Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie planu ogólnego miasta i gminy Wronki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9791571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie planu ogólnego miasta i gminy Wronki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270adff3-9f19-410e-b3b7-6b410e84fd16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094825/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wykonanie planu ogólnego miasta i gminy Wronki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wykonanie planu ogólnego miasta i gminy Wronki” oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego. Opracowanie obejmuje całą gminę miejsko-wiejską Wronki w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia gminy wynosi 30172 ha.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie planu ogólnego miasta i gminy Wronki w oparciu o uchwałę
Nr LXXII/629/2024 Rady Miasta i Gminy Wronki z dnia 28 marca 2024 r.
w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta i gminy Wronki na podstawie i zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z:
a) załącznikami wymaganymi przepisami ustawy o planowaniu oraz zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia
2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów
i wyrysów,
b) uzasadnieniem składającym się z części tekstowej oraz graficznej zgodnie
z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) opracowanie prognozy oddziaływania ustaleń planu ogólnego na środowisko
i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa,
w szczególności ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
2. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami oraz pozyskania tych materiałów na własny koszt, jeżeli pozyskanie wiązać się będzie z kosztami,
2) pozyskania odpowiednich - niezbędnych przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia - podkładów geodezyjnych i kartograficznych na własny koszt.
3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi w szczególności z:
1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r.
w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów
i wyrysów (zwanego dalej Rozporządzeniem w sprawie planu ogólnego);
3) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
4) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r.
w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym,
5) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko;
6) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
7) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (zwanego dalej Rozporządzeniem
w sprawie opracowań ekofizjograficznych);
8) ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej;
9) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
10)innych przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
1) uchwała Nr LXXII/629/2024 Rady Miasta i Gminy Wronki z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta
i gminy Wronki,
2) projektowane postanowienia umowy,
3) szczegółowy zakres zamówienia,
4) harmonogram prac projektowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Koczorowski Kancelaria Urbanistyczna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791976510
7.3.3) Ulica: Tęczowa 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-275
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FILIP KOCZOROWSKI KANCELARIA URBANISTYCZNA
jakie przetargi wygrała firma
FILIP KOCZOROWSKI KANCELARIA URBANISTYCZNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od 07 stycznia 2025r. do 22 grudnia 2025r.
- Dostawy kiszonek, jabłek, przypraw i tłuszczów do Zakładu Karnego we Wronkach
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie ogólnego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Chotcza
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Strumień
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sierpc
- Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Krypno
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Czosnów ze szczegółowym bilansem terenu wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.