Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury ogólnodostępnej wokół Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9990f26b-4c97-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury ogólnodostępnej wokół Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9990f26b-4c97-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003071/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozwój infrastruktury ogólnodostępnej wokół Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 –20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach realizowane w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury ogólnodostępnej wokół Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach”. Zmiany w organizacji zieleni przed budynkiem występują pod kątem doprowadzenia terenu do charakteru parku miejskiego. Zagospodarowanie dotyczy układu nawierzchni, doboru gatunkowego zieleni oraz rozmieszczenia małej architektury, w tym ławek, koszy na śmieci, stojaków rowerowych oraz tablic informacyjnych.
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, w skład której wchodzi:
- „Projekt nawierzchni i małej architektury”;
- „Projekt zieleni”.
Teren przeznaczony do zagospodarowania zlokalizowany jest w Siemiatyczach przy ulicy Legionów Piłsudskiego 3, na działce o nr ewid. 1202/3, obręb 001 Siemiatycze, Województwo Podlaskie, Powiat Siemiatycki, Gmina Miasto Siemiatycze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie ścieżek szutrowych, trawników, nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wraz
z robotami towarzyszącymi;
- wyczyszczenie oraz ponowne ułożenie części istniejącej kostki brukowej;
- dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze, stojaki rowerowe, tablice informacyjne);
- zagospodarowanie zielenią w tym nasadzenia: drzew, krzewów, traw ozdobnych, róż, wykonanie trawnika oraz prace towarzyszące;
- wymianę egzemplarzy obumarłych lub w złej kondycji na wolne od wad w okresie gwarancji jakości;
- wykonanie projektów i nadruków treści na tablice informacyjne;
3. Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa oraz wzór umowy dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/
4. Biorąc pod uwagę zapisy art. 100 ustawy Pzp, dokumentacja projektowa uwzględnia korzystanie z obiektów przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357868,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357868,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357868,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALVI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384821268
7.3.4) Miejscowość: Romanówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357868,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Moczydły Lachowskie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego na terenie gminy Grodzisk
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Laskowszczyzna
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowej w Nowym Tomyślu"
- Utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej na terenie miasta Reda - koszenie trawników i grabienie liści w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - UNIN KOLONIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.