eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaBudowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee60e85-6cec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079243/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica, na podstawie dokumentacji projektowych sporządzonych przez:
a) Pracownia Dendroplan Kamil Barski, ul. Daktylowa 10/10, 54-054 Wrocław,
b) Zakład Usługowo-Handlowy „RR” Mgr inż. Ryszard Jóźwik, ul. Teatralna 2a, 55-100 Trzebnica,
c) A-via Adam Ozimina, ul. Dębowa 5a, 55-120 Oborniki Śląskie,
d) „Projektowanie konstrukcyjno-inżynieryjne” Bronisław Waluga, ul. Modrzejewskiej 16/15, 41-712 Ruda Śląska,
e) Elektroteg Sp. z o.o., ul. Trzebnicka 33, 55-100 Księginice,
f) Fab-Instal Mariusz Rudnicki, ul. Trzebnicka 33, 55-100 Księginice,
g) Jednostkę projektową Mateusz Maj,
h) Pracownię Projektową „Inargo” Wojciech Hercuń, ul. Mickiewicza 2, 55-100 Trzebnica,
i) WODINSTAL Biuro Usług Projektowych Paweł Janicki, ul. Harcerska, 55-100 Trzebnica,
zwanymi dalej łącznie: „Jednostkami projektowania”, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt 2 i opisanych jako UWAGA!
2. W zakres zamówienia wchodzi:
1. Budowa drogi gminnej w miejscowości Domanowice,
2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątniki,
3. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Raszów,
4. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Taczów Mały,
5. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Skoroszów,
6. Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Cerekwica,
7. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Masłów,
8. Przebudowa drogi gminnej ul. Janusza Korczaka w miejscowości Trzebnica,
9. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Biedaszków Wielki,
10. Przebudowa drogi powiatowej nr 1331 D Janiszów - Biedaszków Wielki,
11. Budowa oświetlenia drogowego na odcinku Trzebnica – Sulisławice,
12. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skarszyn,
13. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Trzebnica – skrzyżowanie ulic Kwiatowa - Ogrodowa,
14. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Małuszyn,
15. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Biedaszków Wielki,
16. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Domanowice - napowietrzna,
17. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Domanowice – przy remizie,
18. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice ul. Cicha,
19. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice ul. Spacerowa,
20. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice ul. Łabędzia,
21. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Piersno dz. nr 141,
22. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Piersno dz. nr 134,
23. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Koniowo dz. nr 144/2, 186,
24. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Koniowo dz. nr 144/2,
25. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Brzezie dz. nr 266, 223,
26. Przebudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Brzezie dz. nr 223, 247, 231, 167/3, 85, 275/1, 275/2,
27. Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowości Kobylice,
28. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzezie.
UWAGA!
1) Wykonawca przy kalkulacji ceny ofertowej musi uwzględnić koszty Wykonawcy wynikające ze sposobu wypłaty wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu. Wykonawca otrzyma zaliczkę w wysokości 5% wynagrodzenia, a pozostałe wynagrodzenie (wynagrodzenie ryczałtowe brutto pomniejszone o kwotę wypłaconej zaliczki) będzie wypłacone jednorazowo, po zakończeniu inwestycji. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że akceptuje warunki płatności określone we wzorze umowy.
2) Wszelkie pozostałe uwagi jak również zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, zwanym dalej „OPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10903112,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11359801,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10903112,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

b. instalacje i przyłącza sanitarne
c. sieć wodociągowa
d. roboty elektroenergetyczne
e. ogrodzenia
f. organizacja ruchu
g. prace brukarskie
h. roboty ogólnobudowlane zgodne z SWZ.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10903112,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.