Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467414/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi Inowłódz – Poświętne – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90f36b6a-b7d8-40cc-8054-ea85c0fe5c1c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi Inowłódz – Poświętne – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f36b6a-b7d8-40cc-8054-ea85c0fe5c1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062737/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja drogi Inowłódz - Poświętne - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467414
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont drogi gminnej w miejscowości Poświętne. W ramach zadania należy wykonać przede wszystkim jezdnie asfaltową wraz z poboczami na odcinku 424 mb.
2. Szczegółowy opis
2.1. Roboty pomiarowe (wytyczenie geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza).
2.2. Roboty rozbiórkowe (korytowanie, wycinka drzew i zarośli).
2.3. Wykonanie podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża, ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego, oczyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa).
2.4. Wykonanie nawierzchni (ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na jezdni i poboczach, ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach).
2.5. Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego tj. w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji np. dostosowanie indywidualnych zjazdów do nowej nawierzchni jezdni, wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych – zawory wodociągowe i inne, profilowanie poboczy, profilowanie/wykonanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), inne w obrębie działki pasa drogowego (jeżeli dotyczy). W wyniku realizacji inwestycji nie może pogorszyć się stan innych elementów/obiektów znajdujących się w obszarze inwestycji oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie a w przypadku ich uszkodzenia należy go odtworzyć do stanu nie gorszego niż sprzed inwestycji.
UWAGA:
1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: projekt budowlany, przedmiar robót, zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu odnośnie zamiaru wykonania robót budowlanych oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334786,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391928,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334786,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991782271
7.3.3) Ulica: Opoczyńska
7.3.4) Miejscowość: Gielniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-434
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ZASKÓRSKI I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ZASKÓRSKI I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334786,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.