Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484932/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół położonych na terenie gminy Szreńsk w roku szkolnym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szreńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10
1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38 wew.24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4da6c55f-5c4a-4f01-8d90-fd6ec01ef7291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do szkół położonych na terenie gminy Szreńsk w roku szkolnym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4da6c55f-5c4a-4f01-8d90-fd6ec01ef729
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012793/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Dowóz uczniów do szkół położonych na terenie gminy Szreńsk w roku szkolnym 2024/2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.ZP.271.2.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195479,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu uczniów do szkół i ze szkół położonych na terenie gminy Szreńsk w roku szkolnym 2024/2025 zgodnie z harmonogramem przewozu uczniów stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ na zasadzie zakupu biletów miesięcznych. Łącznie liczba uczniów przewidziana do korzystania z usługi – 239 osób (liczba dzieci jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy) w tym: ZPO w Szreńsku – 206 osób, SP w Proszkowie lok. Ostrów (do lutego 2025 r. )–7 os. lok. Rochnia (do lutego 20025 r.)–26 os. lok. Proszkowo (od marca 2025 r.)–14 osób. Przedmiotem zam. jest usługa transportowa polegająca na dowozie do szkoły i odwozie uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym ze szkół położonych na terenie Gminy Szreńsk oraz miejscowości: Małocin, Trzaski, Nowe Nadratowo, Stare Nadratowo w okresie od 01.10.2024r. do 27.06.2025r. (z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych) wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami oraz dziećmi w wieku przedszkolnym w czasie transportu (dowóz i odwóz) w każdym autobusie. Opieki nie może sprawować kierowca. Zakres zam. obejmuje przewóz uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym do szkół położonych na terenie Gminy Szreńsk i z powrotem do miejscowości, w której uczniowie oraz dzieci w wieku przedszkolnym zamieszkują. Linie komunikacyjne muszą być ułożone w sposób umożliwiający bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły. Wykaz linii komunikacyjnych, harmonogram przewozu i lokalizacja przystanków musi być uzgodniona z Zam. Wyk. zobowiązuje się do świadczenia usług dowozu i odwozu uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym do: 1)ZPO w Szreńsku, ul. Budzyn 12, 06-550 Szreńsk, 2)SP w Proszkowie (lok. Ostrów 8, 06-550 Szreńsk) – do lutego 2025 r., 3) SP w Proszkowie (lok. Rochnia 16, 06-550 Szreńsk) – do lutego 2025 r.,4) SP w Proszkowie, Proszkowo 3, 06-550 Szreńsk – od marca 2025 r., wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami oraz dziećmi w wieku przedszkolnym w czasie transportu (dowóz i odwóz) w każdym autobusie. Wskazane powyżej terminy „do lutego 2025 r.” i „od marca 2025 r.” są szacunkowe i Zam. zastrzega sobie prawo do ich zmiany. Dowóz uczniów odbywać się będzie autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich. Liczba uczniów dowożonych do szkół wynosić będzie około 239 osób. Liczba osób dojeżdżających może ulec zmianie. Zmiana ta musi być zaakceptowana przez Zam. Zam. nie dopuszcza zmiany ceny zaoferowanej przez Wyk. Szkoły dostarczą Wyk. imienną listę dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zam. w kolejnym miesiącu. Wyk. dostarczy szkołom bilety miesięczne najpóźniej na 3 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji. Zam. zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianych biletów miesięcznych w zależności od liczby dojeżdżających dzieci, według potrzeb zgłaszanych przez szkoły. Zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę. Zmiana ilości zam. biletów nie stanowi zmiany umowy. Godz. rozp. i zak. zajęć w poszczególnych szkołach:1)ZPO w Szreńsku, •roz. godz.: 8:00, •zak. godz.: 12:30, 14:25, 2) SP w Proszkowie (lok. Ostrów 8, )- do II.2025 •roz. o godz.: 8:00, zak.o godz.: 13:20, 14:10 3) SP w Proszkowie (lok. Rochnia 16,) - do II.2025 •roz. godz.: 8:00, •zak. o godz.: 15:10. 4)SP w Proszkowie, Proszkowo 3, - od III.2025 r.: •roz. o godz.: 8:00, •zak. godz.: 13:20, 14:10, 15:10.Zastrzega się, że uczniowie oraz dzieci w wieku przedsz. nie mogą być zabrani z przystanku w swojej miejscowości nie wcześniej niż o godz. 7:00, a odjazd ze szkoły nie później niż 20 minut po zakończeniu lekcji. Powrót dzieci ze szkół (w ramach każdego powrotu) powinien nastąpić bez zbędnego oczekiwania i nie powinien trwać dłużej niż 45 minut. Obsługę autobusu stanowić będzie kier. który posiada: a)prawo jazdy kategorii uprawniającej go do prowadzenia pojazdu, b)aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy, wydane przez upr. lek. do badania kierowców, c)przeszkol. w zakresie przepisów BHP. Autobus musi być wyposażony w szczególności: a)apteczkę, ze szczególnym uwzgl. środków ochrony osobistej, b)przestrzeń bagażową, umożliwiającą przewóz plecaków, toreb itp. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wyk. podstawi autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym oraz zgodne z warunkami określonymi w niniejszej SWZ. Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii – 60 min. W czasie dowozu uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym do szkół, ze względu na ich bezpieczeństwo, wsiadanie do i wysiadanie z autobusu odbywać się będzie na wyznaczonych przystankach komunikacji publicznej, z tym że przystankiem końcowym w przypadku dowozów i początkowym w przypadku odwozów jest przystanek znajdujący się najbliżej danej szkoły lub pod szkołą. W przypadku ZPO w Szreńsku uczniowie oraz dzieci w wieku przedszkolnym będą wsiadać i wysiadać bezpośrednio przy budynku hali sportowej – wjazd od ul. Feliksa Szreńskiego. Zam. zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu uzależnione od zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, od odpracowywania dni wolnych, w szczególności: zmiany w godzinach odjazdów autobusów ustalone będą w porozumieniu z dyrektorami szkół. Uwaga: 1.Zam.zastrzega również zmiany godzin przewidywanego przewozu uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym do i z ZPO w Szreńsku ze względu na trwającą „Modernizację ZPO w Szreńsku”, której termin wykonania obejmuje cały rok szkolny 2024/2025. Zam. inf., iż o planowanych zmianach w godzinach dowozu i odwóz uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym do ZPO poinformuje Wykonawcę pisemnie przed planowana zmianą.2.Zam. zastrzega również zmiany przewidywanego przewozu uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym do i z SP w Proszkowie ze względu na trwającą „Przebudowę i rozbudowę SP w Proszkowie”, której termin wykonania zadania został określony w umowie z Wyk. do dnia 05.02.2025r. Zam. informuje, iż po protokolarnym odbiorze ww. zadania poinformuje Wyk. pisemnie przed planowana zmianą w godzinach dowozu i odwóz uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym do SP w Proszkowie. Zam. zastrzega sobie prawo wstrzymania wykonywania usługi w sytuacjach nadzwyczajnych, np. zmianą trybu pracy szkoły na tzw. niestacjonarny. O wstrzymaniu wykonywania usługi Zam. zawiadamia Wyk. wysyłając powiadomienie na adres e-mail, z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wyk. jest zobowiązany zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zam. oraz na podstawie tych samych biletów miesięcznych. Wyk. zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wyk. ponosi wszelką odpowiedzialność za należyty przewóz uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym właściwym środkiem transportu oraz bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu. Zam. nie ponosi odpowiedzialności za szkody na mieniu i osobie spowodowane przy wykonywaniu usług przewozowych przewożonych uczniów oraz dzieci w wieku przedszkolnym.3.2 Linie kom. muszą być ułożone w sposób umożliwiający bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły. Wykaz linii komunikacyjnych, harmonogram przewozu i lokalizacja przystanków musi być uzgodniona z Zam. 3.3 Usługa realizowana będzie w dni nauki szkolnej w okresie do 01.10.2024 r. do 27.06.2025 r. (z wyjątkiem okresu ferii i innych przerw w nauce)-9m-c. Wyk. zobowiązany jest do przewozu dzieci zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przewozu. Zam. zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie przewozu uczniów (po wcześniejszym porozumieniu się z Wyk.) w zależności od zmian w planach lekcyjnych lub w zależności od uzasadnionych wniosków o zmianę przebiegu trasy przewozu. 3.4 Szkoły dostarczą Wyk. imienną listę dzieci dojeżdżających do szkół z poszczególnych miejscowości w terminie do 25-go każdego miesiąca poprzedzającego realizację zamówienia w kolejnym miesiącu. Wyk.dostarczy szkołom bilety miesięczne najpóźniej na 3 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji. Zam. zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych biletów miesięcznych w zależności od liczby dojeżdżających dzieci, według potrzeb zgłaszanych przez szkoły. Zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wyk. Zmiana ilości zamawianych biletów nie stanowi zmiany umowy. Usługa realizowana będzie w oparciu o zakupione bilety miesięczne. Bilety będą wystawiane na każdego dojeżdżającego ucznia. 3.5 Wyk. musi zapewnić wszystkim przewożonym uczniom miejsca zgodnie z normą przewidzianą dla danego środka transportu. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Wyk. zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia między innymi w okresie gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5C 3.6 Liczba pojazdów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedzących w autobusie na poszczególnych trasach musi być wystarczająca dla wszystkich przewożonych dzieci wskazanych co m-c przez szkoły w imiennych listach dojeżdżających dzieci oraz ewentualnie według dodatkowego wykazu jeżeli wystąpi konieczność rozpoczęcia dowożenia dodatkowego dziecka w trakcie danego miesiąca. W przypadku odpracowywania zajęć lekcyjnych Wyk. zobowiązany jest do realizacji usługi na podstawie tych samych biletów miesięcznych. 3.7 Wyk. zobowiązany jest do uzgodnienia z Zam. miejsc wsiadania i wysiadania dzieci na trasach przejazdu, ich lok. musi zapewniać bezpieczeństwo podróżujących uczniów oraz innych użytkowników drogi oraz uwzględniać obowiązujące w tym zakresie przepisy 3.8 Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy krajowe i zagraniczne osób Czapliccy Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550204797
7.3.3) Ulica: ul. Makowska 108
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.