Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00419043/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8239311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81b55eec-5df2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule '' zaprojektuj i wybuduj''
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/42/23/RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wybranych pomieszczeń Sztabu Policji KWP w Łodzi w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
5.2.1. sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowo / technicznej umożliwiającej wykonania robót budowlanych (remontowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie ich odbioru w zakresie określonym w OPZ/PFU, stanowiącym integralną część SWZ;
5.2.2. wykonanie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami i wpisanymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi i uporządkowaniem terenu w zakresie wskazanym w OPZ/PFU, w tym:
a) Część I - remont Pomieszczenia nr 1 – WSK – Wojewódzkie Stanowisko Kierowania na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem około: 67,20 m2 oraz wysokości około: 2,60 m;
b) Część II - remont Pomieszczenia nr 2 – Zaplecze Socjalne na I piętrze budynku C,
o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 15,92 m2 oraz wysokości około: 2,60 m;
c) Część III - remont Pomieszczenia nr 3 - Łazienka na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 3,36 m2 oraz wysokości około: 2,60 m;
d) Część IV - remont Pomieszczenia nr 8 – Łazienka na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 14,11 m2 oraz wysokości około 2,60 m;
e) Część V - remont Pomieszczenia nr 9 – Łazienka na I piętrze budynku C, o powierzchni użytkowej objętej zamówieniem: 13,01 m2 oraz wysokości około 2,60 m
5.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w OPZ/PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.
5.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do kierowania prowadzonymi pracami wykonawczymi osoby ze stosownym uprawnieniem budowlanym oraz aktualnym wpisem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności ogólnobudowlanej oraz instalacji sanitarnej i elektrycznej.
5.4. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym
5.5. Zamówienie stolarki drzwiowej winno nastąpić nie później niż 7 dnia od dnia podpisania umowy. Wykonawca winien okazać zamówienie do wglądu Zamawiającemu.
5.6. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – załącznik nr 10 do SWZ
5.7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy
5.8. Rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń zostały opisane w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU). Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści PFU, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed wbudowaniem materiałów i urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji karty katalogowe dla przedstawionych rozwiązań.
5.9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych.
5.10. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
5.11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku
do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.
5.12. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę. Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na dzień:
04.10.2023 r. godz. 12:00
Miejsce spotkania: dyżurka w budynku KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112.
5.13. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
5.14. Podczas wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców odkrywek i pomiarów.
5.15. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca / podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji Umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, w tym murarskie, wykończeniowe oraz roboty budowlane instalacyjne polegające na wykonaniu instalacji sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa Budowlanego (np. kierujące budową lub robotami).
5.16. Wykonawca zobowiązany jest określić ilość osób, jaka jest niezbędna do wykonania czynności wskazanych w pkt. 5.22. oraz okresy, w jakich osoby te będą wykonywać te czynności i adekwatnie do tego wymiar etatów przewidzianych dla tych osób przez Wykonawcę / Podwykonawcę wraz z określeniem rodzajów i okresów umów o pracę, które są lub będą zgodnie z tym zawarte. Wykonawca składa pisemne oświadczenie w tym zakresie w terminie 5 dni od zawarcia umowy. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej nastąpi najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę.
5.17. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, na każde żądanie Zamawiającego / Inspektora nadzoru inwestorskiego i w terminie wskazanym przez nich, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Wykazu osób wykonujących roboty objęte zamówieniem łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa pkt. 5.22. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Wskazane dokumenty w formie pisemnej powinny zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby i danych osobowych osób zatrudnionych, rodzaj i datę zawarcia umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/ Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / Podwykonawcę umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. Powyższy obowiązek obciąża również Podwykonawców – na żądanie i w terminie określonym przez Zamawiającego.
5.18. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 7
i 17 wzoru umowy – załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750868,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750868,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750868,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENBUD Jacek Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331119135
7.3.4) Miejscowość: Głowno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750868,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.