Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450014/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą urządzeń na potrzeby obsługi Radnych Rady Miejskiej przez okres trwania jednej kadencji (60 miesięcy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą urządzeń na potrzeby obsługi Radnych Rady Miejskiej przez okres trwania jednej kadencji (60 miesięcy)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7fab91f-bfca-42a5-886a-13874bc64ff7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042797/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Zakup usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i internetowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.30.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą urządzeń na potrzeby obsługi Radnych Rady Miejskiej przez okres trwania jednej kadencji tj. 60 miesięcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych polegających na zapewnieniu
stałego dostępu do internetu poprzez sieć komórkową dla potrzeb Rady Miejskiej w Goleniowie. Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie internetu telefonii komórkowej oraz dostarczenie 21 urządzeń mobilnych w ramach opłaty abonamentowej na okres 60 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do
SWZ. 3. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn. „Świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą urządzeń na potrzeby obsługi Radnych Rady Miejskiej przez okres trwania jednej kadencji (60 miesięcy)” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.Na przedmiotowe postępowanie w wyznaczonym terminie wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy: Biznes Support Jurewicz Piotr, ul. Wiejska 13 E, 72-123 Pucice. W toku prowadzonego postępowania w dniu 10.09.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru przedmiotowej oferty jako najkorzystniejszej, a następnie za pośrednictwem poczty elektronicznej zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy na dzień 18.09.2024 r. Wykonawca w odpowiedzi na zaproszenie Zamawiającego zawnioskował o przesunięcie terminu zawarcia umowy na dzień 27.09.2024 r., po czym Wykonawca pismem z dnia 27.09.2024 r. poinformował Zamawiającego, iż uchyla się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. Należy również zaznaczyć, iż w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponował już innymi ofertami (brak jest możliwości zastosowania art. 263 ustawy Pzp), dlatego też unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168853,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168853,17 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.