Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ciezkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2024r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244766b1-f211-47c8-8771-fa3e96771535
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z zapisami rozdziału 5 ust. 1 SWZ zamówienia podstawowego znak GI.271.40.2024 Zam. uznaje za zasadne skorzystanie z zam. podobnego zgodnego z przedmiotem umowy. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zam. z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Przedmiotowe Zamówienie spełnia przesłanki do jego udzielenia:
1) Nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego,
2) Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego,
3) Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,
4) Jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
5) Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: GI.271.40.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.68.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac obejmuje:
1) SPORZĄDZENIE MAP Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (z ustawy o gospodarce nieruchomościami, rolnych) - 12 podziałów z wydzieleniem 1 (jednej) działki do 3 (trzech) działek, w tym, w szczególności:
a. pozyskanie w Starostwie informacji z właściwych rejestrów jako załączniki do wniosku o wydanie decyzji,
b. pozyskanie w Starostwie kopii mapy zasadniczej jako podkład do wstępnego projektu podziału,
c. sporządzenie operatu z podziału nieruchomości,
d. sporządzenie wniosków o zaopiniowanie projektów podziału wraz z uzyskaniem podpisów przez Strony postępowania,
e. sporządzenie wniosków o wydanie decyzji zatwierdzających podział wraz z uzyskaniem podpisów przez Strony postępowania,
f. sporządzenie protokołu oraz szkicu z przyjęcia granic nieruchomości,
g. sporządzenie 7 egz. map z projektem podziału opatrzonych klauzulą ODGiK,
h. pozyskanie pozytywnego protokołu z weryfikacji ODGiK i przekazanie Zamawiającemu wraz ze skanem operatu.
2) AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW (połączenie działek, aktualizacja użytku, weryfikacja i aktualizacja budynku) dla 11(jedenastu) działek w tym, w szczególności:
a. pomiar terenowy pasa drogowego dla celów aktualizacji użytku dr,
b. sporządzenie operatu,
c. pozyskanie pozytywnego protokołu z weryfikacji ODGiK i przekazanie Zamawiającemu wraz ze skanem operatu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18573,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18573,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18573,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodezja-Projektowanie-Usługi Leszek Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381245209
7.3.3) Ulica: Węgierska 24
7.3.4) Miejscowość: Bobowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Geodezja Projektowanie - Usługi Leszek Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Geodezja Projektowanie - Usługi Leszek Stępień
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18573,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej Grąblin-Anielew
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.