technologii LED.
1.1. Celem Inwestycji jest poprawa efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonności oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 i w art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.), poprzez redukcję mocy opraw świetlnych o co najmniej 50%.
1.2.Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne.
1.3. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych wynosi co najmniej 60 miesięcy.
1.4. Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę w celu realizacji przedmiotu zamówienia Nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub Nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) demontaż 84 szt. istniejących opraw.
b) dostawę opraw oświetleniowych typu LED, w miejsce realizacji przedmiotu zamówienia w liczbie 84 szt., o parametrach zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz wytycznymi programu „Rozświetlamy Polskę", a w szczególności: Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC +, ZD4i.
c) obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub dopuszczonych do obrotu na terenie Unii Europejskiej, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023 r.,
d) instalację dostarczonych opraw na konstrukcjach słupowych,
e) wykonanie pomiarów elektrycznych przy wymienionych oprawach,
f) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach,
g) wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są wymagane, o ile jest to konieczne z tytułu zajęcia pasa drogowego,
h) wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy nie mniej niż 60 miesięcy.
h.1. Gwarancja obejmuje uprawnienie zamawiającego do żądania naprawy lub wymiany na nowe poszczególnych elementów przedmiotu umowy. Naprawa lub wymiana odbywają się na koszt Wykonawcy.
h.2. Wykonawca w okresie gwarancyjnym zapewni na swój koszt bieżącą konserwację, przeglądy techniczne, przeglądy serwisowe zgodnie z zaleceniami producenta.
Pracownicy wykonujący prace montażowe muszą posiadać Uprawnienia elektryczne SEP G1 w zakresie eksploatacji tj. pozwalające na wykonywanie prac przy sieciach elektrycznych oświetlenia ulicznego. Wykonawca wykaże w Załączniki nr 5 do Umowy osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadające wym. uprawnienia oraz przedłoży uprawnienia tychże osób.
UWAGA: na wszystkie prace prowadzone na majątku gminnym zasilanym z obwodów stanowiących własność spółki ENEA Oświetlenie sp. z o.o. należy uzyskać dopuszczenie do prac przez brygady ENEA Oświetlenie sp. z o.o. w Szczecinie. Dopuszczenie do prac zostanie dokonane przez ENEA Oświetlenie s siedzibą w Szczecinie, w ramach Umowy Nr 5842/OS/R6/2023/P, z dnia 29.12.2023 r. na wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Wolin na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie sp. z o.o. oraz Gminy Wolin.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w:
1) Załączniku nr 8 - Opis Przedmiotu Zamówienia
2) Załączniku nr 7 do SWZ -Projektowane Postanowienia Umowy,

Wspólny Słownik Zamówień:
Główny Przedmiot:
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 – lampy i oprawy oświetleniowe
3. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi – minimum 60 miesięcy. W przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. „okres gwarancji i rękojmi” Wykonawca może udzielić dłuższego okresu gwarancji i rękojmi (Rozdział XIX ust. 2 pkt 2) SWZ).
4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061), ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320) i ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, wymaga, aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia tj. robót przygotowawczych i montażowych których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie na podstawie przepisów prawa budowlanego.
Wymagania dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Przedmiotowe zamówienie, z uwagi na przedmiot zamówienia i postawione warunki udziału w postępowaniu, jest zamówieniem skierowanym do wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Podział zamówienia na części nie byłby właściwy, w tym przypadku spowodowałby nadmierne trudności techniczne jak również koszty oraz brak możliwości skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i co w konsekwencji mogłoby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Wobec powyższego roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią niepodzielną całość. Ze względu na zachowanie podczas realizacji rygorów technologicznych jak również konieczność udzielania gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
8. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://gminawolin.ezamawiajacy.pl informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn. „Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Wolin”, w terminie składania ofert tj. do dnia 30.09.2024 r., do godz. 11.00 nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.