Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565457/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonanie zabezpieczenia skał Wernyhory w Pieskowej Skale przed obrywaniem się fragmentów skał oraz osypywaniem luźnych kamieni w ramach procedury zaprojektuj
i wybuduj” – postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ojcowski Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: OPN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122457363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojców
1.5.2.) Miejscowość: Sułoszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-045
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123892005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opnar@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie zabezpieczenia skał Wernyhory w Pieskowej Skale przed obrywaniem się fragmentów skał oraz osypywaniem luźnych kamieni w ramach procedury zaprojektuj
i wybuduj” – postępowanie II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abaf3ea4-772c-44ee-a5e9-c3d1c2b7a9f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066129/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie zabezpieczenia skał Wernyhory w Pieskowej Skale
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abaf3ea4-772c-44ee-a5e9-c3d1c2b7a9f53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pz.gov.pl/dt/login/login?urlt=hsdr1e7se47sfaq14d8d oraz mail:
opnar@pro.onet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna będzie
odbywała się przy pomocy standardowej procedury związanej z e-PUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SIR.261.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia skał Wernyhory zlokalizowanych w Pieskowej Skale przed
obrywaniem się fragmentów skał oraz osypywaniem luźnych kamieni
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111212-7 - Roboty w zakresie usuwania skał
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonaną usługę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
- Doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:
• co najmniej dwie usługi o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania usług w ramach wymaganego warunku doświadczenia,
- Finansowym i Ekonomicznym – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczeniową potwierdzającą
jego zdolności ekonomiczne i finansowe co najmniej na kwotę 100 000,000 zł
- Gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy na wykonaną usługę,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
określonych przez Zamawiającego zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1. wykazu tożsamych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których
roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy wskazane usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty, w tym kserokopia faktury VAT, sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3. potwierdzenie znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
poprzez przedłożenie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. Przedmiotowe
ubezpieczenie musi być ważne w dniu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie:sześć tysięcy złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z działem XVII SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ojców 9
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI SUŁOSZOWA
- Wykonanie ogrodu dla zagrożonych i wymarłych gatunków flory OPN - etap II
- Remont drogi gminnej 601319K w km od 0+000,00 do km 2+273,00 w miejscowości Sułoszowa, Gmina Sułoszowa
- Wykonanie remontu pozostałości murów obwodowych zamku w Ojcowie - odcinek C-D i H-I
więcej: przetargi SUŁOSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- "Budowa zbiornika małej retencji we wsi Biełki Gmina Milejczyce"
- "Opracowanie dok. proj. - koszt. wraz ze spraw. nadzoru autor. dla modern. Sz. P. nr 377 w ramach zad. pn. "Termomodernizacja Sz. Pods. nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie - prace przygot".
- Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Brody oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Krynkach i Stykowie.
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy dróg na terenie gminy Stara Biała - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przyszłych zamierzeń budowlanych Gminy Olsztynek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.