Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00449600/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa dla Gminy Szaflary nowych worków na odpady komunalne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8340351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa dla Gminy Szaflary nowych worków na odpady komunalne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8586625e-6d97-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063083/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa worków na odpady gminne na potrzeby Gminy Szaflary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.1.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa dla Gminy Szaflary nowych worków o pojemności 120 l; 80l; 70l; do gromadzenia odpadów segregowanych takich jak: metale i tworzywa sztuczne (worek żółty), papier (worek niebieski), szkło (worek zielony), bioodpady (worek brązowy), zmieszane odpady komunalne (worek czarny).
a) kolor worków:
- żółty 120 l: plastik, metal i opakowania z tych frakcji oraz opakowania wielomateriałowe z nadrukiem „GMINA SZAFLARY – METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
- niebieski 120 l: papier, tektura i opakowania z tych frakcji z nadrukiem „GMINA SZAFLARY - PAPIER”,
- zielony 80 l: szkło i opakowania ze szkła z nadrukiem „GMINA SZAFLARY - SZKŁO”,
- brązowy 70 l: odpady biodegradowalne, tj. zielone i kuchenne z nadrukiem „GMINA SZAFLARY – BIOODPADY”
- szary 70 l: popiół z palenisk domowych z nadrukiem „GMINA SZAFLARY - POPIÓŁ”,
- czarne 120 l: pozostałości z segregacji, odpady zmieszane z nadrukiem „GMINA SZAFLARY – ZMIESZANE ODPADY KOMUNALNE”.
b) charakterystyka worków:
- pojemność 120 l; 80l; 70l;
- materiał – folia polietylenowa LDPE, HDPE, polipropylenowa lub inna;
- grubość wymagana - minimum 0,050 mm dla worków żółtych, niebieskich;
- grubość wymagana - minimum 0,075 mm dla worków zielonych, brązowych, szarych i czarnych;
- worki powinny być półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości;
- worki powinny posiadać taśmę ściągającą (nie dopuszcza się dostarczenia worków z taśmą umieszczoną w panelu bocznym worka);
- worki powinny być odporne na działania promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych;
- foli z których zostaną wykonane worki nie może zwierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska;
- worki muszą być fabrycznie nowe;
- worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje;
- na rolce wymagana jest ilość sztuk po 10 lub 20 worków, obowiązkowo na rolkach z perforacją;
- worki powinny być dostarczane na ostreczowanych paletach z podziałem na frakcje (na jednej palecie jeden rodzaj worków) z opisem palety: frakcja, ilość worków na palecie, pojemność worków (opis może być na dokumencie dołączonym do palety).
c) wielkość zamówienia:
- worki żółte – 140 tys. sztuk
- worki niebieskie – 30 tys. sztuk
- worki zielone – 30 tys. sztuk
- worki brązowe – 30 tys. sztuk
- worki szare – 48 tys. sztuk
- worki czarne – 130 tys. sztuk
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia.
Dostawy te będą nazywane dostawami zaniechanymi. Maksymalna wartość dostaw zaniechanych nie przekroczy 20% wartości wynagrodzenia wykonawcy brutto. Zachowana minimalna wartość zamówienia wynosić będzie min. 80% wartości wynagrodzenia wykonawcy brutto.
d) realizacja zamówienia będzie się odbywać w 2 transzach po wcześniej złożonym zamówieniu drogą e-mailową:
- pierwsza dostawa do 08 stycznia 2024 r.
- druga dostawa do 28 czerwca 2024 r.
Dopuszczalne jest dodatkowe zamówienie worków poza wyznaczonymi transzami dostawy, w razie konieczności w okresie listopad – grudzień 2024 r.
e) miejsce dostaw
Urząd Gminy Szaflary, ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary
(parking przy budynku Urzędu Gminy) w godzinach 8:00 – 15:00
tel. 18 261 23 45
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44174000-0 - Folia
18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237506,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141696 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni
INNE PRZETARGI SZAFLARY
- "Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary"
- "Remont mostu na potoku Mały Rogoźnik w ciągu drogi gminnej os. Cisonie w miejscowości Zaskale"
więcej: przetargi SZAFLARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa worków na odpady komunalne.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.