eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokOchrona mienia Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2024-10-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona mienia Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM PODLASKIE W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276328

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Ko¶ciuszki

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-426

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 740-77-31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08ffa18f-415a-4b25-9390-ab4799c586f9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00528085

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003236/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

2.3.1 Us³uga ochrony

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08ffa18f-415a-4b25-9390-ab4799c586f9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08ffa18f-415a-4b25-9390-ab4799c586f9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.13. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.13.1. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
 parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
 zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
 zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
 parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
 przegl±darka Chrome 61 lub nowa
11.13.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
11.13.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Muzeum Podlaskie w Bia³ymstoku Rynek Ko¶ciuszki 10, 15-426 Bia³ystok, tel. 85 740-77-31, e-mail – muzeum@muzeum.bialystok.pl; 2.w sprawach zwi±zanych z danymi osob. Wykonawcy proszê kontaktowaæ siê z IOD, w nastêpuj±cy sposób: telefonicznie – 535521800, poprzez e-mail – iod@muzeum.bialystok, listownie na adres Muzeum Podlaskie w Bia³ymstoku, ul. Rynek Ko¶ciuszki 10, 15-426 Bia³ystok 3.dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podst.art.6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêp. o udzielenie zam. publ. oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zam. publ. oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêp. o udzielenie zam. publicznego i jego archiwizacji; 4.odbiorcami danych osob. Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dok. postêp. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. z 11.09.2019 r. Pzp (Dz. U.2024 r. poz. 1320), zwana dalej „ustaw± Pzp”; 5.dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zg. z art. 78 ust. 1 ust. Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêp. o udzielenie zam., w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy; 6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osob. bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przep. ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udzielenie zam. publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7.w odniesieniu do danych osob. Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 1.Wykonawca posiada: na podst. art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osob. dotycz±cych Wykonawcy; na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osob., o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêp. o udzielenie zam. publ. ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; na podst. art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osob. narusza przepisy RODO; 2.Wykonawcy nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osob.; prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO; na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osob. Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozp. 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zam. mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêp. o udzielenie zam. publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osob., o którym mowa w art. 16 rozp.2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp. o udzielenie zam. publ. lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp.2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakoñczenia postêp. o udzielenie zam. publ. lub konkursu. W przypadku danych osob. zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozp.2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MBG.261.7.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia w budynkach Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku.
4.2. Miejsce i wymiar realizacji us³ugi:
1) Muzeum Ikon w Supra¶lu przy ulicy Klasztornej 1 w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16 - godzinnego codziennie od godz. 17:00 do 9:00 dnia nastêpnego w okresie X-IV oraz od godz. 18:00 do 10:00 w okresie V-IX.
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy
i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia,
1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.
2) Ratusz – siedziba Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku przy ulicy
Rynek Ko¶ciuszki 10 w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16 - godzinnego codziennie od godz. 17:00 do 9:00 dnia nastêpnego w okresie X-IV oraz od godz. 18:00 do 10:00 w okresie V-IX.
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy
i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia,
1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.
3) Muzeum Wnêtrz Pa³acowych w Choroszczy przy ul. Pa³acowej 2 w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16-godzinego codziennie od godz.17:00 do 9:00 dnia nastêpnego,
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy
i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia,
1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.
4) Muzeum Obojga Narodów w Bielsku Podlaskim przy ulicy Mickiewicza 45 w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16-godzinnego codziennie od godz.17:00 do 9:00 dnia nastêpnego,
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy
i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia,
1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.
5) Muzeum w Tykocinie przy ulicy Koziej 2:
a) Dom Talmudyczny w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16 - godzinnego codziennie od godz. 17:00 do 9:00 dnia nastêpnego w okresie X-IV oraz od godz. 18:00 do 10:00 w okresie V-IX.
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia, 1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.
b) Synagoga w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16 - godzinnego codziennie od godz. 17:00 do 9:00 dnia nastêpnego w okresie X-IV oraz od godz. 18:00 do 10:00 w okresie V-IX.
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia,1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.
6) Muzeum Historycznym w Bia³ymstoku przy ulicy Warszawskiej 37
w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16-godzinnego codziennie od godz.17:00 do 9:00 dnia nastêpnego,
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy
i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia,
1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.
7) Muzeum Rze¼by Alfonsa Karnego w Bia³ymstoku przy ulicy
¦wiêtojañskiej 17 w formie jednego posterunku wewnêtrznego jednoosobowego:
 16-godzinnego codziennie od godz. 17:00 do 9:00 dnia nastêpnego,
 ca³odobowo: w poniedzia³ki oraz w ¶wiêta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy
i drugi dzieñ ¦wi±t Wielkanocnych, 1 Maja, Bo¿e Cia³o, 15 sierpnia,
1 Listopada oraz w pierwszy i drugi dzieñ ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych
i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (Dz. U. z 2021, poz. 1995), w zakresie nie wê¿szym ni¿ rodzaj
i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia.
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e,
¿e nale¿ycie wykona³, (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie:
a) co najmniej trzech us³ug, z których ka¿da obejmowa³a bezpo¶redni± ochronê osób i mienia w budynku lub budynkach u¿yteczno¶ci publicznej i trwa³a przez okres co najmniej 12 miesiêcy oraz mia³a warto¶æ minimum 1 500 000,00 z³otych brutto (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden wykonawca powinien wykonaæ trzy us³ugi wskazane w warunku).UWAGA
W przypadku wykazania siê przez Wykonawcê do¶wiadczeniem w zakresie us³ugi wykonywanej (bêd±cej w trakcie realizacji), Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert: us³uga zosta³a wykonana w okresie wskazanym w warunku i na kwotê nie mniejsz± ni¿ okre¶lona w warunku.

Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowied¼ na pytanie czwarte/ Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu wskazane w pkt. 6.1.4 SWZ - dotyczy to konieczno¶ci wykazania do¶wiadczenia wynikaj±cego z powtarzalno¶ci wykonanych robót tj. wykonania minimum 3 robót przez jeden podmiot.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Szczegó³owy opis znajduje siê w rozdziale 7 SWZ.8.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.1.1. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ.
8.1.2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
8.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.1.4. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021, poz. 1995), w zakresie nie wê¿szym ni¿ rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia – zgodnie z warunkiem wskazanym w pkt 6.1.2. SWZ,
b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ (zgodnie z warunkiem wskazanym w pkt 6.1.4. SWZ).

8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

8.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.1.1. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ.
8.1.2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
8.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.1.4. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 lub 6.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 lub 6.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

21.1 Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.21.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.1.Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany niniejszej umowy na podstawie art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2.Strony dopuszczaj± zmianê umowy polegaj±c± na zmianie zakresu ¶wiadczonych us³ugi poprzez rezygnacjê z ochrony lub zawieszenie ochrony budynku lub budynków (lub ich czê¶ci) w ca³o¶ci lub czê¶ci, w przypadku nast±pienia zmian organizacyjnych po stronie Zamawiaj±cego b±d¼ konieczno¶ci wy³±czenia budynku lub jego czê¶ci z u¿ytkowania. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie obliczone z uwzglêdnieniem faktycznej ilo¶ci godzin ¶wiadczonej us³ugi. 3.Zmiana mo¿e byæ inicjowana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest do szczegó³owego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawid³owa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarno¶æ, efektywno¶æ itp.4.Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany: 1)stawki podatku od towarów i us³ug VAT oraz podatku akcyzowego. Stawka i kwota podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia i zwiêkszenia wynagrodzenia brutto o kwotê równ± ró¿nicy wynikaj±cej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie wykonano; 2)zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Ze wzglêdu na limit znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w projekcie umowy – za³. 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Na zasadach okre¶lonych w Umowie, na podstawie art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Strony bêd± waloryzowa³y koszty realizacji czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad przedmiotu Umowy („Waloryzacja”). Waloryzacja bêdzie polega³a na podwy¿szeniu albo obni¿eniu wynagrodzenia ceny jednostkowej stawki godzinowej netto na zasadach opisanych poni¿ej.
2. ¯adna ze Stron nie bêdzie uprawniona wyst±piæ z wnioskiem o dokonanie Waloryzacji wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy od dnia rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ug.
3. Po up³ywie terminu, o którym mowa w ust. 2, w przypadku zmiany kosztów realizacji przedmiotu Umowy w zwi±zku ze wzrostem albo obni¿eniem cen okre¶lonym we wska¼niku cen towarów i us³ug konsumpcyjnych z analogicznym miesi±cem poprzedniego roku og³aszanym w formie komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego („Wska¼nik GUS”), ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o dokonanie Waloryzacji. We wniosku zostanie wskazana nowa warto¶æ ceny jednostkowej.
4. Ka¿da ze Stron bêdzie uprawniona wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie Waloryzacji ka¿dorazowo po komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego og³aszaj±cym Wska¼nik GUS.
5. Zmiana wynagrodzenie mo¿e nast±piæ raz na 12 miesiêcy.
6. Ewentualna Waloryzacja bêdzie ustalana przez Strony w drodze aneksu do Umowy ze skutkiem od dnia opublikowania komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego og³aszaj±cego Wska¼nik GUS („Dzieñ Ustalenia Waloryzacji”).
7. Wnioskowana zmiana cen jednostkowych nast±pi pod warunkiem, i¿ warto¶æ Wska¼nika GUS og³oszonego w Dniu Ustalania Waloryzacji bêdzie wskazywa³a na wzrost lub spadek cen towarów i us³ug konsumpcyjnych o co najmniej 5 punktów procentowych w miesi±cu poprzedzaj±cym miesi±c z³o¿enia wniosku w stosunku do analogicznego miesi±ca poprzedniego roku („Próg Waloryzacji").
8. Ewentualna zmiana ceny jednostkowej nast±pi o 50% warto¶ci wzrostu albo obni¿enia cen okre¶lonego we Wska¼niku GUS og³oszonym w Dniu Ustalania Waloryzacji.
9. Pod warunkiem przekroczenia Progu Waloryzacji, w przypadku, gdy Wska¼nik GUS og³oszony w Dniu Ustalania Waloryzacji bêdzie warto¶ci± dodatni± cena jednostkowa ulegnie zwiêkszeniu o wielko¶æ wskazan± w ust. 8
10. Pod warunkiem przekroczenia Progu Waloryzacji, w przypadku, gdy Wska¼nik GUS og³oszony w Dniu Ustalania Waloryzacji bêdzie warto¶ci± ujemn± cena jednostkowa ulegnie zmniejszeniu o wielko¶æ wskazan± w ust. 8.
11. Nowa warto¶æ ceny jednostkowej bêdzie dotyczyæ zap³aty nale¿nej Wykonawcy za czynno¶ci odebrane po Dniu Ustalania Waloryzacji.
12. Strony ustalaj± maksymaln± warto¶æ obni¿enia albo wzrostu wynagrodzenia w efekcie zastosowania Waloryzacji na poziomie nie wiêkszym ni¿ 5 % pierwotnego (z dnia z³o¿enia oferty) maksymalnego wynagrodzenia (bez prawa opcji).
13. Wykonawca, który uzyska Waloryzacjê zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki: (i) przedmiotem umowy s± us³ugi oraz (ii) okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
13.2 Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z wymaganiami zamawiaj±cego okre¶lonymi w dokumentach zamówienia. Szczegó³owy opis sposobu przygotowania oferty zosta³ opisany w rozdziale 13 SWZ. 5.1. Termin wykonania us³ugi ochrony przez okres 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 1 marca 2025 r. z tym, ¿e dy¿ur ostatniego dnia zostanie zakoñczony o godzinie 9:00 dnia 01.03.2027 r.
5.2. Powy¿szy termin wynika z aktualnie zawartych umów na ¶wiadczenie us³ugi ochrony budynków.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.