eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargModernizacja oświetlenia na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123000513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Evry 4

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mcsir.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54302633-1ce0-49ab-89f5-622575a0cd15

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017471/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja systemu oświetlenia obiektów sportowych MCSiR - realizacja projektu "Sportowa Polska"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCSiR.262.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia poprzez dostawę i montaż 96 opraw typu LED na Miejskiej Hali Lodowej oraz na stadionie i kortach przy Miejskiej Hali Gorce w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022”.

Zakres prac obejmuje:
1. wymianę 36 opraw 480W na system LED na Miejskiej Hali Lodowej – oświetlenie meczowe 2000lux przy równomierności powyżej 0,7 ze sterowaniem.
2. wymianę 32 opraw 480W oświetlenia boiska piłkarskiego na system LED przy Miejskiej Hali Gorce w Nowym Targu, oświetlenie 300 lux przy równomierności powyżej 0,65;
3. wymianę 28 opraw 180W oświetlenia trzech kortów tenisowych na poziomie 300lx i równomierności powyżej 0,8, na system LED przy Miejskiej Hali Gorce w Nowym Targu.

Szczegóły zamówienia określa Załącznik Nr 6 stanowiący integralną część SWZ.

Realizacja zadania zgodnie z programem „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2022”.

W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy.

Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia/skalkulowania ilości prac związanych z realizacją zadania. Z uwagi na to, że umowa jest umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac nieopisanych a niezbędnych do poprawnego wykonanie zadania, prace z tym związane nie będą mogły być uznane za dodatkowe, z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w opisie przedmiotu zamówienia detali, prac montażowych, dostaw niezbędnych elementów do wykonania całości zadania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465031,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465031,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465031,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Krawiec DM Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276942834

7.3.3) Ulica: Leśna 26

7.3.4) Miejscowość: Krasice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-244

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465031,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.