Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441936/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na zaplecze Biblioteki Publicznej w Skokach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Skoki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8925 800
1.5.8.) Numer faksu: (61) 8925 803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na zaplecze Biblioteki Publicznej w Skokach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-636d3cb6-68fa-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034928/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 "Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na zaplecze Biblioteki Publicznej w Skokach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 454,500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na zaplecze Biblioteki Publicznej w Skokach, zlokalizowanego w Skokach na dz. nr ew. 1689/1 (przy Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy im. Eugeniusza Paukszty w Skokach). Budynek na chwilę obecną nie jest użytkowany. Obiekt wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Budynek jest niepodpiwniczony, murowany z cegły pełnej, dwukondygnacyjny
z dachem krytym papą. Konstrukcja budynku murowana mieszana.
Charakterystyczne parametry budynku:
Istniejący budynek ma łącznie powierzchnie użytkową 71,42m2
Powierzchnia zabudowy 98,26 m2
Kubatura obiektu ok. 468,70 m3
Wysokość budynku 5,03 m
Długość budynku 18,22 m
Szerokość budynku 5,15 m
Inwestycja realizowana będzie na podstawie, zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę Starosty Wągrowieckiego nr 94/16 z dnia 15 marca 2016 r., znak AB.6740.57.2016.
Projekt wykonawczy z kwietnia 2019 r. wprowadza zmiany:
- zmiana lokalizacji wejścia do budynku,
- schemat rozmieszczenia pomieszczeń na parterze,
- zmiana wykończenia elewacji budynku ( w tym rezygnacja z częściowego docieplenia od wewnątrz budynku),
Ścieki bytowe odprowadzone będą do zbiorczej kanalizacji sanitarnej.
Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie następujących robót:
• Rozbiórki ścian wewnętrznych, zamurowanych otworów drzwiowych i okiennych,
• Rozbiórki drewnianych podłóg, posadzek , drewnianego stropu
• Rozbiórki pokrycia dachu,
• Wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej oraz stropów drewnianych,
• Impregnacja elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
• Deskowanie dachu wraz z pokryciem papą,
• Montaż nowego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową,
• Wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych ponad dach,
• Wykonanie nad parterem stropu Teriva,
• Ocieplenie elewacji budynku wraz z uzupełnieniem i naprawą murów ( rezygnacja z okładziny blachą kortenowską i ociepleniem od wewnątrz Multipor),
• Wykonanie fundamentów wraz z ich izolacją przeciwwilgociową i termiczną,
• Wykonanie nowych tynków ,
• Wykonanie ocieplenia połaci dachowych płytami nakrokwiowymi Powerroof,
• Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów wraz z dwukrotnym pomalowaniem,
• Wykonanie okładzin ceramicznych ścian łazienki i aneksu kuchennego,
• Wykucie w ścianie elewacyjnej nowych otworów okiennych i drzwiowych,
• Zamontowanie zespolonej drewnianej stolarki okiennej wraz z drzwiami drewnianymi zewnętrznymi,
• Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• Zamontowanie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
• Wykonanie posadzek parteru na podbetonie i warstwach izolacji termicznej i przeciw wilgociowej,
• Wykonanie posadzki parteru z płytek gresowych,
• Okładziny podłogowe z płytek ceramicznych łazienki i aneksu kuchennego,
• Wykonanie nowej instalacji wod-kan wraz z przyłączem kanalizacyjnymi z rur PVC,
• Wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wykonaniem przyłącza do budynku szkoły,
• Montaż wyposażenia łazienki i aneksu kuchennego: umywalka, ustęp z płuczką, zlewozmywak na szafce, baterie umywalkowe oraz do zlewozmywaka,
• Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przyłączem,
• Montaż osprzętu oświetleniowego ( żyrandole, kinkiety),
• Zakup i montaż bojlera do podgrzewania ciepłej wody.
• Wywóz i utylizacja gruzu/ odpadów.
Szczegółowy zakres robót zawiera:
• Projekt architektoniczno-budowlany z 2015 r. - zał. nr 1.1 do SWZ,
• Projekt wykonawczy –zamienny ze zmianą lokalizacji wejścia głównego do budynku, rozkładu pomieszczeń, wykończeniem z 2019 r. - zał. nr 1.2. do SWZ
• Kosztorysy ofertowe w wersji pdf i ath – 3 szt. - zał. nr 1.3 do SWZ,
• STWiOR - zał. nr 1.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559035 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886845,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559035 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT POL Mateusz Podraza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661961071
7.3.3) Ulica: Przysieka 6/6
7.3.4) Miejscowość: Przysieka
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559035,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-29 do 2024-04-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.