Og³oszenie z dnia 2023-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00541976/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
- 2023/BZP 00568382/01 - Wynik z dnia 2023-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego na rozwi±zania F5 Networks
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Podmiot nale¿±cy do grupy VAT o nazwie Szko³a G³ówna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodleg³o¶ci 162
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego na rozwi±zania F5 Networks
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a34fe50e-8e94-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00528193
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00276128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.11 Us³uga wsparcia na F5 na 1 rok
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sgh.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostêpnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski,
zawiadomienia, informacje oraz pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia, w tym dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostêpnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zak³adkê „Pytania / Informacje” lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
3. Osob± uprawnion± przez Zamawiaj±cego do kontaktu z Wykonawcami jest: Katarzyna Wojtyñska, email: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastêpuj±ca.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/. 5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporz±dzenie”) okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ formatem PAdES;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do
250 MB w formatach: .pdf. a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia, okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego oraz w³a¶ciciela Platformy, gdy¿
istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po
up³ywie terminu sk³adania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
8. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy w zak³adce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za po¶rednictwem poczty e-mail: dzl@sgh.waw.pl. Wyja¶nianie tre¶ci SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywaæ siê bêd± zgodnie z art. 284 Ustawy.
9. Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytu³u nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
11. Korzystanie z Platformy przez wykonawcê jest bezp³atne.
12. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zak³adce "Pomoc" Platformy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szko³ê G³ówn± Handlow± w Warszawie, okre¶lone zosta³y w Rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szko³ê G³ówn± Handlow± w Warszawie, okre¶lone zosta³y w Rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.66.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostaw± kontraktów serwisowych umo¿liwiaj±cych dzia³anie systemu oraz wsparcie producenta BIG-IP F5 Networks:
a) Level 1-3 Premium Service for BIG-IP (7x24), F5- ADD-BIG-LTM-I4XXX - 2 szt.
b) Level 1-3 Premium Service for BIG-IP (7x24), F5- BIG-ASM-I4600 - 2 szt.
c) Next-Business-Day Hardware Replacement Service (RMA) for BIG-IPF5-BIG-ASM-I4600 - 2 szt.
d) RMA Removable Hard Drive and Compact Flash Card Fee (per unit) F5-BIG-ASM-I4600 - 2 szt.
2. Szczegó³owy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
Za³±cznik nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Za³±cznik nr 4 do SWZ – wzór umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± za po¶rednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach okre¶lonych wRozdziale XIV ust. 3 – 10, dokumenty wymienione w Rozdziale XIV ust. 1:
1) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) dowody dot. „samooczyszczenia” (je¿eli dotyczy);
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (opcjonalnie);
/Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. Wykonawca powinien wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
dokumentów/
4) pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
5) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w art. 454 i 455 ustawy, zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poni¿ej:
1) zmiany modelu oferowanego oprogramowania lub jego czê¶ci z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy model lub jego czê¶æ zosta³ wycofany z dystrybucji i zosta³ zast±piony modelem nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który zosta³ udoskonalony albo dodatkowo wyposa¿ony, za cenê nie wy¿sz± od ustalonej w umowie;
2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, przy czym ca³kowity termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 10 dni licz±c od dnia zawarcia umowy;
3) w przypadku przesuniêcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wyst±pienia si³y wy¿szej, o której mowa w § 9 wzoru umowy;
4) konieczno¶ci przesuniêcia terminów umownych, je¶li owa konieczno¶æ powsta³a na skutek okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy;
5) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy.
3. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania
umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê powiadomiæ o tym fakcie Zamawiaj±cego z wyprzedzeniem umo¿liwiaj±cym aneksowanie Umowy, nie pó¼niej jednak ni¿ 2 dni kalendarzowe przed planowan± ewentualn± zmian±.
5. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej którejkolwiek ze Stron Umowy nie stanowi zmiany jej tre¶ci i nie wymaga sporz±dzenia aneksu do Umowy. Strony zobowi±zuj± siê do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno- prawnej lub o zmianie adresu. W przypadku zaniechania obowi±zku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poczytuje siê, ¿e wszelkie dorêczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uwa¿a siê skuteczne.
6. Zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 4 i 5 wzoru umowy którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany jej tre¶ci i nie wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy. Strony zobowi±zuj± siê do informowania siebie wzajemnie o zmianie danych teleadresowych osób. W przypadku zaniechania obowi±zku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poczytuje siê, ¿e wszelkie dorêczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uwa¿a siê skuteczne.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w zwi±zku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Przed³u¿enia wsparcia producenta dla oprogramowania NetIQ IDM.
- ¦wiadczenie us³ug wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa systemu ochrony przed wyciekami informacji Forcepoint DLP Suite
- KR-01/26/24, Zakup wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiaj±cego systemu operacyjnego Red Hat
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i tre¶ci edukacyjnych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz us³uga wsparcia
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.