Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459207/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów wędliniarskich i wyrobów mięsnych na potrzeby Zakładu Karnego w Goleniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W GOLENIOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grenadierów 66
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.zk_goleniow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e33fe55-725c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów wędliniarskich i wyrobów mięsnych na potrzeby Zakładu Karnego w Goleniowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e33fe55-725c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061430/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyrobów wędliniarskich i wyrobów mięsnych na potrzeby Zakładu Karnego w Goleniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw/223/30/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Boczek wędzony w ilości 400 kg, bez zawartości żeberek i skóry, niedopuszczalne skupiska galarety i wyciek soków,
2. Kiełbasa parówkowa w ilości 2500 kg, min. zawartość mięsa wieprzowego 50 %,
3. Kiełbasa biała parzona w ilości 300 kg, min. zawartość mięsa wieprzowego 70 %,
4. Kiełbasa mortadela w ilości 4000 kg, min. zawartość mięsa wieprzowego 50 %,
5. Metka cebulowa w ilości 1500 kg, min. zawartość mięsa wieprzowego 50 %,
6. Kaszanka w ilości 1500 kg
7. Pasztetowa wieprzowa w ilości 4500 kg
8. Salceson włoski w ilości 2500 kg
9. Wątroba wieprzowa w ilości 3000 kg
10. Kiełbasa czosnkowa w ilości 2500 kg, min. zawartość mięsa wieprzowego 55 %,
11. Mięso schab wieprzowy bez kości mrożone w ilości 500 kg, część zasadnicza wieprzowiny – odcięta od półtuszy z odcinka piersiowo-lędźwiowego w liniach, gruby, jednolity, soczysty mięsień otoczony błoną i niewielką ilością tłuszczu, barwa ciemnoróżowa naturalna bez substancji barwiących, zapach – swoisty, charakterystyczny dla każdego rodzaju mięsa, konsystencja-jędrna, elastyczna.
12. Mięso gulaszowe wieprzowe mrożone w ilości 1200 kg, bez śladów zanieczyszczeń, zapach swoisty charakterystyczny dla danego asortymentu, bez oznak rozpoczynającego się psucia, barwa ciemnoróżowa naturalna bez substancji barwiących.
13. Mięso wieprzowe mielone mrożone w ilości 2000 kg, mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń, bez ścięgien, skór i kości, zapach swoisty charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, bez substancji barwiących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131120-2 - Produkty wędliniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wdrożenie systemu zabezpieczenia danych, kopii bezpieczeństwa i zasilania awaryjnego
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworznie w roku 2025.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w budynku Zespołu Szkół w Zakrzewie przy ulicy Osiedlowej 25 w 2025 roku.
więcej: Produkty wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.