eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuborzycaPROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7

1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12/ 387-14-10

1.5.8.) Numer faksu: 12/ 387-14-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95926276-e832-4f06-8281-acf7f4a0522e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95926276-e832-4f06-8281-acf7f4a0522e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027095/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Kocmyrzów - Luborzyca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Kocmyrzów –Luborzyca oraz gminnych jednostek organizacyjnych, tj. Urzędu Gminy Kocmyrzów-Luborzyca, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Zakładu Gospodarki Komunalnej, Centrum Zarządzania Edukacją, Szkoła Podstawowa im. gen. Mariana Langiewicza w Goszczy, Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Goszycach, Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Karniowie, Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Luborzycy, Szkoła Podstawowa im. 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Luborzycy, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuczycach, Szkoła Podstawowa w Maciejowicach, Szkoła Podstawowa w Pietrzejowicach,
Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Prusach, Przedszkole Samorządowe „Wesoła Gromadka” w Dojazdowie, Przedszkole Samorządowe „Akademia Przedszkolaka” z siedzibą w Wysiołku Luborzyckim, Samorządowy Żłobek „Małe Misie” z siedzibą w Wysiołku Luborzyckim oraz innych jednostek powstałych w trakcie obowiązywania umowy (szacuje się, że może to dotyczyć dodatkowo maksymalnie 3 jednostek).
Usługa objęta przedmiotem zamówienia obejmuje głównie:
1) otwarcie i prowadzenie oprocentowanych rachunków bankowych w złotych i walutach wymienialnych;
2) realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej oraz papierowej w sytuacji awarii systemu elektronicznego;
3) udostępnienie obsługi systemu bankowości elektronicznej wszystkich obsługiwanych rachunków na stanowiskach komputerowych umożliwiającej dokonywanie przelewów;
4) dokonywanie wypłat gotówkowych;
5) dokonywanie wpłat gotówkowych.
6) uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym.
Bardziej szczegółowy opis przedm. zam. przedstawia Specyfikacja Warunków Zamówienia, tzw. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Santander Bank Polski S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960005673

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-854

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Poczta Polska S.A. - przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2027-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.