eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno - edukacyjnej w Wiśniowej."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno – edukacyjnej w Wiśniowej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STASZOWSKI OŚRODEK KULTURY

1.3.) Oddział zamawiającego: ZP SOK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15) 864 41 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata_bos@sok.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno – edukacyjnej w Wiśniowej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1af3628-4241-403d-95fe-b04e9be25a3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00446890/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno-edukacyjnej w Wiśniowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie objęte dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOK.ZP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166056,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno – edukacyjnej w Wiśniowej tj.: dmuchany ekran projekcyjny, nagłośnienie, sprzęt rtv i agd, wyposażenie, gabloty, kosy spalinowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia realizowane w ramach trzech części.
Część I – sprzęt RTV i AGD.
Zakres części I obejmuje między innymi:
1) zakup fabrycznie nowego sprzętu RTV i AGD,
2) dostarczenie sprzętu RTV i AGD do „Zespołu Pałacowo – Parkowego w Wiśniowej”, Wiśniowa 111, 28 – 200 Staszów (w tym rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Pałacu),
3) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy;
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat ilości, produktów, modeli oraz parametrów technicznych i funkcjonalnych sprzętu RTV i AGD określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia.
Szczegółowy zakres, sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularze cenowe odrębne dla każdej części, stanowiące załączniki do formularza oferty, jak również projekty umów, odrębne dla każdej części, stanowiące załącznik nr 8 SWZ.
Zamówienie będzie objęte dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

16311000-8 - Kosiarki do trawników

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 101422,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotowe zamówienie obejmuje zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno – edukacyjnej w Wiśniowej tj.: dmuchany ekran projekcyjny, nagłośnienie, sprzęt rtv i agd, wyposażenie, gabloty, kosy spalinowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia realizowane w ramach trzech części.
Część II – Wyposażenie i art. Promocyjne.
Zakres części II obejmuje między innymi:
1) zakup wyposażenia i artykułów promocyjnych,
2) dostarczenie wyposażenia i art. promocyjnych do „Zespołu Pałacowo – Parkowego w Wiśniowej”, Wiśniowa 111, 28 – 200 Staszów (w tym rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Pałacu),
3) rozłożenie w parku przy pałacu w Wiśniowej w celu sprawdzenia dmuchanego ekranu projekcyjnego, namiotu gwiazda oraz tekstylnej ścianki reklamowej
4) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy;
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat ilości, produktów, modeli oraz parametrów technicznych i funkcjonalnych wyposażenia i artykułów promocyjnych określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia.
Zamówienie będzie objęte dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
2.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4.Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39171000-1 - Witryny wystawowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 58746,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno – edukacyjnej w Wiśniowej tj.: dmuchany ekran projekcyjny, nagłośnienie, sprzęt rtv i agd, wyposażenie, gabloty, kosy spalinowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia realizowane w ramach trzech części, tj.:
Część III – Wyposażenie łazienki.
Zakres części III obejmuje między innymi:
1) zakup wyposażenia łazienki,
2) dostarczenie wyposażenia łazienki do Zespołu Pałacowo – Parkowego w Wiśniowej”, Wiśniowa 111, 28 – 200 Staszów (w tym rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Pałacu),
3) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat ilości, produktów, modeli oraz parametrów technicznych i funkcjonalnych wyposażenia łazienki, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia.
Szczegółowy zakres, sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularze cenowe odrębne dla każdej części, stanowiące załączniki do formularza oferty, jak również projekty umów, odrębne dla każdej części, stanowiące załącznik nr 8 SWZ.
Zamówienie będzie objęte dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
2.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4.Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 5886,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93897,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177366 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96976,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX MARCIN PUŹNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021829587

7.3.4) Miejscowość: GORZESZÓW 19

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96976,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73304,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185731,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73304,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSMAL WOJCIECH KOSMALA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221967633

7.3.3) Ulica: GRABOWSKA 20 A

7.3.4) Miejscowość: MAREZA

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73304,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania złożono cztery oferty, tj.:
1. (oferta nr 1) TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, UL. ORDONA 2A,
01-237 WARSZAWA - cena ogółem brutto: 73 185,01 zł, 73 185,03 zł, okres gwarancji i rękojmi 5 lat,
2. (oferta nr 5) TRUKMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, UL. NIEPODLEGŁOŚCI NR
44-48, 75-252 KOSZALIN – cena ogółem brutto: 22 140,00 zł, okres gwarancji i rękojmi 5 lat,
3. (oferta nr 6) KOSMAL WOJCIECH KOSMALA, MAREZA, UL. GRABOWSKA 20 A, 82-500 KWIDZYN - cena ogółem brutto: 19 225,52 zł, okres gwarancji i rękojmi 3 lata,
4. (oferta nr 7) FUNDACJA BLIŻEJ LUDZI, UL. BARWINEK 6/18, 25 – 150 KIELCE - cena ogółem brutto: 9 930,00 zł, okres gwarancji i rękojmi 5 lat.
Oferta nr 7 z najniższą ceną, tj. 9 930,00 zł brutto oraz okresem gwarancji i rękojmi 5 lat, podlega odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 8) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.”
Zgodnie z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp: „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.
W dniu 26.08.2024r. Wykonawca został wezwany, zgodnie z art. 224 ust. 1 ustawy Pzp, do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu lub ich istotnych części składowych. W terminie wskazanym w ww. piśmie, tj. do dnia 30.08.2024r., Wykonawca nie złożył wyjaśnień ani dowodów w zakresie wyliczenia ceny, tym samym odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 Pzp jest zasadne.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwoty brutto 5 886,82 zł do ceny kolejnej najkorzystniejszej oferty tj. TRUKMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, UL. NIEPODLEGŁOŚCI NR 44-48, 75-252 KOSZALIN.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19225,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.