Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443114/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00454064/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Węgierki nr ewid. działki 81 w ramach XIV edycji konkursu „Pięknieje Wielkopolska Wieś” (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Węgierki nr ewid. działki 81 w ramach XIV edycji konkursu „Pięknieje Wielkopolska Wieś” (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979cb31a-2637-4305-b210-ebbc1d5494da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/ 56 /WIK-RI/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 41451,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowanie terenu wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Węgierki, nr ewid. działki 81 w ramach XIII edycji konkursu „Pięknieje Wielkopolska Wieś” organizowanego w ramach „Wielkopolska Odnowa Wsi” wg opisu rodzaju, zakresu i sposobu wykonania robót, przedmiaru robót przekazanych przez Zamawiającego wraz z SWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- zakup, dostawa i montaż zadaszonej altany drawnianej 7x4 m – 1 szt,
- zakup i dostawa mebli piknikowych – 2 kpl,
- zakup i dostawa kotki betonowej gr. 6 cm – 98 m2,
- zakup i dostawa obrzeża betonowego 20x6cm – 120 mb,
- zakup i dostawa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5MPa – 14,70 m3,
- zakup i dostawa koszy na śmieci – 4 szt, stojaka na rowery – 1 szt, lampy zewnętrznej solarnej – 1 szt,
- zakup i dostawa roślinności do nasadzeń.
Wkład własny mieszkańców przy realizacji zamówienia: ułożenie kostki i obrzeży, montaż koszy na śmieci, stojaka na rowery i lampy, wykonanie nasadzeń, siew trawy oraz po zakończeniu realizacji zamówienia pielęgnacja zieleni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72466,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160030,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72466,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Piotr Kopaczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 789 10 00 949
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczn 6
7.3.4) Miejscowość: Września
7.3.5) Kod pocztowy: 62-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE PIOTR KOPACZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE PIOTR KOPACZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72466,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w I połowie 2025 r
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynków (II postępowanie)
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Września
- Obsługa serwisowa w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń firmy Drager
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I półroczu 2025 roku
- Zarządzanie zasobem komunalnym Gminy Września w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- 1. "Doposażenie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa siłowni pod chmurką" 3. "Plac zabaw" (...)
- Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach - postępowanie nr 4
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.