Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335463/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00350641/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Sportowego w Gminie Olecko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.olecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umolecko.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Sportowego w Gminie Olecko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ad4ad1e-1838-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060441/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa Centrum Sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule „projektuj i buduj” jest zaprojektowanie, uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia, wybudowanie i końcowy odbiór obiektów pn. „Budowa Centrum Sportowego w Gminie Olecko” – boisko-lodowisko wraz z halą i zagospodarowaniem terenu. Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej,
2) Uzyskanie pozwolenia na budowę,
3) Pełną obsługę geodezyjną i geotechniczną budowy,
4) Pełną obsługę procesu budowy,
5) Wykonanie wszelkich robót budowlanych wynikających z zakresu PFU, dokumentacji projektowej budowlanej, technicznej i wykonawczej,
6) Wykonanie prób przedrozruchowych i rozruchów wszystkich instalacji,
7) Wykonanie tafli lodu wraz z uruchomieniem lodowiska oraz wszystkich systemów obsługujących obiekt wraz z wyszkoleniem pracowników i personelu, którzy będą wyznaczeni do obsługi obiektu i urządzeń,
8) Zakup wyposażenia hali i zaplecza lodowiska,
9) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenie do użytkowania robót nie wymagających pozwolenia na użytkowanie.
Zakres dokumentacji projektowej obejmuje opracowanie:
10) Wykonanie opracowania geotechnicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych.
11) Wykonanie inwentaryzacji obiektów i terenu lub aktualizacja istniejącej inwentaryzacji z 2015 roku (inwentaryzacja została załączona do plików postępowania).
12) Uzyskanie mapy do celów projektowych.
13) Uzyskania warunków przyłączeniowych od gestorów sieci.
14) Opracowanie przez Wykonawcę koncepcji planowanej inwestycji, zgodnej z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), w postaci papierowej złożonej w teczce do formatu A4 w 2 egz. i plików elektronicznych (.pdf) w rozdzielczości min. 300 dpi, oraz na planszach 100x60cm, na twardym podkładzie do prezentacji w wewnątrz w rozdzielczości min. 300 dpi w teczce - 1 egz. Koncepcja ma być wykonana na aktualnym podkładzie mapy zasadniczej uzyskanej z zasobów geodezyjnych Starostwa. Winna zawierać: proponowane zagospodarowanie terenu, rzuty obiektów, niezbędne przekroje, elewacje, minimum trzy wizualizacje. Na sporządzoną koncepcję należy uzyskać akceptację Zamawiającego.
15) Dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu, zgodnie z przepisami wraz z wszelkimi dokumentami, opiniami, uzgodnieniami i ewentualnymi odstępstwami, wymaganymi w obowiązujących przepisach i wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Na sporządzoną dokumentację należy uzyskać akceptację Zamawiającego. W przedmiotowej dokumentacji nie należy projektować toru pumptrack oraz boisk na terenie znajdującym się poza halą.
16) Dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej wraz z opinią/ekspertyzą konstrukcyjną budynku istniejącego oraz BIOZ, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane wraz z wszelkimi dokumentami, opiniami, uzgodnieniami i ewentualnymi odstępstwami wymaganymi w obowiązujących przepisach i wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Na sporządzoną dokumentację należy uzyskać akceptację Zamawiającego.
17) Dokumentacji projektowej technicznej.
18) Dokumentacji projektowej wykonawczej.
19) Sporządzenie projektu wykończenia wnętrz. Na sporządzony projekt należy uzyskać akceptację Zamawiającego.
20) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), - 1 egz. we wszystkich branżach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej: nieedytowalnej (np.: .pdf) i edytowalnej (np.: .doc).
21) Dokumentacji kosztorysowej przedsięwzięcia obejmującej kosztorys i przedmiar - 1 egz. we wszystkich branżach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej: nieedytowalnej (np.: .pdf) i edytowalnej (np.: .doc, .ath).
22) Uzyskanie wszelkich zgód administracyjnych i odstępstw, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.
23) Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny obejmujący komplet aprobat, certyfikatów, oświadczenie kierownika budowy i kierowników robót, protokoły kontroli gestorów sieci i jednostek trzecich oraz protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania i przekazywania Zamawiającemu do oceny dokumentacji projektowej zamierzenia budowlanego na każdym etapie, przed ich skierowaniem do postępowań administracyjnych oraz realizacji, w celu ustalenia jej zgodności z założeniami zawartymi w PFU, uzgodnionej koncepcji/wstępnym opracowaniu architektonicznym oraz umowie.
Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji.
Dokumentacja projektowa musi zostać przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu i musi uzyskać pozytywną opinię Zespołu Opiniowania Projektów działającemu zgodnie z Zarządzeniem nr ORN.0050.32.2022 Burmistrza Olecka z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie powołania Zespołu Opiniowania Projektów.
2. Orientacyjny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz przedmiar robót, które stanowią integralną część umowy. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do zrealizowania zamierzenia budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15429049,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15429049,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15429049,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JPD Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762472173
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JPD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JPD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15429049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Budowa wiaty na dwa stanowiska w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Głuchych w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.