Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00434716/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00446042/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie kompleksowej, wielobranżowej inwentaryzacji architektoniczno -
budowlanej budynku administracyjno – biurowego wraz z pomieszczeniami przy pl.Bankowym 3/5, 00-950 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05a51ae3-66a4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie kompleksowej, wielobranżowej inwentaryzacji architektoniczno -budowlanej budynku administracyjno – biurowego wraz z pomieszczeniami przy pl.Bankowym 3/5, 00-950 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a51ae3-66a4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOU-IX.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest opracowanie kompleksowej, wielobranżowej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku administracyjno – biurowego wraz z pomieszczeniami przy pl. Bankowym 3/5, 00-950 w Warszawie.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji i rozszerzenia zamówienia o opracowanie analogicznej inwentaryzacji budynku przy ul. Kruczej 5/11 w Warszawie, wraz z dokumentacją fotograficzną (4 zdjęcia każdego pomieszczenia).
2) Kompleksowa inwentaryzacja, o której mowa w ust. 1 powinna zawierać w szczególności:
3) opis techniczny budynku (uwzględniający lokalizację, charakter budynków, rodzaj, wysokość budynku do kalenicy oraz wystających elementów na dachu, liczbę kondygnacji oraz powierzchnię budynków) wraz z oględzinami i oceną stanu technicznego;
4) pomiary architektoniczne:
• odzwierciedlenie rzeczywistego układu pięter wewnątrz ścian zewnętrznych (ściany, słupy, okna, drzwi, korytarze, pomieszczenia);
• pomiar i wymiarowanie okien (szerokość i wysokość wnęki okiennej oraz wysokość od podłogi do góry parapetu, głębokość wnęki okiennej- glifu);
• pomiar i wymiarowanie przejść drzwiowych (szerokość i wysokość w istniejącej futrynie);
• pomiary wysokości pomieszczeń do sufitów podwieszanych i do stropów;
• pomiar obniżeń wysokości pomieszczeń (belki, podciągi);
• pomiar klatek schodowych (schodów, początek i koniec stopni schodów, wymiarowanie);
• pomiar lokalizacyjny kratek wentylacji;
• wymiarowanie pomieszczeń;
• pomiar wraz z oznaczeniem poszczególnych części ścian oraz podłóg i sufitów wraz z określeniem formy ich wykończenia.
5) opis wykończenia przestrzeni wraz z wymiarami poszczególnych elementów takich jak m.in.: powierzchnia ścian, powierzchnia płytek, powierzchnia wykładziny/paneli/parkietu – opis + plik w formacie excel umożliwiający zliczanie poszczególnych powierzchni.
6) pomiar lokalizacyjny położenia sieci (położenie gniazdek, włączników, kabli, rur, przewodów);
• pomiar lokalizacyjny sieci wysoko prądowych (instalacja gniazd, instalacja oświetlenia, instalacja teletechniczna);
• pomiar lokalizacyjny sieci nisko prądowych;
• pomiar lokalizacyjny systemów sygnalizacji pożaru, czujek wraz z ich opisem, klap i okien oddymiających, drzwi i bram pożarowych, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego;
• pomiar lokalizacyjny systemu monitoringu, SSWIN;
• pomiar lokalizacyjny systemów detekcji gazu;
• pomiar lokalizacyjny systemów nagłośnienia;
• pomiar lokalizacyjny wentylacji;
• pomiar lokalizacyjny sieci c.o.;
• pomiar lokalizacyjny sieci wodno-kanalizacyjnej;
7) Przy każdej sieci Wykonawca uwzględni: położenie, wysokości, podstawowy opis instalacji (nazwa sieci, średnica rury, ilość gniazdek itp.) wraz z dokumentacją fotograficzną.
8) opis branżowy:
9) liczba, rodzaj, wymiary, moc, tworzywa, z którego wykonane są grzejniki;
10) liczba i rodzaj punktów poboru wody;
11) liczba odpływów;
12) liczba, rodzaj, moc klimatyzatorów;
13) liczba i rodzaj pomp;
14) liczba i szczegółowy opis punktów elektrycznych(przełączniki, włączniki, gniazda, oświetlenie itp.)
15) Wszystkie elementy wyposażenia zostaną oznaczone przez Wykonawcę na wykonanych przez niego rzutach kondygnacji, a także załączone do wykonanej dokumentacji jako lista wyposażenia pomieszczeń.
16) pomiary powierzchni według PN-ISO 9836:2022-07 lub równoważnej:
• pomiar wyliczenie powierzchni wszystkich pomieszczeń w budynkach na podstawie pomiaru z natury;
• pomiar i opracowanie zostanie wykonane zgodnie z normą: PN-ISO 9836:2022-07 lub równoważną;
• każde pomieszczenie będzie zawierało funkcję (nazwę), numer i powierzchnię;
• wyliczone zostaną następujące powierzchnie każdego budynku z osobna zgodnie z normą: powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa, powierzchnia ruchu, powierzchnia usługowa, powierzchnia konstrukcji w rozumieniu definicji z normy;
• wykonanie w excelu zestawień powierzchni, dla każdej kondygnacji i całego budynku/ów;
• wykonanie rzutów poziomych poszczególnych kondygnacji i zapisanych w pliku o rozszerzeniu .dwg, wszelkie warstwy w pliku .dwg będą edytowalne;
17) rzut działki z naniesionym budynkiem wraz z przylegającymi elementami konstrukcji, takimi jak schody, chodniki, tarasy, studnie, szamba, studzienki, śmietniki, przyłącza podziemne, przyłącza naziemne oraz sąsiednia zabudowę;
18) rzut dachu wraz z elementami więźby dachowej, murków, nadbudów, wszelkich urządzeń i instalacji na dachu oraz przewodami wentylacyjnymi, przewodami kominowymi, oraz rodzajem odwodnienia;
19) przekroje każdej kondygnacji budynku, zawierające zaznaczone wysokości charakterystycznych punktów, grubości stropów i dachu;
20) dokumentację fotograficzną.
Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ i Załącznik nr 1b do SWZ oraz PPU stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465924,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987444,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465924,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastre Polska Jacek Pączek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712667750
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465924,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych polegających na pracach remontowych wraz z pracami renowacyjnymi oraz montażem i uruchomieniem windy oraz wykonaniem tych robót
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.