Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462661/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00472729/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w trakcie trwania IV Kongresu Polityki Miejskiej i Regionalnej (dalej: „Kongres”) w dniach 7-8 października 2024 r. w Krakowie (Centrum Konferencyjne Fabryczna 13)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356582934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-728
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dstudencki@irmir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://irmir.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d63a6c2-a71f-4127-b863-5074b00cd9231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych w trakcie trwania IV Kongresu Polityki Miejskiej i Regionalnej (dalej: „Kongres”) w dniach 7-8 października 2024 r. w Krakowie (Centrum Konferencyjne Fabryczna 13)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d63a6c2-a71f-4127-b863-5074b00cd923
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wskazane w sekcji "Informacja dodatkowe"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/PZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część 1 obejmująca serwis gastronomiczny, w tym m.in.: przygotowanie bufetów, zapewnienie stolików koktajlowych, zapewnienie porcelanowej zastawy stołowej, obsługa kelnerska wydarzenia, zapewnienie akcentów florystycznych na bufety i stoliki koktajlowe, zapewnienie wody butelkowanej dla prelegentów, a także całodzienny serwis kawowy, organizowany w różnych miejscach na terenie CKF13.4.5.3.) Główny kod CPV: 55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 99000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część 2 - obejmująca lunch w postaci serwowanych dań dla maksymalnie 900 osób każdego dnia wydarzenia (z czego na rzecz Zamawiającego maksymalnie 350 os. każdego dnia), składający się z: zupy, dania głównego mięsnego lub dania głównego wegetariańskiego, dodatków do dań głównych, oraz wody lub soku.4.5.3.) Główny kod CPV: 55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena ofert z najniższą ceną znacznie przewyższa kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262392 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262392 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena ofert z najniższą ceną znacznie przewyższa kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111888 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111888 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2.6.1. Program badawczy Obserwatorium Polityki Miejskiej i Regionalnej jako podstawa do kształtowania zrównoważonej polityki miejskiej i regionalnej w Polsce w oparciu o wiedzę - etap II finansowany z Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich i budżetu państwa
2.6.2. Projekt pt. Operacjonalizacja Systemu Zarządzania Rozwojem Polski. Udoskonalenie i wprowadzenie innowacyjnych i skutecznych rozwiązań do systemu społeczno-gospodarczego i przestrzennego w ramach długookresowego programowania polityki rozwoju - PL2050 (Umowa Nr GOSPOSTRATEG-III/0032/2020-00), współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Strategicznego Programu Badań Naukowych i Prac Rozwojowych "Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków" GOSPOSTRATEG III
2.6.3. Projekt pilotażowy „Urban Lab – Miasto dla Młodych" na lata 2024-2029 finansowany z Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich i budżetu państwa;
2.6.4. Środki własne Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług cateringowych zlecanych przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji w 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 1
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków dla wychowanków Gminnego Przedszkola w Michałowie.
- Przedmiot zamówienia: zapewnienie usługi cateringowej (przerwa kawowa i obiad) wraz z wynajmem sali szkoleniowej podczas organizacji 12 dni szkoleniowych - II postępowanie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.