Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372222/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc0f818f-2d72-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc0f818f-2d72-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049330/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ulic w Sępólnie Krajeńskim (Na skarpie, łacznik Zielona- Kwiatowa, łącznik Zielona- Letniskowa, Zakątek z łącznikiem do ul. Orzeszkowej)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji w formule „projektuj i buduj” jest budowa następujących ulic: ul Zakątek: nr 020681C długości ok.125 m wraz z łącznikiem z ul E. Orzeszkowej ok. 55 mb (jako ciąg pieszo-jezdny), ul. Na Skarpie nr 020667C o długości ok 150 mb (jako ciąg pieszo-jezdny) , łącznik ul.Zielona-ul. Letniskowa ok. 55 mb ( jako ciąg pieszo-jezdny), łącznik ul. Zielona-Kwiatowa o dł. ok 55 mb ( jako ciąg pieszo-jezdny).Dane geodezyjne przedmiotu zamówienia:
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Powiat: Sępólno Krajeńskie
Gmina: Sępólno Krajeńskie
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Obręb geodezyjny: 0003 Sępólno Krajeńskie
Przedsięwzięcie polegać będzie na:
a) ul. Zakątek – ciąg pieszo-jezdny
a. sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich.
b. wykonaniu robót budowlanych:
c. wykonaniu robót przygotowawczych, do których zaliczyć należy: roboty pomiarowe, usunięcie humusu i darniny, robót rozbiórkowych, wycinkę drzew i krzewów ( jeśli będzie taka konieczność),
d. wykonaniu koniecznych robót ziemnych, ewentualnej likwidacji kolizji infrastrukturalnych (w tym likwidacji kolizji ze skrzynką elektroenergetyczną zlokalizowaną przy działce nr 173/46 – nowa lokalizacja skrzynki na granicy z działką 173/47);
e. zmodyfikowanie geometrii pionowej drogi w celu zagwarantowania skutecznego odwodnienia jezdni
f. wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych jezdni
g. wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej
h. wykonaniu dojść i zjazdów indywidualnych do przyległych do ulicy nieruchomości
i. budowa/przebudowa sieci kanalizacji deszczowej (tj.wykonanie wpustów ulicznych na odcinku istniejącej kanalizacji deszczowej – ok.45 m oraz budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi i studniami na odcinku ok 160 mb -w tym odcinek ok. 80 m należy połączyć z istniejącą studnią zlokalizowaną w ul.Orzeszkowej przy ROD oraz odcinek ok.80 m wykonać w ul.Zakątek).
j. wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego;
k. wyniesieniu nowych granic pasa drogowego wraz z ich stabilizowaniem w terenie.
l. sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej;
b) ul. Na Skarpie – ciąg pieszo-jezdny
a. sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich.
b. wykonaniu robót budowlanych:
c. wykonaniu robót przygotowawczych, do których zaliczyć należy: roboty pomiarowe, usunięcie humusu i darniny, robót rozbiórkowych, wycinkę drzew i krzewów ( jeśli będzie taka konieczność),
d. wykonaniu koniecznych robót ziemnych, ewentualnej likwidacji kolizji infrastrukturalnych,
e. zmodyfikowanie geometrii pionowej drogi w celu zagwarantowania skutecznego odwodnienia jezdni
f. wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych jezdni
g. wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej i eko-behatron/ekokostki
h. wykonaniu dojść i zjazdów indywidualnych przyległych do ulicy nieruchomości
i. przebudowa indywidualnych zjazdów z kostki betonowej.
j. budowa sieci kanalizacji deszczowej – z uwagi na znaczne spadki podłużne drogi należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi na możliwie najdłuższym odcinku jezdni ok.100 mb. Sieć kanalizacji deszczowej znajduje się w ul.Plażowej. Na pozostałym odcinku wody opadowe zagospodarować w granicach działki np. poprzez zastosowanie nawierzchni z eko-behatron/ekokostki.
k. rozbudowa sieci oświetlenia drogowego ( ul. Na Skarpie) – min.1 szt – słup 8 m, oprawa LED oraz wymiana 2 opraw sodowych na LED.
l. wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego;
ł. wyniesieniu nowych granic pasa drogowego wraz z ich stabilizowaniem w terenie.
m. sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej;
c) Łączniki ul. Zielona- Letniskowa oraz ul Zielonej - Kwiatowa
a. sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich.
b. wykonaniu robót budowlanych:
c. wykonaniu robót przygotowawczych, do których zaliczyć należy: roboty pomiarowe, usunięcie humusu i darniny, robót rozbiórkowych, wycinkę drzew i krzewów ( jeśli będzie taka konieczność),
d. wykonaniu koniecznych robót ziemnych, ewentualnej likwidacji kolizji infrastrukturalnych,
e. zmodyfikowanie geometrii pionowej drogi w celu zagwarantowania skutecznego odwodnienia jezdni
f. wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych jezdni
g. wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej eko-behatron/ekokostki
h. Odwodnienie pasa drogowego - poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na pobocze / w przypadku konieczności odwodnienia pasa drogowego, zaprojektować i wykonać wpusty uliczne do sieci kanalizacji deszczowej
i. wykonaniu dojść i zjazdów indywidualnych do przyległych do ulicy nieruchomości
j. rozbudowa sieci oświetlenia drogowego - słupy o wysokości 5m, oprawy parkowe, asymetryczne LED – min.4 szt.
k. wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego;
l. wyniesieniu nowych granic pasa drogowego wraz z ich stabilizowaniem w terenie.
ł. sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 1023415,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim” obejmujące roboty budowlane zawarte w części 1 tj. Część 1. Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim. Wykonawca robót budowlanych wykona w/w zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj.Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem inwestorskim nad prawidłową realizacją inwestycji, tak aby umożliwić Zamawiającemu osiągnięcie celów inwestycji w ramach założonego zakresu robót, w założonym czasie i planowanym budżecie oraz stworzenie efektywnego systemu zarządzania i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 9840,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714155,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1714155,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714155,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportu i Usług Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5040065379
7.3.3) Ulica: K. Baczyńskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TRANSPORTU I USŁUG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TRANSPORTU I USŁUG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714155,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIAINVEST Robert Dobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532282050
7.3.3) Ulica: Dorodna 2/42
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-799
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.