Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00451634/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w województwie pomorskim w podziale na 9 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w województwie pomorskim w podziale na 9 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ef026da-9673-4487-91b4-beb4c8c62976
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Postępowania w ramach przedsięwzięcia: Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.62.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8706910,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę przejścia dla pieszych wraz z dedykowanym oświetleniem i azylem w ciągu DW nr 211 w miejscowości Borkowo4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 623106,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia i azylu na przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu DW nr 515 z ul. Kotarbińskiego w Malborku;4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1185550,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia na dwóch przejściach w ciągu DW nr 226 wraz z korektą lokalizacji przejścia na skrzyżowaniu z ul. Sienkiewicza w Pruszczu Gdańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 266365,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu DW nr 224 z ul. Świerkową i Wiejską w Grzybnie poprzez budowę zatok autobusowych, wyspy spowalniającej, przejścia sugerowanego oraz oświetlenia4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1982911,91 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW nr 222 z ul. Czereśniową i ul. Księdza Feliksa Głowienki w Trąbkach Wielkich4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 557740,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia i przebudowę azyli na przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu DW nr 226 z ul. Jesionową w Przejazdowie4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 499419,89 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW 211 i 228 w miejscowości Kartuzy4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1037582,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW nr 224 z ul. Skarszewską w miejscowości Tczew4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1186563,59 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę chodników, przejścia dla pieszych, dedykowane oświetlenie, zmiana organizacji ruchu w miejscowości Załęże w ciągu drogi wojewódzkiej nr 2244.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1367668,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 1 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714297,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP CT A. PAŹ P. BIESZCZAD Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783148111
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 229 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 4 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1043470,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP CT A. PAŹ P. BIESZCZAD Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783148111
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 6 nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2317566 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2317566 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2317566 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELDRO SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361478911
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AMP CT A.PAŹ P.BIESZCZAD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AMP CT A.PAŹ P.BIESZCZAD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2317566 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 359 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1522002 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP CT A. PAŹ P. BIESZCZAD Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783148111
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 359 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 9 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Etap I: prace projektowe + czynności odbiorowe + przekazanie terenu budowy;
Etap II: roboty budowlane + czynności odbiorowe.
3) Część nr 3 – 229 dni od dnia podpisania umowy przy czym nie później niż do dnia 17.11.2025 r. w tym:
Etap I: 90 dni od dnia podpisania umowy + szacunkowo 14 dni na czynności odbiorowe + 5 dni na przekazanie terenu
budowy;
Etap II: 100 dni od przekazania terenu budowy + szacunkowo 20 dni na czynności odbiorowe;
5) Część nr 5 – 259 dni od dnia podpisania umowy przy czym nie później niż do dnia 17.11.2025 r. w tym:
Etap I: 100 dni od dnia podpisania umowy + szacunkowo 14 dni na czynności odbiorowe + 5 dni na przekazanie terenu
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00431953/01 z dnia 2024-07-26
2024-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
budowy;
Etap II: 120 dni od przekazania terenu budowy + szacunkowo 20 dni na czynności odbiorowe;
7) Część nr 7 – 359 dni od dnia podpisania umowy przy czym nie później niż do dnia 17.11.2025 r. w tym:
Etap I: 140 dni od dnia podpisania umowy + szacunkowo 14 dni na czynności odbiorowe + 5 dni na przekazanie terenu
budowy;
Etap II: 180 dni od przekazania terenu budowy + szacunkowo 20 dni na czynności odbiorowe;
8) Część nr 8 - 359 dni od dnia podpisania umowy przy czym nie później niż do dnia 17.11.2025 r. w tym:
Etap I: 140 dni od dnia podpisania umowy + szacunkowo 14 dni na czynności odbiorowe + 5 dni na przekazanie terenu
budowy;
Etap II: 180 dni od przekazania terenu budowy + szacunkowo 20 dni na czynności odbiorowe.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Bunkier w Oliwie, Twierdza Wisłoujście, Zbiornik na Oruni - monitoring stanu ochrony nietoperzy (liczenie zimowe)
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 12 wiat śmietnikowych w obszarze Biskupiej Górki w Gdańsku.
- Zakup materiałów zużywalnych dla Pracowni Zakażeń i Pracowni Hematoonkologii Laboratorium Hematologii UCK.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy - Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39 + 507 nad rz. Brdą
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.