eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice"ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244766b1-f211-47c8-8771-fa3e96771535

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z zapisami rozdziału 5 ust. 1 SWZ zamówienia podstawowego znak GI.271.40.2024 Zam. uznaje za zasadne skorzystanie z zam. podobnego zgodnego z przedmiotem umowy. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zam. z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Przedmiotowe Zamówienie spełnia przesłanki do jego udzielenia:
1) Nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego,
2) Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego,
3) Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,
4) Jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
5) Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: GI.271.40.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.68.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac obejmuje:
1) SPORZĄDZENIE MAP Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (z ustawy o gospodarce nieruchomościami, rolnych) - 12 podziałów z wydzieleniem 1 (jednej) działki do 3 (trzech) działek, w tym, w szczególności:
a. pozyskanie w Starostwie informacji z właściwych rejestrów jako załączniki do wniosku o wydanie decyzji,
b. pozyskanie w Starostwie kopii mapy zasadniczej jako podkład do wstępnego projektu podziału,
c. sporządzenie operatu z podziału nieruchomości,
d. sporządzenie wniosków o zaopiniowanie projektów podziału wraz z uzyskaniem podpisów przez Strony postępowania,
e. sporządzenie wniosków o wydanie decyzji zatwierdzających podział wraz z uzyskaniem podpisów przez Strony postępowania,
f. sporządzenie protokołu oraz szkicu z przyjęcia granic nieruchomości,
g. sporządzenie 7 egz. map z projektem podziału opatrzonych klauzulą ODGiK,
h. pozyskanie pozytywnego protokołu z weryfikacji ODGiK i przekazanie Zamawiającemu wraz ze skanem operatu.
2) AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW (połączenie działek, aktualizacja użytku, weryfikacja i aktualizacja budynku) dla 11(jedenastu) działek w tym, w szczególności:
a. pomiar terenowy pasa drogowego dla celów aktualizacji użytku dr,
b. sporządzenie operatu,
c. pozyskanie pozytywnego protokołu z weryfikacji ODGiK i przekazanie Zamawiającemu wraz ze skanem operatu

4.5.3.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18573,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18573,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18573,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodezja-Projektowanie-Usługi Leszek Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381245209

7.3.3) Ulica: Węgierska 24

7.3.4) Miejscowość: Bobowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18573,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.