eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8d62f1-49a6-4a33-9a14-63a1b83e91b6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Infrastruktura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8d62f1-49a6-4a33-9a14-63a1b83e91b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045584/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych - w 3 pakietach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6.026/24/TP1/SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 567200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.

A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 1 – Różny sprzęt gaśniczy
1 Flara sygnalizacyjna czerwona szt 100
2 Światło chemiczne „lightstick” szt 50
3 Zestaw flar elektronicznych LED (6 sztuk) kpl 40
4 Tyczka teleskopowa aluminiowa do badania dna zbiorników wodnych szt 30
5 Drążek teleskopowy izolacyjny TDI-B wraz z rękawicami elektroizolacyjnymi kpl 27
6 Tłumica gumowa z aluminiowym trzonkiem szt 190
7 Drabina ratownicza dług. 6,05 m szt 7
8 Drabina składana dług. 2 m szt 7
9 Koc gaśniczy szt 80
Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 1. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

24951220-3 - Środki gaśnicze

4.5.5.) Wartość części: 287600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.

A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość

Pakiet nr 2 – Różny sprzęt gaśniczy (Gaśnice)
1 Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x szt 10
2 Gaśnica proszkowa GP-6x szt 100
3 Gaśnica płynowa GW/GPN 6x szt 50
4 Gaśnica proszkowa GP-12x szt 20
5 Gaśnica proszkowa GP-2x szt 200
6 Urządzenie gaśnicze UGS-2x szt 30
B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Umowy wraz z opisem parametrów techniczno-jakościowych zwany dalej w skrócie SOPZ/U jest załącznikiem nr 1 do przedmiotowej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24951220-3 - Środki gaśnicze

4.5.5.) Wartość części: 117200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu gaśniczego i środków gaśniczych – w 3 pakietach.

A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Pakiet nr 3 – Środki gaśnicze
Bezfluorowy środek pianotwórczy 3% AFFF litr 2800
B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakietach nr 1, nr 2 i nr 3. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.

• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.


Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/ Umowy wraz z opisem parametrów techniczno-jakościowych zwany dalej w skrócie SOPZ/U jest załącznikiem nr 1 do przedmiotowej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24951220-3 - Środki gaśnicze

4.5.5.) Wartość części: 162400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147298,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198534,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147298,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON1 sp. J. Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176818,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55042,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58843,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57133,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol 2 sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641796277

7.3.3) Ulica: Borowa 8B

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72016,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KADIMEX sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182082411

7.3.3) Ulica: Wólczyńska 290

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-919

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.