Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456306/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie sprzętu MPS do badań dozorowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie sprzętu MPS do badań dozorowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6377b7-eb90-4af4-b309-a5fdad8c6d7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU MPS DO WYKONANIA BADAŃ DOZOROWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 294715,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie:
• wentylacji i czyszczenia 3 szt. zbiorników V-700m3 o numerach fabrycznych: 1, 2 i 4 (naziemny, pionowy, jednokomorowy, dwupłaszczowy) na paliwo lotnicze (F-34),
• przygotowania do przeprowadzenia badań dozorowych przez Inspektora 1. Wojskowego Dozoru Technicznego m. Warszawa zbiorników V-700m3 w zakresie rewizji wewnętrznej, rewizji zewnętrznej, przeprowadzenia próby szczelności
• badania, regulacji i konserwacji zaworów oddechowych i bezpieczeństwa,
• sprawdzenia systemu monitorowania wycieków, przegląd i konserwacja zasuw.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz :
załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym,
załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
załączniku Nr 5 do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Wykonanie badań dozorowych sprzętu dla zadania ma się odbyć w obecności Inspektora 1. Wojskowego Dozoru Technicznego z m. Warszawa oraz uzyskaniu decyzji zezwalających na eksploatację sprzętu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U. 2001 nr 113 poz.1211); oraz Ustawą z dn.21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2023., poz. 1622).
8.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.
8.2. Na podstawie art. 462 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie (w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SWZ), części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
8.3. Powierzenie wykonania części zmówienia Podwykonawcy/om nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zmówienia.
8.5. Podwykonawca/cy musi posiadać uprawnienia takie jakie są wymagane od Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W niniejszym postępowaniu zostało złożone dwie oferty:
• Oferta nr 1
GRAND TECHNOLOGY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. Krakowska 7, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, kraj: Polska
z ceną: netto: 33 000,00 zł; brutto: 40 590,00 zł
• Oferta nr 2
Nord-Glas Marcin Nastały, ul. Jeziorna 55, 84-215 Gowino, woj. pomorskie, kraj: Polska
z ceną: netto: 27 000,00 zł, brutto: 33 210,00 zł
W niniejszym postępowaniu Zamawiający odrzucił tj. Ofertę nr 1 (GRAND TECHNOLOGY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.) i Ofertę nr 2 (Nord-Glas Marcin Nastały), tym samym uzasadnione jest unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Wykonywanie usługi monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie w 2025 roku" SPRAWA 67/24/P
- Dostawa urządzeń do wykonania stanowiska laboratoryjnego do badania układów elektroenergetycznych statków powietrznych i naziemnej infrastruktury obsługi technicznej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z oczyszczalni ścieków w 2025 roku
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.