eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Usługi kultury, sportu i rekreacji poprzez dostawę, montaż i demontaż sztucznego lodowiska w Grodzisku Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kultury, sportu i rekreacji poprzez dostawę, montaż i demontaż sztucznego lodowiska w Grodzisku Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@grodzisk.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-grodzisk-wielkopolski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kultury, sportu i rekreacji poprzez dostawę, montaż i demontaż sztucznego lodowiska w Grodzisku Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b0de88-6698-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.0.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268371,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usługa kultury, sportu i rekreacji poprzez dostawę, montaż i demontaż sztucznego lodowiska w Grodzisku Wielkopolskim" wg opisu:
1. Dostawa, montaż oraz demontaż po zakończeniu sezonu, sztucznego, lodowiska o wymiarach 20 m x 40 m położonego w Grodzisku Wielkopolskim przy ul. Chopina w ramach świadczenia usługi z zakresu kultury fizycznej, sportu i rekreacji.
1.1. Dostawa, posadowienie, montaż i demontaż kompaktowego agregatu chłodniczego, spełniającego n/w wymagania: Kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej dla 34% roztworu glikolu etylenowego -12o/-9o C na poziomie min. 175 kW dla sytemu ziębniczego na bazie mat chłodniczych zapewniających brak falowania. Współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min. COP = 2,60. Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczonego do stosowania i posiadającego niezbędne atesty I zezwolenia. Agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia. Agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji pracy agregatu: 25, 50, 75, 100 %. Agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: - temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, - ciśnienie czynnika chłodniczego, - historia min. 100 ostatnich zdarzeń, - harmonogram włączania/wyłączania, - zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, - sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, - modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek - uruchamianie lub zatrzymanie urządzenia - sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pompy. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A). Cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 z późn. zm.).
Uwaga: wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia agregatu chłodniczego przed dostępem osób nieupoważnionych, poprzez ogrodzenie wokół agregatu, montowane w odpowiedniej, zgodnej z wymogami odległości od agregatu.
1.2. Dostawa, montaż I demontaż modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska: Długość pojedynczego modułu ca 2,5 m. Kolektory zasilające muszą pracować w układzie Tichelmana. Odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych - nie może być większa niż 20 mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i bardzo równomiernej temperatury lodu. Przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy zapewniającego brak „falowania” po rozłożeniu na planowanej powierzchni oraz muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończeniu sezonu w kręgi o małej średnicy, max. 90 cm - dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do „falowania” i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o dużej grubości. Kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą celem zabezpieczenia Ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko - złącza zapewniające szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych. Cały (nie poszczególne elementy składowe) modułowy system ziębniczy tafli lodowiska musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 z późn. zm.).
Uwaga: wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni foli budowlanej.
1.3. Dostawa i montaż band lodowiskowych o wysokości ok. 1,1 m - 1,2 m. Bandy muszą być wyposażone w dwie bramki wejścia/wyjścia oraz bramę wjazdową dla rolby o szerokości min. 3,20 m. Konstrukcja band wykonana ze stali cynkowanej ogniowo a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min 6 mm w kolorze białym. Bandy wyposażone muszą być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD o grubości min. 10 mm w kolorze żółtym lub niebieskim do wysokości 0,20 m. oraz górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10 mm w kolorze niebieskim lub czerwonym. Promień w narożnikach bandy ca 4,50 m.
1.4. Podłączenie elektryczne odbiorników do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 80 kW i zabezpieczeniu 160 A posadowionej w odległości ca 30 m od miejsca lokalizacji agregatu chłodniczego.
1.5. Dostawa i napełnienie instalacji 34% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu.
1.6. Dostawa mat gumowych do chodzenia na łyżwach o szer. min.1,0 m, długości 80 m.
1.7. Dostawa 1 szt. ostrzałki do łyżew.
1.8. Dostawa maszyny do pielęgnacji lodu (nóż strugający o długości min 200 cm), polewanie tafli lodu/pielęgnacja tafii lodu (maszyna musi być wyposażona we własny zbiornik na wodę o pojemności min 400 l oraz w rury wylewowe, zawór regulacyjny i fartuch do wygładzania powierzchni tafli lodu), maszyna powinna być wyposażona w zbiorniki/zbiorniki na śnieg o pojemności min 0,9 m3 oraz system transportu struganego z tafli lodu do zbiornika, maszyna musi mieć możliwość łatwego doczepiania I odczepiania do ciągnika z pomocą typowego, trzypunktowego zaczepu, maksymalny ciężar maszyny w stanie pustym, bez wody i śniegu max. 550 kg, maszyna musi być przystosowana do pracy z ciągnikiem o udźwigu na podnośniku do 1000 kg. Maszyna do pielęgnacji lodu musi współpracować z ciągnikiem dostarczonym przez Zamawiającego.
1.9. Dostawa i montaż zaplecza lodowiska składającego się z 2 domków o konstrukcji drewnianej o powierzchni łącznej min. 22 m2 i wiaty nad szatnią o powierzchni min.12 m2.
1.10. Pierwszy montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu ok. 5 cm.
1.11. Szkolenie pracowników Zamawiającego.
1.12. Wykonawca zorganizuje i poprowadzi imprezy tematyczne w trakcie użytkowania lodowiska. Wykonawca zorganizuje min. 6 imprez o charakterze kulturalno - sportowym.
1.13. Dostawa i montaż lodowiska do dnia 15.11.2023 r. Uruchomienie lodowiska (zależnie od warunków atmosferycznych) nie później niż od dnia 30.11.2023 r.
1.14. Funkcjonowanie lodowiska w terminie do dnia 11.03.2024 r. i demontaż lodowiska po sezonie do dnia 25.03.2024 r., lub wcześniej po uzgodnieniu z Zamawiającym.
1.15. Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy (dostawa, montaż i uruchomienie lodowiska).
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
Podstawa prawna: art. 99 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37411000-2 - Sprzęt zimowy

37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu

42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące

45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIRUET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223094437

7.3.3) Ulica: Lanciego 10B/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-792

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.