eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoModernizacja dróg gminnych na terenie Miasta Radomska



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta Radomska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6be63c2-39d8-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta Radomska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6be63c2-39d8-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040113/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta Radomska z podziałem na 2 części: przebudowa ul. Fabianiego i rozbudowa ul. Ładnej w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9517857,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6928819,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia pn. „Przebudowa ul. Fabianiego w Radomsku- etap 2”

1. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa ul. Fabianiego w Radomsku- etap 2” na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ulicy Przedborskiej wraz z włączeniem kanalizacji deszczowej do studni K1 i jej wymianą na nową oraz niezbędnymi robotami odtworzeniowymi na skrzyżowaniu. Pozostały zakres obejmujący etap 1 od ulicy Wyszyńskiego do ulicy Piastowskiej nie stanowi przedmiotu niniejszego postępowania.”

2.Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z umową oraz zgodnie z Projektem architektoniczno – budowlanym branży drogowej, Rys. 1 zamiennym do projektu architektoniczno – budowlanego, Rys. 3 zamiennym do projektu architektoniczno – budowlanego, Rys. 4 zamiennym do projektu architektoniczno – budowlanego, Projektem wykonawczym zamiennym branży drogowej, Projektem organizacji ruchu , Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót – branża drogowa , Projektem architektoniczno – budowlanym branży sanitarnej, Projektem technicznym branży sanitarnej, Projektem wykonawczym branży sanitarnej, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna, Projektem architektoniczno – budowlanym branży elektrycznej , Projektem technicznym branży elektrycznej, Projektem wykonawczym branży elektrycznej, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna, Projektem wykonawczym urządzenia terenów zielenią, Inwentaryzacją dendrologiczną z planem wycinki, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – branża urządzenie terenów zieleni, Rysunkiem zamiennym zagospodarowania terenu 1.1 , Rysunkiem zamiennym zagospodarowania terenu 1.2, Pozwoleniem na budowę , Pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych z dnia 6.11.2023 r. wydanego przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej oraz wystosowanymi przez gestorów sieci na etapie realizacji zamówienia oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.

3.Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9a do SWZ
2)Projekt architektoniczno – budowlany branży drogowej wraz z rysunkami zamiennymi 1,3,4 oraz pozwoleniem na budowę i pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych z dnia 6.11.2023 r. wydanego przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ
3)Projekt wykonawczy zamienny branży drogowej- stanowiący dodatek nr 11 do SWZ
4)Projekt organizacji ruchu- stanowiący dodatek nr 12 do SWZ
5)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża drogowa- stanowiący dodatek nr 13 do SWZ
6)Projekt architektoniczno – budowlany branży sanitarnej- stanowiący dodatek nr 14 do SWZ
7)Projekt techniczny branży sanitarnej- stanowiący dodatek nr 15 do SWZ
8)Projekt wykonawczy branży sanitarnej- stanowiący dodatek nr 16 do SWZ
9)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna- stanowiący dodatek nr 17 do SWZ
10)Projekt architektoniczno – budowlany branży elektrycznej- stanowiący dodatek nr 18 do SWZ
11)Projekt techniczny branży elektrycznej- stanowiący dodatek nr 19 do SWZ
12)Projekt wykonawczy branży elektrycznej- stanowiący dodatek nr 20 do SWZ
13)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna- stanowiący dodatek nr 21 do SWZ
14)Projekt wykonawczy urządzenia terenów zielenią- stanowiący dodatek nr 22 do SWZ
15)Inwentaryzacja dendrologiczna z planem wycinki- stanowiący dodatek nr 23 do SWZ
16)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża urządzenie terenów zieleni- stanowiący dodatek nr 24 do SWZ
17)Rysunek zamienny zagospodarowania terenu 1.1- stanowiący dodatek nr 25 do SWZ,
18)Rysunek zamienny zagospodarowania terenu 1.2- stanowiący dodatek nr 26 do SWZ,

4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:

1) Przedmiar robót Branża drogowa - stanowiący dodatek nr 27 do SWZ,
2) Przedmiar robót Branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 28 do SWZ,
3) Przedmiar robót Branża elektryczna - stanowiący dodatek nr 29 do SWZ,
4) Przedmiar robót Branża architektury krajobrazu - stanowiący dodatek nr 30 do SWZ

5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w wzorze/projekcie umowy, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
9.Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:
1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania opublikował wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.2 SWZ,
2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,
3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia , która wynosi, dla niniejszego postępowania:
Część nr 1 zamówienia: 1 871 719,67 zł netto, 2 302 215,19 zł brutto
Część nr 2 zamówienia: 5 057 100,00 zł netto, 6 220 233,00 zł brutto

10.Całkowita wartość całego zadania obejmująca:
- „Przebudowę ul. Fabianiego w Radomsku- etap 2 od ul. Wyszyńskiego do ul. Przedborskiej”
- „Przebudowę ul. Fabianiego w Radomsku- etap 1 od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego”(nie stanowi przedmiotu niniejszego postępowania )
- „Rozbudowę ul. Ładnej w Radomsku”
ustalona została na kwotę 9 517 857,61 zł netto(bez podatku VAT)

Wartość zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania tj.:
- część nr 1 zamówienia pn. „Przebudowa ul. Fabianiego w Radomsku- etap 2” od
ul. Wyszyńskiego do ul. Przedborskiej
- część nr 2 zamówienia pn. „Rozbudowa ul. Ładnej w Radomsku”
ustalona została na kwotę łącznie 6 928 819,67 zł netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1871719,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia pn. Rozbudowa ul. Ładnej w Radomsku”

1. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę ul. Ładnej w Radomsku od ul. Gidelskiej do ul. Owocowej ze skrzyżowaniem z ul. Leśników.
2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Programem Funkcjonalno – Użytkowym, Opinią geotechniczną, oświadczeniem dot. kanału technologicznego oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy – stanowiący dodatek nr 9b do SWZ,
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy - stanowiący dodatek nr 31 do SWZ.
3) Opinia geotechniczna –stanowiąca dodatek nr 32 do SWZ.
4) oświadczenie dot. kanału technologicznego - stanowiące dodatek nr 33 do SWZ.
4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
5.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Programem Funkcjonalno – Użytkowym funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ.
7.3 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.

6. Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:
1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania opublikował wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.2 SWZ,
2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,
3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia , która wynosi, dla niniejszego postępowania:
Część nr 1 zamówienia: 1 871 719,67 zł netto, 2 302 215,19 zł brutto
Część nr 2 zamówienia: 5 057 100,00 zł netto, 6 220 233,00 zł brutto

7.Całkowita wartość całego zadania obejmująca:
- „Przebudowę ul. Fabianiego w Radomsku- etap 2 od ul. Wyszyńskiego do ul. Przedborskiej”
- „Przebudowę ul. Fabianiego w Radomsku- etap 1 od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego”(nie stanowi przedmiotu niniejszego postępowania )
- „Rozbudowę ul. Ładnej w Radomsku”
ustalona została na kwotę 9 517 857,61 zł netto(bez podatku VAT)

Wartość zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania tj.:
- część nr 1 zamówienia pn. „Przebudowa ul. Fabianiego w Radomsku- etap 2” od
ul. Wyszyńskiego do ul. Przedborskiej
- część nr 2 zamówienia pn. „Rozbudowa ul. Ładnej w Radomsku”
ustalona została na kwotę łącznie 6 928 819,67 zł netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 5057100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2015923,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2188261,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2015923,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 150320725

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2015923,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7138472,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7888489,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7138472,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:590612306

7.3.3) Ulica: ul. Południowa 17/19

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty kanalizacyjne, elektryczne, teletechniczne, przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne, brukarskie, podbudowy -podwykonawcy nie są znani


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7138472,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie objęte jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.