Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398772/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00423019/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie Planu ogólnego miasta Rypin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.lewandowska@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9361741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie Planu ogólnego miasta Rypin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9415b2db-3933-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Sporządzenie planu ogólnego miasta Rypin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Sporządzenie planu ogólnego miasta Rypin”. Zakres terenu objętego dokumentem określa Uchwała Rady Miasta Rypin nr LXXV/456/2024 z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Rypin.
2) Sporządzenie planu ogólnego musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca
2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 977 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
3) Powierzchnia objęta planem wynosi 1096 ha, z czego 11% objęte jest obowiązującymi planami miejscowymi, a na kolejne 2,2% powierzchni miasta plany miejscowe są w opracowaniu.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Ocenę istniejącego stanu zagospodarowania terenu (na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz przeprowadzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji terenowej).
b) Sporządzenie projektu Planu z prognozą oddziaływania na środowisko oraz wersji gotowej do: udostępnienia do publicznego wglądu, opiniowania, uzgadniania, uchwalenia i publikacji – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
c) Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń i innych dokumentów wymaganych w procedurze sporządzenia planu w wersji elektronicznej.
d) przygotowanie w wersji elektronicznej opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag oraz sporządzenie ich wykazów.
e) Wprowadzanie zmian w sporządzanym Planie wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag.
f) Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego:
- projektu Planu przed organami gminy – max. 3 prezentacje,
- projektu Planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej,
- projektu Planu podczas konsultacji społecznych,
- projektu Planu przed Radą Miasta Rypin.
g) Udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej.
h) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego
z mieszkańcami miasta oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
i) Sporządzenie ostatecznej wersji Planu:
- uchwały i części tekstowej uzasadnienia w 4 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD,
- części graficznej uzasadnienia:
- w formie papierowej – 5 egzemplarzy w tym 1 zafoliowany wraz
z oprawą umożliwiającą zawieszenie i prezentację,
- w formie elektronicznej: w formacie SHP dla danych wektorowych, oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane z zachowaniem rozdzielczości gwarantującej czytelność na płycie CD.
j) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu danych przestrzennych uchwalonego Planu wymaganych zgodnie z rozdziałem 5a ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
k) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego – 2 egzemplarze w wersji papierowej kolorowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
l) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko
w 2 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz
w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg itp.).
m) Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
n) Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej.
o) Pomoc w sporządzeniu dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 7 rozporządzenia wskazanego w punkcie 2 niniejszego opisu.
p) Przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych np.: prezentacji, ankiet, geoankiet, ulotek itp.
q) Sporządzenie poprawionego projektu planu (ewentualnie wykonanie od nowa) w przypadku stwierdzenia przez Radę Miasta Rypin konieczności dokonania zmian w Planie, uchylenia lub stwierdzenia nieważności z winy Wykonawcy części lub całej uchwały przez Wojewodę Kujawsko – Pomorskiego lub sąd administracyjny.
5) Zamawiający udostępni Wykonawcy w terminie 14 dni od zawarcia umowy następujące materiały:
a) mapę ewidencyjną z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
w formie elektronicznej (gml),
b) uchwałę Rady Miasta Rypin w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego,
c) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowanie przestrzennego (wersja elektroniczna)
6) Zamawiający zapewni obsługę kancelaryjną (adresowanie, wysyłanie) procedury uchwalenia Planu i poniesie koszty operacyjne (opłaty pocztowe, koszty ogłoszeń prasowych).
7) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, innych opracowań itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia z wyjątkiem materiałów wymienionych w punkcie 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBAN DESIGN Emilia Stachowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146459573
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URBAN DESIGN EMILIA STACHOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
URBAN DESIGN EMILIA STACHOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-03 do 2025-12-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Szczyrk
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Budowa/Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych- Nowe Dwory
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Siemyśl
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.