Og³oszenie z dnia 2023-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00004771/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 1 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368033543
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 37 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp1.wieliczka.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9d83b1c-903d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00527380
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00429933/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 zorganizowanie i przeprowadzenie zajêæ nauki p³uwania na basenie dla uczniów w 2024 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9d83b1c-903d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia. Instrukcja sk³adania
ofert dostêpna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace
konkursowe”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem
formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) W szczególnie uzasadnionych
przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sp1.wieliczka.eu z (nie dotyczy
sk³adania ofert w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. 2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 1 im. Kazimierza
Wielkiego w Wieliczce, reprezentowana przez Dyrektora z siedzib± przy ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 20, 32-020 Wieliczka,
sekretariat@sp1.wieliczka.eu tel:/fax: 12 2783788
2. W Szkole Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce, zosta³ powo³any inspektor danych osobowych Pan Tomasz
Wiêckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomoc± adresu e-mail iod2@synergiaconsulting.pl tel:(+48) 693 337 954 lub
pisemnie na adres wskazany w pkt. 1
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
1) realizacji obowi±zków prawnych zwi±zanych z procesem nauczania, dzia³alno¶ci± wychowawcz± i opiekuñcz±,
2) promocji dzia³alno¶ci szko³y oraz osi±gniêæ i umiejêtno¶ci ucznia za zgod± rodzica (opiekuna prawnego) wyra¿on± w trybie art. 6
pkt 1. a) Rozporz±dzenia RODO
4. Pani/Pana dane osobowe nie s± udostêpniane innym odbiorcom z wy³±czeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:
1) podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
2) podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane w celach archiwalnych i
przechowywane przez okres niezbêdny wynikaj±cy z przepisów dotycz±cych archiwizowania dokumentów obowi±zuj±cych u
Administratora (Rzeczowy Wykaz Akt).
6. Posiada Pani/Pan prawo:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych,
2) ¿±dania sprostowania danych, które s± nieprawid³owe,
3) ¿±dania usuniêcia danych, gdy:
– dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których zosta³y zebrane
– dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
4) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pañstwa danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia RODO
6) ograniczenia przetwarzania, gdy:
– osoba, której dane dotycz±, kwestionuje prawid³owo¶æ danych osobowych
– przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotycz±, sprzeciwia siê usuniêciu danych osobowych, ¿±daj±c w
zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
– administrator nie potrzebuje ju¿ danych osobowych do celów przetwarzania, ale s± one potrzebne osobie, której dane dotycz±, doustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
7) prawo do odwo³ania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1. a) bez
wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych gdy
uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczeniu us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ nauki p³ywania na basenie (p³ywalni krytej), zlokalizowanej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15 km od siedziby Zamawiaj±cego dla zorganizowanych grup uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 w Wieliczce w 2024 roku.
2. Us³uga objêtych bêdzie minimum 200 a maksimum 304 uczniów tygodniowo. Od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych, wakacji. Szczegó³owy harmonogram zajêæ stanowi za³±cznik nr 1 do projektu umowy.
3. Us³uga obejmuje prowadzenie zajêæ grupowej nauki p³ywania dla uczniów–grupy od 1 do 39 osób, w wymiarze jednostkowym lekcji – 45 minut, rozliczeniowym – 1 miesi±c, piêæ dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 16:00 zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym za³±cznik do umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian w ilo¶ci dzieci, a tak¿e godzin zajêæ nauki p³ywania spowodowanych zmiana planu zajêæ.
4. Nauka p³ywania na basenie – standardy us³ugi
a) Instruktorzy p³ywania w liczbie co najmniej 1 na 15 osób,
b) Sta³y nadzór ratowników na basenie,
c) Sprzêt do nauki p³ywania,
d) Liczba osób przebywaj±cych równocze¶nie na basenie do 75 uczniów,
e) Dwie szatnie damska i mêska z przebieralniami oraz szatnia dla niepe³nosprawnych, min. 10 suszarek stacjonarnych
f) Zaplecze basen sportowy o g³êboko¶ci do 1,80 m. basen rekreacyjny do 1,20 m
5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowi±zany do:
a) zapewnienia biletów wstêpu na basen publiczny wraz z us³uga instruktorsk± i nauk± p³ywania.
b) zapewnienia kadry instruktorskiej,
c) zapoznania uczestników z obiektem i zasadami BHP na basenie;
d) zapoznania uczestników z wod±, nauczenia uczestników zanurzania siê pod wod± (np. wy³awiania przedmiotów z dna), skoków oswajaj±cych z wod±, otwierania oczu w wodzie, wydechu do wody ustami i nosem, le¿enia na plecach i piersiach na wodzie, po¶lizgów;
e) nauczenia dzieci podstawowych umiejêtno¶ci p³ywackich.
Wykonawca ponosi pe³na odpowiedzialno¶æ w czasie trwania zajêæ nauki p³ywania za w³a¶ciwe zapewnienie bezpieczeñstwa uczestnikom zajêæ wy³±cznie na hali basenowej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian w ilo¶ci dzieci, a tak¿e godzin zajêæ nauki p³ywaniaspowodowanych zmiana planu zajêæ
2. Us³uga objêtych bêdzie minimum 200 a maksimum 304 uczniów tygodniowo
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ p³ywalni krytej od siedziby Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem prowadzenie zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dla co najmniej dwóch grup uczniów szko³y podstawowej licz±cej minimum 10 osób o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000,00 z³,
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ podczas realizacji zamówienia co najmniej trzema osobami pe³ni±cymi funkcjê instruktora nauki p³ywania, posiadaj±cymi ukoñczony kurs na instruktora sportu p³ywania oraz minimum 12-miesiêczny sta¿ (do¶wiadczenie zawodowe) w zakresie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania dla zorganizowanej grupy osób,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z
za³±cznikiem nr 5 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane- zgodnie z za³±cznikiem 3 do SWZ oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku
¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane , a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie
jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem okre¶lonym
w za³±czniku nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1/.Formularz oferty– Za³±cznik nr 1 do SWZ,2/.Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania
zamówienia (je¶li dotyczy) – za³±cznik nr 6 do SWZ.
a) Wymagana forma:
b) Zobowi±zanie musi byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania podmiotu
zgodnie z jego form± reprezentacji, na zdolno¶ciach którego polega wykonawca, okre¶lon± w dokumencie rejestrowym
w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej tego podmiotu lub innym dokumencie.
3/. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za
po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia
pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
Wymagana forma:
a) orygina³ w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym
przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z form± reprezentacji, okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej, lub
b) elektroniczna kopia dokumentu (cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego) po¶wiadczona za zgodno¶æ z
orygina³em przez notariusza ( art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. prawo o notariacie ,DZ.U z 2020 r., poz. 1192) które to
po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu
pe³nomocnictwa, sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
pe³nomocnika.
4/. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do realizacji których tez
dolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika,
które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem 8 do SWZ.
Wymagana forma:
a) Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y traktowaæ jak Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
b) Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawców
zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub w innym
dokumencie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z
do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ uchwa³y.
2. Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. 3. Pe³nomocnictwo sporz±dza
siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. 4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców
wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce
przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy
siê o zamówienie publiczne.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê dokumenty w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
sk³adane przez konsorcjum lub spó³kê cywiln± zostan± ocenione pod k±tem ³±cznego spe³nienia wymagañ zamawiaj±cego
przez wystêpuj±cych wspólnie wykonawców na podstawie z³o¿onych dokumentów.
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do
realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, wówczas wymagane jest do³±czenie odpowiednio do oferty o¶wiadczenia, z
którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy- za³±cznik nr 8 do SWZ.
9. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców
sk³adaj±cych wspóln± ofertê 10. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce warunki takich zmian:1) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy brutto za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy.
2) W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na postanowienia umowy, poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian,
3) w przypadku wzrostu kosztów zwi±zanych z realizacj±
zamówienia:
a) minimalny poziom zmiany ceny kosztów uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê w ten sposób, ¿e koszty wykonania us³ugi musz± wzrosn±æ lub obni¿yæ siê o co najmniej 5 %,
b) podstaw± zmian wysoko¶ci wynagrodzenia s± ¶rednioroczne wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszane przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w Monitorze Polskim w stosunku do poprzedniego miesi±ca,
c) waloryzacja powoduj±ca zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e byæ dokonana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, zg³oszony pisemnie nie wcze¶niej jednak ni¿ po 6 miesi±cach obowi±zywania umowy,
d) zwiêkszenie wynagrodzenia nie obejmuje czê¶ci zamówienia, które zosta³o zap³acone przed dokonaniem zmian,
e) wykazanie wzrostu kosztów oraz wykazanie wp³ywu wzrostu kosztów na realizacjê zamówienia le¿y po stronie wnioskodawcy, zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
przez wskazanie podstawy, w szczególno¶ci wykazu kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia,
przez okre¶lenie procentowego wp³ywu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia,
f) ka¿da ze stron ma prawo do jednokrotnej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia na swoj± korzy¶æ,
g) nowa wysoko¶æ wynagrodzenia bêdzie obowi±zywa³a od daty wskazanej w aneksie do umowy,
h) ³±czna maksymalna warto¶æ zmian wynagrodzenia Wykonawcy, nie mo¿e przekroczyæ 5 % wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, obowi±zuj±cego w dniu zawarcia umowy.
2. Ka¿dorazowo zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie aneksu
sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 08:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-09
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z pod³u¿ni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Zak³ad Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyci±gowych zabudowanych na szybach Kinga i Dani³owicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - czê¶æ 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materia³ów budowlanych: czê¶æ 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
wiêcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.