Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454396/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi w ul. S. Wigury na odcinku ul. G. Narutowicza – ul. P. Skargi w Ząbkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi w ul. S. Wigury na odcinku ul. G. Narutowicza – ul. P. Skargi w Ząbkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c597fab0-6f12-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1373591,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów w ul. Wigury na odcinku o długości 257 m od ul. P. Skargi do ul. G. Narutowicza, w istniejących liniach rozgraniczających pasa drogowego bez zmiany układu geometrycznego w następującym zakresie:
remont zniszczonej nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie i wykonanie dwóch warstw nawierzchni z asfaltobetonu o grubości 5 cm warstwa wyrównawcza i 4 cm warstwa ścieralna;
remont zniszczonej nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie i wykonanie dwóch warstw nawierzchni z asfaltobetonu o grubości 5 cm warstwa wyrównawcza i 4 cm warstwa ścieralna;
remont zniszczonej nawierzchni chodników i ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego;
wymiana na przystanku autobusowym płyt chodnikowych z guzami (dla niewidomych);
remont zniszczonej nawierzchni zjazdów i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru grafitowego;
naprawa zieleni (odtworzenie trawników).
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z jego uzgodnieniem;
roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki;
roboty ziemne i profilowanie podłoża;
montaż krawężników betonowych na ławach betonowych;
montaż obrzeży betonowych trawnikowych;
wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr. 20 cm, warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm;
wykonanie warstw nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych: podbudowy gr. 7 cm, wiążącej gr. 5 cm i ścieralnej gr. 4 cm;
wykonanie warstw ścieralnych nawierzchni: zjazdów, chodników, na podsypce cementowo-piaskowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
montaż pierścieni odciążających na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej;
regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne
i teletechniczne, zawory wodociągowe i gazowe);
wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu;
wykonanie trawników dywanowych z rozrzuceniem mieszanki torfu i ziemi urodzajnej;
3. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ,
dokumentacji – załącznik nr 4 do SWZ
przedmiarze robót – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138487,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1540821,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138487,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAN-KOP GOŁASZEWSKI SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251495531
7.3.3) Ulica: Kołaków, ul. Walecznych 13
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-254
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni asfaltowej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1138487,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Konserwacja budynków zarządzanych przez Miasto Ząbki
- Wykonanie instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.