eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogoziniecBudowa ośrodka rehabilitacji ptaków szponiastych w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap 1



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ośrodka rehabilitacji ptaków szponiastych w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu – Etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH W ROGOZIŃCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080796130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Rogoziniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-210

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslrogoziniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tlrogoziniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ca8d647-e6ce-4297-8499-f10aa57280a6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ośrodka rehabilitacji ptaków szponiastych w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu – Etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca8d647-e6ce-4297-8499-f10aa57280a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00335330/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ośrodka rehabilitacji ptaków szponiastych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSL.26.3.2024.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188321,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ośrodka rehabilitacji ptaków szponiastych w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu – Etap 1, na działce nr 100/17, obręb 0005 Rogoziniec, jed ewid. 080806_5, Zbąszynek – obszar wiejski.
UWAGA: Przedmiotem zamówienia (w ramach etapu I) jest budowa obiektu budowlanego biurowego z sanitariatem, w postaci prefabrykowanego kontenera, budowa obiektu budowlanego zabiegowo-gospodarczy, w postaci prefabrykowanego kontenera oraz budowa wiaty oraz trzech wolierów W1, W2, W3.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m. in.:
1) Rozebranie istniejących nawierzchni z kostki betonowej,
2) Wytyczenie i roboty ziemne,
3) Wykonanie płyty z kostki betonowej typu PolBruk pod posadowienie dwóch kontenerów i trzy woliery W1, W2, W3,
4) dostawa i montaż dwóch kontenerów prefabrykowanych,
5) budowa wiaty oraz trzech wolierów W1, W2, W3 - komplet, wraz z matami grzewczymi, obiciem ścian i dachem,
6) wykonanie przyłączy (wody, kanalizacji, energii elektrycznej),

Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
5) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
6) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt architektoniczno – budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu oraz częścią rysunkową, projekt techniczny,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania tylko zakresu określonego w dokumentacji projektowej jako Etap 1 (bez wyposażenia meblowego oraz bez urządzeń AGD) - w zakresie robót dot. budowy obiektu budowlanego biurowego
z sanitariatem, w postaci prefabrykowanego kontenera, budowy obiektu budowlanego zabiegowo-gospodarczy, w postaci prefabrykowanego kontenera oraz budowy wiaty oraz trzech wolierów W1, W2, W3. Dokumentacja Projektowa (Projekt architektoniczno – budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu oraz częścią rysunkową, projekt techniczny i STWiORB) zawiera opis całego zamierzenia inwestycyjnego które należy ograniczyć do ww. zakresu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232460-4 - Roboty sanitarne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa ośrodka rehabilitacji ptaków szponiastych w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu – Etap 1, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego złożone zostały trzy oferty.
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 206 000,00 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty
do ceny oferty najkorzystniejszej, (tj. do kwoty 369 000,00 zł brutto) unieważnia się ww. postepowanie – na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4138963,53 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.